POV Mike
Het is nu al 2 dagen later en we hebben nog niks gehoord/ gezien van Romy. We zijn ook naar de politie gegaan maar die heeft ook nog geen resultaat. Top man. Ik voel iets trillen in mijn broekzak en zie dat ik een sms'je heb van Luke.
Luke: er is een foto naar me gestuurd van Romy! Kom snel naar mij
Ik pak meteen mijn jas en rij naar Luke.
'Kijk' zegt luke en hij wijst naar een meisje op de foto. 'Dit meisje lijkt zo erg op Romy maar dan 1000 kilo make-up op en als een..hoer.' Ze lijkt er inderdaad heel erg op,misschien heeft luke wel gelijk. 'Vanavond een show van ze. We moeten er heen!'POV Romy
Ik zit op een stoel en me make-up en haren worden gedaan. Zometeen hebben we een show. Mijn eerste show. Ik heb al veel meiden er horen over praten en als je pech hebt wordt je door zo'n vieze geile man meegenomen naar huis voor een nachtje en als je geluk hebt ga je weer terug naar het huis of je wordt door een lekkere jongen mee naar huis genomen. Ik hoop dat ik naar het huis mag want ik heb geen zin om een jongen 'te vermaken.'
'Oke show time girls.' Zegt een man. Hij geeft me een tik op mijn kont en duwt me richting het podium. Ik loop het podium om met een te kort rokje en een heel strak kort shirtje waar zowat mijn tieten uitspringen . Kort samengevat, je ziet zowat alles. Letterlijk alles.
Ik kijk de zaal rond en er zijn echt heel veel mensen. Jonge jongens en ook echt hele oude mannen. Ik hoor de muziek draaien en dat is het teken dat we moeten gaan dansen. Naja het is net wat je dansen noemt want het is eerder strippen. Ik doe mijn best want anders krijg ik straf,en dat is niet bepaald leuke straf. De baas komt het podium oplopen nadat het nummer is afgelopen. 'En wat vonden jullie er van? Zijn ze niet enorm sexy?' Schreeuwt de baas door de microfoon. Er wordt hard gejoeld door de mensen in de zaal. 'Willen jullie meer????' Schreeuwt weer de baas door de microfoon. Er wordt weer gejoeld,zo hard dat me oren er pijn van gaan doen. Ik kijk naast me en zie de andere meiden zelfverzekerd staan. Waarom hebben ze mij in godsnaam uitgekozen km dit werk te doen, er zijn genoeg mooiere meiden waarmee ze veel meer geld mee verdienen.
De show is eindelijk afgelopen,het leek wel uren te duren. 'Ha Romy jij bent gekozen om mee te gaan naar iemands huis door 2 jongens. Maak je klaar, en onthoud de klant is koning.' Zegt de baas. Ik knik lichtjes. Hier was ik al bang voor,dat ik mee zou worden genomen naar iemands huis. Gelukkig zei hij jongens en geen mannen. Misschien zijn het wel jongens die me willen helpen?!........ Nee vast niet anders zouden ze hier niet heen gaan want jongens komen hier alleen om op meiden te geilen.
Ik loop naar de plaats waar ik werd verwacht maar er is niemand. Ik word van achter vast gegrepen en er wordt een hand voor mijn mond gedaan zodat ik niet kan gillen. 'Rustig Romy,wij zijn het.' Hoor ik een stem zeggen die me laat smelten. Mike zijn stem.
JE LEEST
De nieuwe jongen
RomanceOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...