POV Romy
Het is al een paar weken later en met mij en Mike gaat het nog goed. Gelukkig! We hebben ook weer met zijn vrienden afgesproken en het is allemaal weer goed. Thank god. Vanavond ga ik op een soort van 'date' met Mike. Hij wou het graag omdat we dat nooit echt hebben gedaan. Ik vind het wel lief. Ik pak me krultang en begin de onderkant van me haar te krullen. Mike had me een keer vertelt dat hij dat mooi vond. Na een uurtje ben ik klaar met me haar,make up ect. Ik bekijk me in de spiegel en vind mezelf er wel oké uitzien. Ik schrik als er opeens twee sterke armen me van achter pakken. Er word een blinddoek over me ogen gedaan. Ik tril heel erg. 'Rustig schatje ik ben het.' Hoor ik de stem van Mike zeggen. Ik slaak een zucht van opluchting en ontspan me. 'Hou me goed vast want we gaan naar beneden lopen.' Zegt Mike. Ik knik. Eenmaal beneden maakt hij de deur open en ik voel de koude wind van buiten. Ik merk dat ik in een auto wordt gedaan. De auto begint te rijden en Mike pakt me hand en geeft er een kusje op. We zijn blijkbaar op plaats van bestemming want Mike bedankt de chauffeur en stapt samen met mij uit. Mike heeft me hand nog steeds vast en ik merk dat we in een gebouw lopen. *pling* we stappen ergens in en ik gok dat het de lift is. 'We moeten het laatste stukje nog de trap oplopen,dat je dat even weet.' Fluistert Mike in me oor. Na eventjes gelopen te hebben voel ik dat Mike de blinddoek af doet. 'Je mag je ogen open doen lieverd'. Ik doe langzaam me ogen open en ik zie dat we op het dak staan van een enorm groot gebouw. Er staat een tafeltje met daarop roze blaadjes en een kaars die aanstaat. Om het tafeltje heen liggen ook allemaal roze blaadjes. 'Vind je eh het mooi?' Zegt Mike onzeker. 'Super mooi.' Ik druk een kusje op zijn lippen. We lopen naar het tafeltje en Mike houd de stoel naar achter zodat ik kan zitten. 'Gentleman' grinnik ik. 'Alles voor jou.' Zegt Mike en gaat zelf ook zitten. 'Lieve Romy, we hebben ups en downs gehad maar we komen der elke keer wel weer uit. De vorige keer ging het uit en ik heb eigenlijk nog niet gevraagd of jij mijn meisje weer wilt zijn..dus Romy,wil je mijn meisje weer zijn?' Zegt Mike en loopt naar mij toe. Hij houd een klein doosje in zijn hand vast en maakt hem open. Er zit een prachtige ring in. 'Ja,ja tuurlijk!!' Zeg ik en zoen Mike. Na de zoen schuift Mike de ring om mijn vinger. Ik grinnik,ik heb net het gevoel alsof ik net ten huwelijk ben gevraagd.
Na een hele gezellig avond met Mike gehad te hebben gaan we naar Mike zijn huis. Het is inmiddels al 11 uur 's avonds. Mike doet de deur open en we lopen naar boven. Ik kijk rond of ik iemand zie. 'We zijn home alone.' Zegt Mike en knipoogt. We lopen zijn kamer binnen en doen de deur achter ons dicht. Mike komt naar me toe lopen en drukt me tegen de muur. Hij kijkt me diep in me ogen aan. Zijn lippen raken de mijne en al snel zoenen we. Mike zijn hand gaat onder me shirtje. Ik duw Mike van me af en duw hem op het bed zodat ik boven op hem lig. 'Ik wil het doen Mike,ik ben der klaar voor.' 'Weet je het zeker?'. 'Ja 100 % zeker.' ' zeg je het als ik je pijn doe?' Ik knik en Mike pakt een condoom. Snel kleden we elkaar uit en liggen de kleren overal op de grond.
Ik ga van Mike af en lig hijgend naast hem. Hij hijgt ook. 'Dat was geweldig.' Zeg ik. 'Jij bent geweldig.' Zegt Mike en drukt zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
De nieuwe jongen
RomanceOntmoet Romy. Romy heeft een lekker leventje. Alles gaat zijn gangetje. Er worden wel eens rot opmerkingen gemaakt door een paar jongens uit der klas,maar so what? Alles gaat toch goed in der leven dus waarom zou ze daar een probleem van maken? Maar...