POV Mike
'Je zorgt ervoor dat je nooit meer met Romy praat. Je mag zelfs niet naar der kijken. Als je dat WEL doet krijgen jullie problemen. Echt problemen ;).
Kusjes E.'
Tuurlijk..ik had kunnen weten dat Esmee het er niet bij zou laten zitten. 'GODVERDOMME' schreeuw ik en trap tegen me kast aan. 'Mike? Gaat het?' Hoor ik me moeder zeggen die tegen de deur staat. 'Laat me even alleen,alsjeblieft.' Ik hoor langzaam me moeder weggaan. Shitshitshit wat moet ik nu doen? Ik wil niet dat ik problemen krijg en ik wil al helemaal niet dat Romy problemen krijgt. Ik krijg een sms'je van een onbekend nummer.
Onbekend: je mag haar morgen nog voor het laatst zien,ze moet je wat vertellen. Kusjes E.
Ik besluit meteen Romy te appen.
M: we spreken dus morgen wel af?
R: Jup..
M: wat is er??
R: I tell you tomorow
M: waar? Hoelaat?
R: mijn huis om 13:00.
M: ik zal der zijn xx
Waarom doet Romy zo droog? Ik ben zo benieuwd wat ze me morgen moet vertellen..
POV Romy
Ik word wakker van me wekker die ik had gezet. Ik kijk op me mobiel. Het is 11:25. Ik stap uit bed en doe wat make up op. Ik borstel me haar en pak een setje kleren uit me kast. Ik ben zoooo zenuwachtig. Wat als...wat als Mike heel boos gaat worden? Tuurlijk word hij boos. Ik zou ook boos worden als hij met een ander meisje zoent. Ik denk weer terug aan gister avond. Aan de sms met een foto van mij en Stefan dat we zoende. Het was alleen om te kijken of hij gevoelens voor me had.. Er stond ook in die sms dat ik de foto moest laten zien. Er word aangebeld. Het is al 13:00,de tijd is snel gegaan. Ik maak de deur open en Mike knuffelt me. Alsof dit de laatste keer is dat hij me kan vast houden. 'Mike we moeten praten.' Hij knikt en we lopen naar mijn kamer. 'Het spijt me echt heel erg het is niet wat het lijkt ik heb geen gevoelens voor hem' ratel ik. Mike zijn ogen worden groot en kijkt me verward aan. 'Je hebt geen gevoelens voor hem? Wie is 'hem' Romy? En wat heb je met hem gedaan?!' Zegt Mike en hij zegt het laatste bozer. Ik pak me mobiel en laat de foto van Stefan en mij zien. Ik kijk naar Mike en hij ziet er verdrietig uit. 'Waarom?' Vraagt hij gebroken. 'Ik was met Stefan chillen en hij zoende me. We trokken ons al snel terug want het voelde alsof we onze broer of zus zoende! Stefan dacht dat hij gevoelens voor me had,daarom deed hij dat. Ik voel niks voor hem Mike.. Niet meer dan vriendschap.' 'Het is beter..dat we elkaar niet meer zien' zegt hij nu emotieloos. 'Pardon? Jij mag wel met een meisje zoenen en ik niet?! We hebben geeneens iets Mike!' Schreeuw ik. 'Oh dus het was voor jou niks? Dit allemaal? Ik was niks? Wij waren niks?' Zegt hij beledigd. 'Je snapt wat ik bedoel! Ik vind je leuk Mike! Ik heb je me laten ontgroenen! Ik wou zelfs nog veder met je gaan en nu doe jij alsof ik het niks vond,alsjeblieft zeg.' Mike rent me kamer uit. Ik hoor beneden hard een deur dicht gaan. Ik ben hem kwijt..
JE LEEST
De nieuwe jongen
RomanceOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...