POV Mike
Het is nu een week geleden dat ik Romy voor het laatst heb gezien. Morgen is het einde van de vakantie en moeten we weer naar school en dan zie ik Romy weer. Misschien had ik de vorige keer wel iets te overdreven gereageerd..ik heb ook is met een meisje gezoend en dat was zelfs voor Romy haar neus. Ik denk weer aan het sms'je die ik had gekregen van Esmee. Ik mag niks tegen Romy zeggen en ik mag geeneens kijken. Hoe ga ik dat volhouden.
~volgende dag~
Ik word wakker van het kut geluid van me wekker. Waarom bestaat school en waarom moeten we zo fucking vroeg opstaan? Dat slaat toch nergens op. Iedereen haat vroeg opstaan dus waarom kunnen we gewoon niet later opstaan. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik poets me tanden en breng me haar in model. Ik loop naar beneden en ga meteen richting school,ik heb namelijk nog maar 10 minuten totdat de les begint. Ik ben op school aangekomen en gelukkig is de bel nog niet gegaan. Ik zie Stefan bij Jordy Max en Rik staan. Ik loop naar ze toe en kijk Stefan vuil aan. Hij kijkt eerst verward terug maar daarna veranderd zijn blik in je-weet-wat-er-is-gebeurt. Ik loop weer weg en ga naar het klaslokaal. Paar minuutjes later gaat de bel en de klas vult zich langzaam met kinderen. Stefan komt naast me zitten. 'Romy en ik voelen niks voor elkaar. Ze vind jou echt leuk man. Doe niet zo bot tegen der. Ze is der kapot van.' Zegt hij. Ik zeg niks en ik kijk voor me uit. Ik zie Esmee de klas binnen lopen en ze lacht naar me. Ik doe een klein glimlachje terug. Even later loopt Romy,Laura en Mandy de klas binnen. Romy kijkt gekwetst naar mij. Ik sla me ogen neer. Waarom verpest ik het nou elke keer? Elke keer wanneer het net goed gaat gebeurt er wel weer iets. 'Mike hou jij je hoofd er ook bij?' Hoor ik de docent zeggen. 'Ja sorry'. 'Stefan zou ik hier misschien mogen zitten?' Hoor ik de stem van Esmee zeggen. 'Eh ja is goed'. Ik kijk naast me en zie Esmee zitten. 'Hey schatje' zegt ze en ze geeft me een kus op me wang. 'Hey..' Zeg ik zacht terug. 'Mike en Esmee nu stil zijn anders kunnen jullie vertrekken'. 'Oke meneer,zullen we gaan Mike?' Zegt Esmee. Ik kijk der met grote ogen aan. Ze pakt me hand en trekt me van de stoel af. Ze pakt onze tassen en trekt me mee de klas uit. Ze duwt me tegen de muur. 'Zo nu hebben we eindelijk tijd voor elkaar'. Ze wilt haar lippen op de mijne drukken maar de deur word opengedaan. Romy loopt de klas uit en ze kijkt naar mij. 'Wat heb ik nou gezegd,je mag niet naar der kijken!' Zegt esmee boos in me oor. Ik wend me blik af en ik hoor Romy wegrennen.
JE LEEST
De nieuwe jongen
Любовные романыOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...