Canlarım sizlere cevap vermeye çalışıyorum ama melet wattpad sizlere ulaştırmadığı icin birsey yapamıyorum. Umarım bir an önce keyfi olurda bizi bu kadar sinir etmez...
(BU ARADA YAZDIKLARIMDAN ÜZÜLEN KARDEŞLERİM VAR!! BUNUN IÇIN HEPINIZDEN ÖZÜR DİLERİM! IBEN SADECE ICINDEN GECTIGI GIBI YAZIYORUM! ELIMDE DEGIL! HEPINIZI SEVIYORUM VE TEPKIME GEÇİYORUM 💗💛💜❤)
BÖLÜM 2 (SON)
Yeol:Sol el cepte, Sag elini havaya kaldırmış bir vaziyette telefonunu göstererek) bunu mu arıyordun?
Sen: Aramıyordum onu senden almaya geldim!
Yeol: Woah! baya çetin cevizmişsin sen!! hem fotoğraflarımı çekiyor üstüne bide kendini haklı çıkartmaya çalışıyorsun!!
Sen: Benim olanı ver de gideyim!!
Yeol: Fotoğraflarımı neden çektiğini söylemeden seni gönderemem küçük hanım!!
Sen: Sana aşık olduğum için! telefonumu şimdi alabilirim miyim??
Yeol: Birşey söylemeden dudaklarına yapışırdı...
Suho: Bu telefon senin mi!!
Sen: Evet ! onu bana geri verebilir misin?
Suho: Onu neden bu kadar çok istiyorsun??
Sen: Sanane !!
Suho: Ya içinde bana ait birşeyler varsa!! bu beni ilgilendirmez mi!!
Sen: Ver telefonumu da gideyim artık. Derse geç kalıcam..
Suho: Bana cevap ver!! sonra al telefonunu ve git!!!
Sen: Hoşuma gittiğin için fotoğraflarını çekmiştim ! başka bir cevabım yok! hepsini silicem zaten merak etme!!
Suho: Peki şimdi de hoşuna gitmiyor muyum?
Sen: Telefonunu alır ve size iyi günler! der sınıfına dönersin
Suho: Arkandan bağırarak benden kacabilecegini mi düşünüyorsun! seninle hesabimimiz daha bitmedi! ukala bücür! şimdi kaç bakalım!! daha nereye kadar kaçabileceksin!!! seni elbet kıstıracagım!!!
Luhan: Seni tüm okula rezil ederdi...
Tao: Tüm fotoğraflarıni silerdi ve sana telefonunu geri uzatarak "Bir daha sakın fotoğrafımı çekmeye kalkışma! Senin için hiç iyi olmaz! Anladın mı???
Sen: Tamam anlamın da kafani sallarsın
Tao: Bende anlayacağını düşünmüştüm Şimdi kaybol!!!
Kyungsoo: Bu yaptığın çok sapıkça bir şey!!!
Sen: Özür dilerim!! Bir daha senin fotoğraflarıni çekmeyeceğim!!
Kyungsoo: Güzel. O halde al telefonunu ve benimle ilgili birşey yapacağın zaman önce benden izin al!!!
Sehun: Beni taciz etmeye utanmıyor musun???
Sen: Ben sadece ... neyse telefonumu verebilirmisin??
Sehun: Sen sadece Ne??? evet seni dinliyorum!!
Sen: Senin gibi Burnu havada, kendini begenmis, egoist birine aşık oldum!!! ve bu yüzden de fotoğraflarını çektim!!
Sehun: (Göğsünü tutarak) Beni gerçekten çok incilttin!! der ve senle dalga geçerdi!!!
Sen: Sen sandığımdan da iğrenç bir yaratıkmışsin!!
Sehun: Teşekkür ederim sana güle güle!! der ve seni kibarca sınıfından kovardı !!!