EXO VE TEPKILERI 02 (ÖNERI)

3.9K 90 191
                                    

makyaj21 önerisidir... teşekkür ederim 😘😘😘🤩🤩😍😍😍❤❤❤❤❤

EXO bize arabasıyla çarpıyor ama ilk görüşte aşık oluyor. Güzelliğimizden etkileniyor... Işte tepkisi;

Lay: Hanımefendi iyi misiniz??? sizi bir doktora götürme mi ?? ıster misiniz???

Sen: Istemez....

Lay: Israr ediyorum Lütfen!! arabaya biner misiniz?? Bu arada ben Yixing sen istersen bana Lay diyebilirsin. Çok yakında seninle iyi anlasacagimizi hissediyorum....deyip göz kırpardı...

Kai: Sizce bu kaza mı? kader mi???

Sen: Manyak mısın?? sen!! ne diyon???

Kai: Çok güzelsin ben sanırım sana aşık oldum...


Luhan: Sen kaafayı mı? yedin!!! be kadın!!! önüne baksana???

Sen: Bana bak bok herif, özür dileceğin yerde üste çıkıyorsun... burada canımızla uğraşıyoruz benim kafamın tasını attırıpta saçını başını yoldutturma bana!!!

Luhan: Aman Yarabbim. ben bu güzelliği nasıl farkedemem!!!! kusura bakma lady. kazanın etkisiyle şoka girdim ama güzelliğinizi farkedince çabuk kendime geldim...

 kazanın etkisiyle şoka girdim ama güzelliğinizi farkedince çabuk kendime geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Suho: Hemen bir hasteneye gitmemiz gerekiyor!!!

Sen: Benim bişeyim yok iyiyim ben....

Suho: (Arabasinin kapisini acarak binmeni söylerdi) Lütfen rica ediyorum size kendimi affettirmem gerek...

Sen: Tamam affettim ama gerçekten gerek yok buna....

Suho: Bu numaram bir akşam takılırız.  Aramanı bekliyorum....


Tao: Sen yolda nasıl yürüyorsun ya???

Sen: Peki , siz bayım ehliyetinizi ağırdan mı ? aldınız???

Tao: (icinden mirildanir) Yüce Allah'ım ne güzel yaratıklar yaratıyorsun sen!!!

Sen: Ne dedin sen???

Tao: Yüce mevlam seni yaratırken  Gözlerini ve dudaklarini özene bozene yaratmış olmalı ki, çok kusursuzsun.... Benim kız arkadaşım olur musun???


Sen: Biraz dikkat ama ya!!!

Chen: Çok özür dilerim karşıma birden çıkınca guzelliginiz gözümü aldı ve bende duramadım...

Kris: Bir şeyin yok ya güzellik!!

Sen: Sen ne kaba sabı birisin böyle!!!

Kris: Affedersin güzelliğin karşısında nutkum tutuldu...

Kyungsoo: Kusura bakmayın güzel hanım!!! Canınızı çok acıtmadım umarım!!!

Sen: Onun tatlı dilli olmasindan etkilenirsin ve aşık olursun..

Kyungsoo:Seni bir daha görebilecek miyim???


Devamı gelecek

EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin