POV Romy
'Dus Romy wat is het antwoord op vraag 13?' Hoor ik half mijn docent zeggen. 'ROMY?! Hoe durf je in mijn les te slapen?!' Zeg hij weer. Ik knipper met me ogen en zie dan een fel licht. Wanneer ik beter kan kijken zie ik een boze docent naar me kijken. 'Ehh..ik was moe.' Zeg ik. Ik kijk naar Mike en hij lacht me uit. Ik kijk hem aan met een blik 'ik krijg jou nog wel'. Nu doet hij zijn handen omhoog en hij kijkt onschuldig en nu moet ik lachen. 'En je bent ook nog lekker aan het flirten in MIJN LES' zegt me docent nu nog bozer. Ohja hij was boos. Ik kijk onzeker naar hem. Hij wijst met zijn vinger naar de deur en ik weet wat dat betekend..ik ben eruit gestuurd. Ik zucht en pak me tas en loop de deur uit.
Het is pauze en ik loop door de school. Alleen. Ik zoek Mandy maar kan der nergens vinden. Ik loop diep in me gedachten veder totdat ik tegen iemand op bots. Ik val op de grond en al me boeken zijn uit me tas gegaan. 'Sorry het spijt me,laat ik je helpen' zegt een lieve mooie stem. Ik kijk omhoog en zie 2 mooie bruine ogen. 'Ehm dankje maar dat hoeft niet hoor ' zeg ik terug. Ik pak een paar boeken en doe ze in me tas. Ik sta op en de jongen staat er nogsteeds. 'Ik ben Lars' zegt hij. 'Ik ben Romy' zeg ik terug. Hij pakt me hand en schud hem langzaam en hij gaat met zijn met zijn duim teder over mijn hand wrijven. Ohgod Romy dit is niet goed. ' Romy ? Ik zocht je al overal!' Zegt Mike die aan komt lopen. Snel laat ik Lars zijn hand los. Mike komt naast me staan en kijkt vragend naar Lars. ' en wie is dit?' Vraagt hij en hij kijkt nu naar mij. 'Lars..ik liep tegen hem aan' zeg ik zacht. 'Nou eigenlijk liep ik tegen haar aan' zei Lars en hij knipoogt naar me. Ik voelde dat ik rood werd. Volgens mij merkte Mike dat op want hij trok me weg. 'Wat heeft dit te betekenen?' Vraagt Mike. 'Niks. Ik was gewoon nog geschrokken.' Zeg ik. ' oke' zegt Mike droog terug. 'Waarom zocht je me eigenlijk?' Vraag ik. 'Ohja ik wou vragen of je vanavond mee gaat naar een paar vrienden en vriendinnen van mij' zegt hij. 'Ja is goed.' Zeg ik met een fake lach. Ik heb er echt totaal geen zin in namelijk. 'Oke,ik haal je om half 9 op.' Ik knik. Hij geeft me een knuffel en een klein kusje op me wang en loopt weg.
Het is half 9 en ik wacht op Mike. Een paar seconde later gaat de bel. Ik loop naar beneden,kijk nog even snel in de spiegel en doe dan de deur open. 'Hey schoonheid' zegt Mike en geeft me een kusje op me mond. Ik bloos en kijk naar onder. Ik hoor hem grinniken. Na een tijdje te hebben gefietst komen we bij een groot huis aan. 'Hier is het' zegt Mike en stapt van zijn fiets af. Ik kijk me ogen uit,zo groot! We lopen naar de deur en bellen aan. 'Heeeeeey Mike!' Zegt de jongen de in de deur opening staat en geeft hem een soort mannen knuffel. ' en jij bent zeker Mike zijn vriendinnetje' zegt hij tegen mij. 'Nou nee' zeg ik twijfelend terug. Er komt een oh uit zijn mond maar hij trekt ons daarna mee naar binnen. We komen in de woonkamer en ik zie allemaal mensen. Ze stellen zich allemaal voor en ze lijken me wel aardig. 'ZULLEN WE TRUTH OR DARE SPELEN?' schreeuwt er een meisje waar ik de naam alweer vergeten van bent. Iedereen stemt in en we gaan in een kringetje zitten. 'Romy,truth or dare?' Vraagt er een jongen. 'Eh doe maar dare' probeer ik stoer te zeggen maar het mislukt een beetje. 'Drink 6 shotjes achter elkaar' zegt hij. Iedereen begint te juichen en ze geven me de shotjes,ach waarom ook niet. 'Het hoeft niet he' fluisterde Mike in me oor. Ik luister er niet naar en gooi meteen het eerste shotje achterover. Zo dit is sterke drank. Na 4 te hebben gehad voel ik me al een beetje licht worden. Ik doe de laatste 2 shotjes nog achter over en voel me een beetje duizelig maar dat verandert al snel in een heel fijn gevoel. 'Okeee goedzo Romy nu gaan we naar Mike,truth or dare' zegt dezelfde jongen. 'Dare' zegt Mike en hij probeert het ook stoer te zeggen maar het mislukt hem ook.Ik grinnik. 'Zoen een meisje van deze kamer BEHALVE Romy.' Zegt de jongen. Me ogen worden groot en ik kijk naar Mike. Dit gaat hij toch niet echt doen he? Hij kijkt boos naar de jongen maar staat dan op. Hij loopt naar een heel mooi meisje en zoent haar. Hij lijkt er echt van te genieten. Ik sta op en ren weg.
POV Mike
Ik draai rondjes met mijn tong om haar tong. Jezus wat kan Romy goed zoenen. Ho wacht,dit is geen Romy. Snel stop ik en kijk rond. 'Dat was niet slim ban je gast' zegt Ronald. Romy is nergens meer te bekennen. Ik ren de kamer uit en zie dat de deur naar buiten openstaat. Ik ren naar buiten. Na een tijdje te hebben gerent heb ik der nog niet gevonden. Ik sla met mijn vuisten op de muur en me knokkels begin te bloeden. Ik ben zo'n sukkel ik had gewoon niet met een ander moet zoenen,dat had Romy ook nooit gedaan. Ik ga op een bankje zitten en begin na te denken waar Romy kan zijn maar ik heb echt geen idee. Dan schiet er iets me te binnen ; ze is dronken. 'GODVERDOMME' schreeuw ik. Ik sta op en begin weer met lopen,ik zal der alles aan doen om haar te vinden. Ik besluit Jordy te bellen misschien weet hij wel waar ze is. 'Yo' zeg ik. 'Waarom bel je?' Zegt hij terug. 'Ik had een vraag..weet jij misschien waar Romy is?' Zeg ik. 'Mike vertel me niet dat je haar kwijt bent,heb je weer iets geflikt? Je weet dat ze nog steeds last heeft van der hart!' Zegt hij boos. Godver dat ik waar ook. 'Laat maar ik weet al waar ze is.' Zeg ik en hang op. Oke dat was een leugen maar ik had totaal geen zin in ruzie. Wacht ik heb haar nog niet proberen te bellen. ' *snik snik* hoi ' hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'Romy het spijt me zo waar ben je? Ik maak me zorgen!' Zeg ik terug. 'Mike..oh jij bent het.' Haar stem klinkt kill. 'Romy zeg waar je bent' zeg ik. 'Er kunnen enge mannen hier op dit tijdstip zijn!' Zeg ik weer. 'ALLES BETER DAN JOU' schreeuwt ze. Au die deed pijn. 'Ik ben bij Mandy,maar stop nu met bellen.' Zegt ze. Op 1 of andere manier geloof ik haar niet dus beluit ik Mandy te bellen. 'Hey Mandy is Romy bij jou?' Vraag ik. 'Ja. Doei Mike. ' zegt ze terug en ze hangt op. Oke zij wist het dus ook. Ik loop naar huis en doe de deur open. Dan realiseer ik dat me fiets nog bij Ronald staat.Die haal ik morgen wel weer op. Het is half 12 en ik moet morgen weer naar school en dan zie ik Romy weer.. Ik loop naar boven toe en plof op me bed en val al snel in slaap
JE LEEST
De nieuwe jongen
RomanceOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...