Part 50

4.9K 211 34
                                    

POV Romy

En daar zit ik dan. Op de stoep. Wachtend op het moment dat ik moed heb om naar Mike te gaan en hem het te vertellen dat ik met hem verder wil gaan en niet met luke.
Na een half uur heb ik eindelijk een beetje moed. Ik sta op en loop naar Mike zijn huis.
Ik druk op de bel. Ik voel mijn hart kloppen. Adem in adem uit Romy. Na een paar minuutjes wordt de deur opengedaan.
'Hey Romy! Jou had ik niet verwacht. Sorry dat het zo lang duurde was even bezig maar kom binnen.' Zegt hij vrolijk. Ik knik en volg hem naar binnen. 'Waarom kwam je?' Vraagt hij. 'Het is officieel uit met luke.' 'Wat?!' Zegt hij verbaast. Het kwam er niet bepaald aardig uit. 'Wat snap je niet aan het woord uit?' 'Waarom heb je dat gedaan? Je weet dat ik je weer pijn ga doen.' 'Wtf waar slaat dit op? Je zei dat je veranderd was Mike?' 'Pff Romy besef nou dat ik niet verander!' Ik heb tranen in mijn ogen. Ik geef mijn facking relatie met Luke op en dan flikt hij me dit. Alweer. 'Je zei nog tegen me dat je echt van me hield. Maar dat doe je dus blijkbaar niet!' Schreeuw ik naar hem. ' ik hou godverdomme wel van je! Maar ik doe je elke keer weer pijn en dat weet jij zelf ook! Ga naar je luke en blijf bij hem!' 'Nee!' 'Romy ga uit mijn huis. Nu.' Zegt hij streng. 'Nee' huil ik. 'Ga!' Schreeuwt hij.
'Nee! Je meent dit allemaal niet!' Ik ren naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Eerst doet hij niks maar zoent me daarna terug. Al snel wordt onze zoen verbroken door Mike die mij van hem af duwt.' Ga.' Zegt hij kill. 'Je komt niet meer zo makkelijk van mij af Mike. Ik hou van je zoals ik nog van niemand heb gehouden. Jij houd van mij. Maar je hebt bindings angst. Ik heb het wel door Mike.' 'Romy dat is het niet..' Jawel Mike! Dat is het wel. Je moet eraan toegeven want anders wordt het er ook niet beter van. Laat mij je helpen. Ik zal je nooit laten vallen.' 'Romy ik kan het niet.' Zegt Mike gebroken.
'Jawel je kan het wel. We komen hier samen uit.'
Ik pak met mijn handen zijn gezicht vast. 'Wat als ik je weer pijn doe Romy?' 'Dat doe je als je me nu verlaat. Blijf bij me.'
'Waarom heb jij nog zoveel vertrouwen in mij terwijl ik je elke keer weer laat vallen?' Vraagt hij. 'Omdat ik hoop dat je dat deze keer niet doet.' ' luke is perfect. Hij zal je nooit laten vallen. Waarom neem je zoveel risico met mij?' 'Je moet soms risico's nemen in het leven Mike. Anders kom je nergens.'
'Blijf bij me vannacht. Alsjeblieft.' Een glimlach siert mijn gezicht. 'Tuurlijk blijf ik bij je vannacht. En ook voor altijd.'

|oke super erg sorry. Ik zou een lang hoofdstuk posten maar ik had totaal geen inspiratie maar ik wou wel super graag iets posten. Ik beloof jullie dat het volgende hoofdstuk langer wordt. Wat vinden jullie trouwens dat het uit is met luke? En wat is een goede ship naam voor Romy en Mike? Kusjes|

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu