Part 27

6.7K 175 1
                                    

POV Mike

'Ik zou je vrienden wel eens willen ontmoeten.' Zegt Romy en ze kijkt me lief aan. 'Dat lijkt me geen goed idee.' 'Waarom niet?' 'Stop met vragen Romy!' Zeg ik boos en geïrriteerd 'Wow ik wist niet dat je boos zou worden..' Zegt ze en ze kijkt weg. 'Sorry..'zeg ik zacht. Romy mag echt nooit mijn oude vrienden ontmoeten. Nooitnooitnooit..als ze der achter komt dan....dan wilt ze me nooit meer zien. Dat weet ik zeker. Ik zucht luid. 'Waarom mag ik je vrienden niet ontmoeten?' Vraagt Romy nog een keer. 'Het zijn geen goede vrienden,ze zijn verleden tijd.' 'Dat geloof ik niet,doe nou niet zo moeilijk.' 'Pff Romy kap' 'dan vraag ik het wel aan Esmee,die weet vast ook wel wie jou vrienden zijn' zegt ze met een grijns. Me ogen gaan wijd open. 'Okeoke we kunnen wel een keer met ze afspreken.' Mompel ik. 'Yesss' zegt Romy blij. Ze zou is moeten weten..dan zou ze niet meer blij zijn. Me vrienden moeten echt hun mond houden! Ik wil Romy niet kwijt,nooit. Ik hou van der..ookal had ik dat eerst niet verwacht,maar het is toch gebeurt. Romy is nu ongeveer een half uurtje al naar huis. Ik besluit de appgroep te appen waar me oude 'vrienden' en ik in zitten.

M: gasten,Romy wilt jullie ontmoeten.

R: aii,kunnen we eindelijk haar een keer in het echt zien.

F: heb je het haar al verteld ?

M: nee, en ik wil ook niet dat jullie dat doen.

T: ey als ze mij ziet,wilt ze meteen mij. Dus doeidoei jou.

M: kap Tim.

M: wanneer gaan we dus chillen?

R: morgen avond? Half 9 bij die plek waar we vroeger vaak childe?

F: prima

T: ok

S: aiiiii,tot dan.

M: oke, tot dan. En hou jullie bekken!

Oke mooi dat is ook geregeld,nu nog even Romy bellen.

R:Hey schat

M: yo liefje

M: heb je morgen avond iets te doen?

R: neee

M: kom je mee chillen met mij en me vrienden?

R: jaa leuk, maar hoe komen die hier? Ze wonen helemaal in Eindhoven!

M: ze komen met de auto,maar ik moet nu ophangen babe,loveyou.

R: doei,hou ook van jou.

POV Romy

Ik sta voor de spiegel mezelf te bekijken. Vanavond zie ik de vrienden van Mike voor de eerste keer. Zouden ze me..eh mooi vinden? Ze vinden vast dat Mike beter kan krijgen. Ik loop naar beneden en precies op dat moment gaat de bel. Ik maak de deur open en Mike staat er best zenuwachtig bij. 'Ben je klaar?' Vraagt hij. Ik knik en loop naar buiten. Mike slaat zijn armen om me heen en knuffelt me via achter. Na een kwartiertje fietsen komen we aan bij een best oud huisje. Ik loer naar binnen en zie dat de lichten aan zijn. We lopen samen naar de deur toe. Ik probeer Mike zijn hand te pakken mij hij ontwijkt hem. Hmm raar? Mike doet de deur open en een walm van bier dringt mijn neus binnen. 'Heeeeeeey Mike!' Roepen ze allemaal. Ik kom achter Mike vandaan zodat ik de jongens kan zien. Een paar monden zakken een beetje open. 'Gast je hebt me niet verteld dat ze zo mooi was'. Zegt een jongen met blond haar. Ik moet blozen van zijn opmerking. 'Laat ik me voorstellen, ik ben Robin.' Zegt de jongen met de blonde haren. Hij pakt me hand en drukt een kusje op me hand. Ik kijk naar Mike en hij werpt Robin een boze blik. ' dat is stan' zegt hij wijzend naar de jongen met bruine haren,die ongelofelijk knap is. ' en dat is tim' zegt hij en wijst naar een jongen met donkerbruin haar. Hij knipoogt naar me. 'En dit is Frans,ja wij vinden ook dat hij een domme naam heeft. ' zegt hij en wijst naar een jongen met zwart haar,hij ziet er nogal Badboy uit. Iemand waar je het liefst geen ruzie mee wilt hebben,denk ik. 'En jij bent dus DE Romy, jaja we hebben veel over je gehoord.' Zegt Robin . ' wat ben jij nou van Mike ?' Zegt Tim. 'Zijn vriendin' zeg ik onzeker. 'HAHAHAHAHAHAHHAHAA MIKE EN EEN VRIENDIN HAHAHAHAHA WAT EEN GRAP HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA' hoor ik iedereen lachen en schreeuwen. Ik kijk naar Mike en hij kijkt me een soort van schuldig aan. Ik open de deur en ren naar buiten.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu