Part 30

6.5K 174 3
                                    

POV Romy

Ik zit bij Mike op zijn bed. Het is stil,heel stil. 'Dit heeft geen zin,laat ik maar weer naar huis gaan. Het is beter dat we elkaar niet meer zien.' Zeg ik. 'Nee Romy alsjeblieft luister naar me. Het was gewoon een dom grapje die ik had met me vrienden. Een heel stom grapje maar ik dacht toen ach wat kan het ook kwaad omdat ik dacht dat ik nooit op jou verliefd zou worden. Maar dat gebeurde dus wel. Ik kon het niet terugdraaien en als ik jou het zou vertellen zou je gekwetst zijn. Ik dacht dat de beste optie was om het geheim te houden. Je vroeg om mijn vrienden te ontmoeten en toen schrok ik me dood want ik wist wat er komen zou.. Het spijt me zo Romy en ik weet dat het niet goed te praten is wat ik heb gedaan maar ach laat maar je bent te boos op me.' Zegt Mike. Ik ben stil. Het leek zo oprecht wat hij zei. Alsof hij het echt meende. Maar misschien is dit een grapje? 'Jij en eh stan..hebben jullie wat?' Vraagt Mike zacht. 'Nee,maar hij was der voor me wanneer ik iemand nodig had,dat had jij ook is moeten doen.' Zeg ik bot. Ik kijk naar Mike en er rolt een traan over zijn wang. Huilt hij nou echt? Ik ga met mijn hand naar zijn hoofd en veeg met mijn duim de traan weg. Mike kijkt me aan en er komt een zwak glimlachje op zijn mond. 'Ik hou van je Romy' 'i i ik hou ook van jou.' Zeg ik heel zacht. 'Echt?' Zegt Mike vrolijk. 'Ja maar je blijft een enorme zak en ik weer niet of ik je nog kan vertrouwen.' Zegt ik serieus. 'Wil je me nog een kans geven? Ik weet dat ik al heel veel kansen van je heb gevraagd maar ik wil aan je laten zien dat ik van je houd. Geef toe,we kunnen niet zonder elkaar. Elke keer wanneer we ruzie hebben komen we uiteindelijk weer bij elkaar. We houden van elkaar. Ik houd van jou Romy en jij houd van mij.' Ik weet niet wat ik moet zeggen maar veel tijd om na te denken heb ik ook niet want ik voel de zachte lippen van Mike op de mijne. Wat had ik dit gemist. We zoenen liefdevol. Zo hebben we nog nooit gezoend. Ja het klopt wat Mike zei, ik houd van hem.

POV Mike

Ik lig hier met Romy op mijn bed. Romy heeft haar hoofd op mijn borstkas en volgens mij slaapt ze. Ik streel met mijn vingers door haar prachtige haar. Wat houd ik toch veel van dit meisje.

Sorry kort hoofdstuk maar ik wou heel graag iets uploaden! xx

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu