Part 32

6.6K 172 6
                                    

POV Romy

Ik word wakker van me wekker die af gaat. Ik kreun en draai me om. Ik zie luke slapen. Hij ziet er super schattig uit met zijn mond die half open staat. Hij kreunt bij het horen van het geluid van me wekker. Snel zet ik hem uit. Ik druk een kusje op luke zijn wang en ga me omkleden voor weer een werkdag. Ik kijk in de spiegel naar mezelf en knik goedkeurend. Ik laat nog een een briefje achter voor luke,wat ik zowat elke dag doe. Ik loop naar mijn auto en stap in. Ik zet de muziek extra hard en zing luid mee. Na 30 minuutjes kom ik aan op me werk. Naja het is eigenlijk mijn stage maar het voelt als me werk. Ik krijg er ook betaalt voor en de directeur zei dat hij me graag als werknemer zou willen. Ik loop het grote gebouw binnen en ga naar het kantoor waar ongeveer 20 bureau's staan. Iedereen heeft zijn eigen bureau. Het is altijd super gezellig maar er wordt ook hard gewerkt. Ik zie Liam,Roy,Melanie,Roxy en Tim als zitten. Ik begroet ze en raak in de praat met Liam. Ik ken hem nog niet heel lang maar hij is al een goeie vriend van mij geworden. Trouwens luke werkt bij een metaal bedrijf. Niet dat je denkt dat hij de hele dag niks doet haha. Na een half uurtje is iedereen der. Het is heel stil,je zou zelfs een spelt kunnen horen valen. De rust wordt verstoord door een jongen die de deur hard open zwaait. 'Sorry dat ik zo laat bent.' Zegt de jongen die in de deur opening staat. Ik draai me om en kijk in de ogen van Mike. Ik voel dat ik misselijk wordt en ren naar de wc. Wat was der net gebeurd? Misschien was het Mike helemaal niet? Misschien was het wel iemand die verdomd veel op hem leek? Of ik zag gewoon spoken. Ik pak een flesje water en loop weer naar mijn plek toe. Ik kijk voor me uit en zie helaas de jongen die ik dacht dat ik hem nooit meer zal zien. 'Hey..' Zegt Mike zacht. Ik kijk hem kwaad aan maar zeg niks. Oke rustig blijven Romy. Adem in,adem uit.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu