Part 47

5.1K 180 18
                                    

POV Romy

Ik heb al aardig wat drankjes op en Melanie ook. Ze staat met een paar random jongens te dansen. Ik kijk om me heen,misschien is het ook wel leuk om bij andere mensen te gaan dansen. Ze kennen me toch niet dus het maakt niks uit als ik mezelf voor schud zet. Ik loop maar een groepje jongens. Ik bekijk ze allemaal één voor één. Waarschijnlijk ziet dit er heel raar uit. Het zijn wel redelijke knappe jongens. Mijn oog blijft op één jongen hangen. Hij komt me bekend voor maar ik zie wazig dus ik zie niet wie het is. 'W wat is jouw naam?' Zeg ik met een dubbele tong. 'Mike.' Ik sper mijn ogen. Mike? Mike? Mike. Ik kijk angstig om me heen. Daarom kwam hij me zo bekend voor. 'Romy rustig. Laten we vanavond even alles vergeten. Het hele verleden.' Zegt Mike en hij legt een hand op mijn schouder. 'O..oke' mompel ik. 'Wil je een drankje?' Vraagt hij glimlachend. Ik knik.

5 minuten later komt Mike aan met 2 glazen drank. 'Eentje voor madam.' Zegt hij en knipoogt. ' dankjewel.' 'Zullen we dansen?' Vraagt hij. Ik kijk hem geschrokken aan. Dansen..hij en ik..wij samen..dansen. Ik knik langzaam. Hij pakt mijn pols vast wat ervoor zorgt dat ik kriebels krijg. Wat een jongen na 3 jaar nog met je kan doen. Hij trekt me mee op de dansvloer en begint te dansen. Ik lach want het ziet er nogal raar uit. Zo te zien heeft Mike ook wel een paar drankjes op. Misschien wel een paar teveel.

Mike trekt zich naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel heen. Automatisch sla ik mijn armen om zijn nek heen. Ik voel Mike zijn adem in mijn nek. 'Ik mis je heel erg.' Zegt hij in mijn oor. Ik wil wat terug zeggen maar ik krijg niks uit mijn mond.

Ik kijk hem diep in zijn ogen aan. Langzaam breng ik mijn lippen naar de zijne. Hij schrikt eerst maar zoent me daarna terug. Hij had vast niet verwacht dat ik hem zou zoenen,ik zelf trouwens ook niet. Nu merk ik pas dat ik zijn lippen enorm heb gemist. Ze zijn zo zacht en..ja laat ik de details maar voor jullie besparen. Hij vraagt toestemming met zijn tong en die geef ik maar al te graag. Ik voel zijn handen onder mijn shirtje kruipen. Hier staan we dan. Zoenend in een discotheek

POV luke

Ik zit op het bed starend naar het plafond. Ik mis Romy om me heen. Het is nu zo stil in huis. Ik weet dat ze gelijk heeft. Het is beter dat we een breek nemen,of uit elkaar gaan. Maar ik kan gewoon niet zonder haar hoe graag ik het eigenlijk ook wil.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu