Part 49

5K 205 20
                                    

POV Romy

Ik word wakker in de armen van Mike. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht maar krijg ook meteen een schuldgevoel. Het is nog niet echt met luke uit en ik ben nu alweer met een andere jongen naar bed geweest. Ik probeer me uit Mike zijn greep te ontsnappen maar het lukt niet. 'Hmm blijf nog even liegen.' Hoor ik Mike mompelen. 'Ik heb trek.' 'Pff ga maar.' Zegt hij en haalt zijn armen van me af.

'Jij ook een eitje?' Roep ik naar Mike. 'Yooo.' Krijg ik terug. 'Je weet dat yo een begroeting is?' 'Babe het is 's ochtends laat me eventjes.' Ik voel mijn wangen rood worden bij het wordt 'babe'. Als luke het altijd zei deed het me niet zoveel maar bij Mike wordt ik meteen verlegen. Die jongen doet zoveel met me.

Ik loop met 2 bordjes naar boven. Ik zie Mike nog in de zelfde houding liggen voordat ik wegging. 'Slaapkop het is al 12 uur.' Zeg ik. Ik zet de borden op het nachtkastje neer en ga naast Mike liggen. Ik geef hem kusjes in zijn nek en een zuigzoen. 'Hmm' hoor ik Mike mompelen. 'Het eten wordt koud.' Fluister ik in zijn oor en bijt op zijn oorlel. Mike zijn ogen gaan langzaam open en hij kijkt me grijnzend aan. 'Het was gewoon een lange nacht voor me. Voor ons beide.' Zegt hij nog steeds grijzend. Ik sla hem plagerig op zijn buik. 'Het was zo anders.' Zeg ik. Hij kijkt me vragend aan. 'Anders?' 'Ja anders dan de eerste keer met jou.' Mike kleurt een beetje rood. 'Dat was speciaal maar vannacht was geweldig.' Zegt hij en plaatst een kus op mijn wang. Ik glimlach zwakjes. 'Ik heb me in tijden nog nooit zo fijn gevoeld tijdens ehh je weet wel.' Zeg ik beschaamd. Mike pakt mijn kin vast zodat ik hem in zijn ogen aan moet kijken. 'Het is misschien heel raar dat ik het vraag maar heb je dan nooit genoten om het te doen met luke?' 'Ja zeker wel. Maar bij jou is het anders. Het is niet zomaar even 'neuken' maar veel bijzonderder.' 'Lief dat je dat zegt.' 'Het is de waarheid Mike.' Hij bijt op zijn lip en hij weet dat ik daar niet tegen kan want dat is ongelofelijk sexy. ' stop daarmee.' 'Stop jij dan ook.' 'Met wat?' ' je praat zo sexy over onze seks.' Ik grijns naar hem.

Ik ga op hem zitten en duw hem naar achter. Ik plaats allemaal kusjes op zijn kaaklijn en bijt er soms ook even in. Mike duwt mij nu om zodat hij op mij ligt. Hij geeft me kusjes in mijn nek. 'M mike' zeg ik half kreunend. 'We moeten eten baby' zegt hij en rolt van me af. Met ongeloof inkijk ik hem aan. 'Oh ja tuurlijk waneer ik even geniet gaan we opeens eten he.' Zeg ik zielig. 'Anders wordt het heerlijke eten van jou helemaal koud.' 'Geloof me,dat is al koud.'

POV luke

Ik zit op de bank in ons huis en ik heb nog geen Romy gezien. Ik heb der zovaak gebeld en gesmst maar ze reageert niet. Hoe ga ik tegen Romy zeggen dat ik met een ander meisje heb geneukt. Misschien hoef ik het geeneens te zeggen want ze kan ook niet terug komen. Was dit dan ons einde?

Het is nu al 5 uur veder en ik heb nog steeds niks van Romy gehoord. Ik val bijna in slaap totdat ik een deur open hoor gaan. 'Hallo?' Hoor ik een meisjes stem zeggen. Romy's stem. Ik schiet overeind en loop naar de hal waar ik Romy zie staan. 'Hoi' zeg ik ongemakkelijk. Ik krab achter mijn hoofd. 'Hoi.' Zegt ze droog terug en loopt langs me heen naar de woonkamer. ' we moeten praten.' Zeg ik uiteindelijk. ' er valt niet zoveel te praten Luke en dat weet jij ook. We zijn beter af zonder elkaar. Jij moet een veel liever meisje zoeken die 100% procent voor jou gaat en ik een jongen waar ik helemaal mezelf kan zijn.' 'Ik heb met een ander meisje geneukt.' Floept eruit. 'Ik met Mike.' Zegt ze zacht terug. Mijn ogen worden groot. Ik had liever nu gehad dat ze super boos zou worden en dat ze me helemaal zou uitschelden maar haar antwoord is ' ik met Mike'. Ik had het kunnen weten. 'Wie blijft hier?' Zeg ik ongemakkelijk. ' jij mag wel hier blijven. Ik denk dat ik bij Mike gaan intrekken.' 'Je bent echt blij met hem he.' Ze maakt een instemmend geluidje. 'Als jij blij bent ben ik ook blij.' Zeg ik. Ze krijgt een glimlach op der gezicht en loopt naar me toe. Ze opent haar armen en geeft me een knuffel. 'Ik ga je missen.' 'Ik jou ook.' Ze laat me los en kijkt me aan met een blik waar ik elke keer weer voor zal vallen. 'Ik ga me spullen pakken.' Ik knik. Ik kijk haar na terwijl ze naar boven loopt. Ze gaat gelukkig met Mike worden en ik hopelijk ook met een ander meisje.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu