POV Romy
'Vind je het erg ..ehm kan je me even alleen laten?' Zeg ik zacht tegen Mike. Hij kijkt me verward aan maar knikt. 'Geen domme dingen doen he' zegt hij nog net voordat hij wegloopt. Ik loop naar een disco,het ziet er wel gezellig uit dus besluit om er naar binnen te gaan. Ik heb echt zin om vanavond helemaal los te gaan. Ik loop naar de bar en vraag om een Bacardi. Ohja ik ben trouwens nog maar 14,dus eigenlijk mag ik nog geen drank maar als ik lief lach krijg ik het zo. Ik heb het al snel op maar ik voel nog niks. Ik bestel nu een sterke drank en giet het in 1 keer achterstevoren. Zo dat brand. Ik bestel nog even een shotje en ga dan de dansvloer op. Ik zit een beetje random te dansen totdat er opeens een knappe jongen naar me toe komt lopen. 'Wat doe jij hier helemaal alleen?' Schreeuwt hij in me oor. 'Had gewoon even zin om los te gaan,mijn naam is trouwens romy' schreeuw ik terug. 'Haha mijne Luc' zegt hij terug. 'Wil je wat drinken?' Vraagt Luc. Ik knik. Gratis drinken is altijd goed toch. Hij geeft me een shotje. Ik sla het achterover,ik voel me al een beetje duizeliger worden maar wat vind ik dit heerlijk. Luc bestelt nog wat drankjes en die drinken we ook op. Ik ben nu echt dronken,tenminste dat denk ik,eigenlijk weet ik het niet,ik moet stoppen met nadenken want ik word gek. 'Dansen?' Vraagt Luc. Ik knik,hij pakt me hand en trekt me mee de dansvloer op. Ik leg me arme in zijn nek en hij legt de zijne op mijn heupen.
POV Rik
Ik chill wat met vrienden en we besluiten naar een disco te gaan,lekker meisjes kijken. Oke nu zul je wel denken je vind Lisa leuk blablablabla nou ik kan je vertellen ik ben er best wel over heen. Ik heb nog nog wel een zwak voor haar maar veel minder dan eerst. Ik kom de disco binnen,gelukkig heb ik een vriend die hier werkt dus we kunnen zo naar binnen. Ik kijk om me heen en zie alle jongens al bij meisjes hangen. Ik moet lachen. Ik loop naar de bar en bestel een drankje. Ik kijk om me heen en zie Jordy aan komen lopen 'Heey gast wat doe jij hier?'. Vraag ik aan Jordy. 'Had zin om uitgegaan man' zegt hij terug. Het is niks voor Jordy om uittegaan. Hij drinkt namelijk ook niet, wat eigenlijk wel goed is want we zijn pas 15. Ik hoop niet dat hij gekke dingen gaat doen. Ik bestel een shotje en kiep hem achterover. Ik zie Jordy kijken. 'Wil je ook?' Vraag ik aan hem. Maar ik zie al snel dat hij niet naar mij keek maar naar Romy..die daar staat met een jongen te dansen. 'Niet naar kijken' zeg ik gauw. Terwijl ik met Jordy hier sta hou ik Romy in de gaten,ze heeft echt veelste veel gedronken en volgens mij heeft die jongen ook andere bedoelingen met haar. Ze slaat nog wat shotjes achterover en ik zie dat ze niet meer kan lopen. Oke Rik denk na,Romy kan niet zo hier alleen blijven met die jongen. Ik ga wel Mike appen..
R: kom nu naar la party!
M: waarom zou ik?
R: Romy..
M:ik kom alPOV Mike
Ik had nog zo gezegd tegen Romy dat ze geen domme dingen moest doen,oke ik weet nog niet wat der aan de hand is maar ik kan al raden dat ze teveel heeft gedronken. Wat me trouwens wel verbaasde is dat Rik me appte. Ik bedoel hij geeft niks om Romy,dat beweert hij tenminste. Ik stap op de fiets richting la party. Binnen 5 minuutjes ben ik der al,ik zet me fiets opslot en loop naar binnen. Het is aardig druk maar ik zie al snel Rik en Jordy staan. 'Waar is ze?' Vraag ik. Rik wijst naar een meisje die met een jongen staat de dansen. Me ogen worden groot want ik zie dat het Romy is. Ik loop met grote passen naar hun toe en trek de jongen van Romy af. 'Kom mee.' Zeg ik bot tegen Romy. ' ahhh nee ik wil blijven, het is net leuk' zegt ze met een kinderstem. Ik besluit niks te zeggen en loop met der door de mensen massa heen. Ik voel dat een hand me arm vastpakt. 'Niks doen met der' zegt Rik. 'Waar zie je me voor aan gast? Dat ik der nu zou neuken ofzo? Pff' zeg ik en loop weg. 'Mikiee loop niet zo snel' giechelt Romy. Ik loop gewoon nog steeds veder en kijk strak voor me uit. We komen bij mijn huis aan,gelukkig is me moeder weg. Ik til Romy op want ze kan niet de trap oplopen. Ik leg haar in me bed en doe de dekens over de heen. Ik kruip ook bij der in bed. 'Mikeeee' zegt Romy en streelt met haar vingers me buik. 'Romy kap' zeg ik boos. Maar ze gaat door. 'Romy stop nu echt !'zeg ik nog bozer. 'Dan niet he,pff ik had beter met Luc naar huis kunnen gaan.' Zegt Romy arrogant. Ik rol met me ogen maar zeg niks. Het is al een tijdje stil en ik kijk naast me,gelukkig Romy is in slaap gevallen.
JE LEEST
De nieuwe jongen
RomanceOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...