Part 19

6.6K 185 15
                                    

POV Romy

Ik word wakker van een rot geluid. Normaal is het rot geluid me wekker maar deze keer werd ik gebeld. Het is 04:23 s nachts. Wie zou me nou op dit tijdstip bellen? Ik kijk op me mobiel en zie op het schermpje dat het een Prive nummer is. Ik beluit niet op te nemen. Vast weer zo'n stom geintje van iemand. Niet veel later krijg ik een sms'je.

Onbekend nummer: ach meisje toch, heb ik je wakker gemaakt? Wat jammer!
Ik: wie de fack ben je?
Onbekend nummer: haha zou je wel willen weten he ;) trouwens mooie streepjes pyjama.

Hoe de fack kan diegene dat weten. Nu raak ik toch wel een beetje bang.

Ik: stop met me te sms'en. Je bent vervelend.
Onbekend nummer: vervelend? Ik? Meisje iedereen zou beter af zijn zonder jou lelijke hoofd. Slaaplekker nog!xxx als je dat nog kan hahaha

Oke Romy rustig. Diegene heeft vast niks te doen en probeert mij bang te maken. Ha dat gaat diegene echt niet lukken..okeoke een beetje. Na een lange tijd val ik weer in slaap. Ik word wakker en zie dat het 11:47 is. Ik pak me mobiel om te kijken of ik nog appjes heb. Ik heb in een groepsgesprek veel berichten maar dat bekijk ik later misschien nog wel. Ik heb ook nog een berichtje van Mike.

M: bae, heb je zin om vandaag iets te doen? X
R: sure. Hoelaat,waar???x
M: half 2 bij het parkje?
R: top

Ik heb ook nog een sms'je. Weer van het onbekende nummer.

Onbekend nummer: lekker gezellig met Mike afspreken :D
Ik: wat probeer je te bereiken?
Onbekend nummer: haha ik weet dat ik je bang maak en dat wil ik bereiken.
Ik: lukt je niet.
Onbekend nummer: let maar op meisje let maar op.

Ik slaak een zucht. Nu vind ik het echt niet meer leuk. Ik stap onder de douche en wanneer ik klaar ben doe ik me make up en dergelijke. Het is iets voor half 2. Ik pak me fiets en na een paar minuten kom ik aan bij het parkje. Ik zie Mike al zitten. Hij ziet mij ook en staat meteen op. Ik stap van me fiets af en knuffel Mike. Mike geeft een kusje op me hoofd. 'Hey beautiful' fluistert hij. 'Hey' zeg ik zacht. We laten elkaar los van de knuffel. Ik geef hem een klein kusje op zijn mond. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'Wat wil je doen?'. 'I don't know? We kunnen wel gewoon hier in het park zitten?'. Mike knikt en we lopen naar een bankje. 'Wat ben je stil' zegt Mike na een tijdje. Zou ik het hem moeten vertellen? Nee dat vind hij me vast een aansteller. ' slecht geslapen' zeg ik. Mike slaat zijn armen om me heen. 'Ik hou van je Romy. Heel veel. '. 'Ik hou ook van jou Mike.'

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu