Nieuw boek????

3.6K 121 16
                                    

Heyhey

Mensen vroegen aan mij of ik een Engels boek wou vertalen. Ja dat wil ik! Ik heb nu een klein stukje vertaald maar ik wil jullie mening. Dus gewoon eerlijk zeggen wat je der van vindt!
-Het oorspronkelijke Engelse boek heet ; the arrogant professor.
- de Schrijfer van dit boek heet ; rainygirl_11
- ze weet ervan

----------------------------------------------------
" je zou het stoppen" schreeuwde ik naar hem.
"Wat stoppen?" Hij loopt naar me toe, ik loop wanhopig achteruit om afstand tussen ons te houden.
'"Stoppen met mij te laten toegeven dat ik je wil.' Zeg ik terwijl ik achteruit loop. Net wanneer ik klaar ben met mijn zin knalt mijn rug tegen zijn kantoor deur. Snel genoeg drukt hij zijn lichaam dat tegen de mijne.
Hij staart in mijn ogen, hij pakt een lok haar van mij en doet dat achter mijn oor, vervolgens pakt zijn hand mijn nek. Hij duwt het met een beetje kracht omhoog. Hij leunt met zijn hoofd richting mijn hoofd en begint een spoor van zachte en warme kussen te plaatsen op mijn nek. Via mijn kaaklijn gaat hij omhoog en vervolgens stopt hij wanneer zijn lippen mijn oor bereikte. Ik adem hard, mijn lichaam was gek aan het worden.
Zijn hete adem blaast in mijn oor '' ik zal stoppen met het je te laten toegeven zodra je stopt met het te ontkennen"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Op een dag knalde ik tegen een zeer aantrekkelijke,arrogante en eigenwijze vreemdeling aan in de supermarkt. Ik kon zijn arrogante houding niet verdragen maar op hetzelfde moment kon ze niet helpen dat ze zich aangetrokken voelde tot hem.
Dingen werden erger wanneer ze ontdekt op haar eerste dag in haar 4e jaar op de universiteit is de sexy arrogante vreemdeling uit de supermarkt die ze nooit meer dacht te zien.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu