POV Romy
Het is pauze en ik loop naar de kantine. Het rare is dat ik niet weet waar Mike is. En Harry is er ook niet. Raar..
'Ohmygod stop met vechten!' Hoor ik een college van me schreeuwen. Ik loop er naar toe en zie dat Mike en Harry aan het vechten zijn. 'Stop!' Schreeuw ik.
Geen reactie.
Ik zie dat Mike Harry nog een stoot wilt geven maar ik spring er tussen,hopend dat hij niet slaat.
Maar het tegendeel,hij slaat mij, ik val achterover. Ik wrijf over me hoofd. Ik bekijk mijn hand waarmee ik net over me hoofd ging en hij zit onder het bloed. Ik kijk naar voren en zie wazig hoofden voor me. Ik hoor zacht Mike dingen roepen naar mensen. Hij ziet er boos uit. Ik kijk naast me en zie Harry. Hij houd mijn hand vast en kijkt medelevend naar me. 'Het komt goed.' Hoor ik hem zeggen. Ik draai me hoofd om en sluit me ogen.Ik word wakker in een ziekenhuis bed. Wat een verrassing. 'Romy! Het spijt me zo' roept Mike en rent naar me toe. Ik druk snel mijn handen op mijn oren. 'W wat is er?' 'Je schreeuwde hard.' 'Sorry.. Ik ben gewoon blij dat je weer bij bewustzijn bent.'
'Waarom heb je ruzie gemaakt met Harry?' Vraag ik zachtjes. 'Ik ken hem van vroeger. Hij is een slechte jongen en ik zag hoe hij naar jouw keek..ik wou het hem even duidelijk maken dat hij met zijn poten van jou af moet blijven.'
'Hij zat geeneens aan me? En dat zou ik ook niet laten gebeuren. Je maakt altijd ruzie om niks Mike.' Zucht ik.
Mike rolt met zijn ogen en hij gaat naast me zitten. 'Sorry dat ik je sloeg.' 'Het is oke.' ' dat is het niet. Ik had het niet moeten doen. ' 'klopt. Maar daar kan je nu toch niks meer aan doen.' Mike zucht en staat op. Zonder nog wat te zeggen loopt hij de kamer uit. 'Waar ga je heen?' Roep ik. 'Ik moet denken!' Roept hij terug. Waarover moet hij denken? Soms snap ik die jongen echt niet. Zei ik nog soms? Ik bedoel altijd.
Pret is een paar uur later en ik heb nog niks gehoord van Mike. Zou hij weer naar Harry zijn gegaan? Of zou Harry naar hem zijn gegaan? Mike zei dat hij een slechte jongen is en straks doet Harry hem iets ergs aan! Ik moet hier weg. Ik moet Mike zoeken.POV Mike.
Ik loop weer naar het werk. Ik moet Harry spreken. Hier komt hij niet mee weg. Hij heeft zoveel ellende in mijn leven veroorzaakt. Ik dacht dat ik van hem af was, maar nee hoor. 'Mike? Wat doe jij hier? Waarom ben je niet bij Romy?' Vraagt de baas. ' waar is Harry?' Zeg ik boos. ' Mike ga naar Romy toe. Hiermee los je niks op.' ' WAAR IS HARRY?' Schreeuw ik.
Ik loop dreigend naar de baas toe en pak hem bij zijn keel. Hij kijkt bang naar me. ' Mike,je bent ontslagen.' Spuugt hij in mijn gezicht. Ik laat hem los. Ik kijk naar zijn keel die rood is. Fack wat doe ik! Ik heb mezelf niet meer in de hand. ' je bent Romy niet waard' schreeuwt de baas nog naar me. Hij heeft gelijk maar ik geef Romy niet op. Niet alweer.| jullie reacties doen me allemaal zo goed. Tysm ❤️|
JE LEEST
De nieuwe jongen
RomanceOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...