Part 2

10.5K 312 27
                                    

POV Romy

Het is half 8 als ik wakker word,gelukkig had ik het eerste uur geen les. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik besluit even snel te douchen en als ik klaar ben doe ik me make up en doe me haren snel. Ik pak een leuk setje kleren uit me kast en trek het aan. Ik pak nog als laatste een flesje drinken en stop hem in me tas. Eenmaal aangekomen op school zie ik Mandy ,Laura en Kim als zitten. Ohja Kim zit trouwens ook in me klas,ze was vroeger een goeie vriendin van me maar we hebben hele erge ruzie gehad waardoor onze vriendschap is verpest. Maar we doen wel gewoon normaal tegen elkaar,dat is wel fijn. Ik loop naar ze toe en geef Mandy een knuffel. We praten over van alles. De bel gaat en we lopen naar het lokaal. We hebben mentoruur en dat betekent niks doen,alleen maar naar het saaie gebrabbel luisteren van me mentor. ' klas,vandaag komt er een nieuwe leerling,wees een beetje aardig voor hem 'zegt me mentor. Ik kijk me vriendinnen aan en ik weet dat we allemaal het zelfde denken 'hopelijk is hij knap'. En jahoor de deur word opengedaan door één van de knapste jongens die ik ooit heb gezien,naja zonder de beroemde mensen dan. Hij heeft bruin haar,licht blauwe ogen,hij is getint,ik schat hem rond de 1,75 m en hij heeft een goddelijk lichaam,tenminste voor hoever ik het zie,want hij heeft natuurlijk wel kleren aan maar je ziet zijn armspieren. Ik kijk hem aan en hij kijkt terug. Snel wend ik me blik af. 'Nou jongens dit is Mike,Mike vertel maar iets over jezelf ' zegt mijn mentor. 'Ehm oke,ik ben dus Mike,ik woonde in Eindhoven maar ben verhuist omdat me ouders gingen scheiden. Ik ben 15 jaar en ja dat was het wel.' Zegt hij. 'Oke goed,zoek maar een plekje.' Zegt mijn mentor. Hij knikt en loopt richting Stefan. Hij gaat daar zitten en ze doen een soort van jongens begroeting ding,ach jullie snappen wat ik bedoel. Ik blijf hem aankijken. 'Hey' zegt hij met zijn prachtige glimlach tegen mij. Ho wat ? Tegen mij? Ik merk dat ik rood word en zeg snel hoi terug.

POV Mike

Ik loop de klas binnen en zie al meteen een prachtig meisje zitten,ze heeft blond lang haar,groene ogen en ze heeft een lekker lichaam,niet dat ik er veel van kan zien omdat ze zit maar ik zie der bovenlijf. De mentor zegt dat ik me moet voorstellen dus dat doe ik maar. ' Ehm oke,ik ben dus Mike,ik woonde in Eindhoven maar ben verhuist omdat me ouders gingen scheiden. Ik ben 15 jaar en ja dat was het wel.' Zeg ik. 'Oke goed,zoek maar een plekje.' Ik knik en loop naar een jongen die mij wel aardig lijkt.we begroeten elkaar en hij stelt zich voor. Stefan heette hij dus. Ik kijk langs hem heen en zie dat het mooie meisje naar me kijkt. 'Hey' zeg ik met een glimlach. Ik zie dat ze rood word en ze zegt snel 'hoi' en daarna went ze der blik af. Ik moet lachen. ' ey Stefan,hoe heet dat meisje met die blonde haren ?' Zeg ik terwijl ik met me vinger naar haar wijs. 'Dat is Romy' zegt hij. Romy..hmm wel een standaard naam maar het past wel bij der. 'Ze is mooi man 'zeg ik. 'Ja dat weet ik en ze is me beste vriendin dus als je wat gaat proberen bij der zou ik voorzichtig doen,ze is al vaak genoeg gekwetst.' Zegt Stefan. Ik schrik van zijn woorden,ze is al vaak genoeg 'gekwetst' geweest. Ik knik alleen maar en voordat ik het weet is de les al afgelopen.

Ik heb al wat vrienden gemaakt,maar elke keer als ik over Romy begin zie ik dat Jordy raar doet. 'Gast,wat is er?' Vraag ik. Hij zegt niks en kijkt treurig voor zich uit. 'Hij en Romy hebben een tijd flow gehad,maar nu hebben we ruzie met haar..dat komt omdat ze toen ze flow met hem had veel met Stefan omging en vaak aan hem zat. Niet de manier dat jij denkt aan hem zat maar ze gaf hem meer aandacht dan Jordy,en dat kon Jordy niet aan en als vriend hoor je hem te steunen. Hij heeft via whatsapp tegen haar gezegd dat hij haar niet meer leuk vond en haar antwoord was 'ik vind jou ook niet meer leuk hoor' net alsof ze hem nooit leuk heeft gevonden. Maar het grootste probleem is,dat hij nog van haar houd,met heel zijn hart maar dat gaat hij nooit toegeven.'zegt Rik

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu