Part 51

4.6K 186 24
                                    

POV Romy

Met een tevreden gevoel loop ik naar mijn oude huis. Ik ga vandaag alle spullen ophalen en ga bij Mike intrekken. Eerlijk gezegd vindt ik het wel spannend.
'Hoi?' Roep ik door de kamer. 'Hey Romy.' Zegt luke. Ik glimlach naar hem. Ongemakkelijk. 'Ik kom alle spullen halen.' 'Oh..oke.'
Na eindelijk alle spullen hebben gepakt ben ik klaar. 4 koffers vol,oh lord hoe ga ik dit naar Mike meenemen. 'Heb je een lift nodig?' Vraagt luke. 'Nee bedankt,ik red me wel.' 'Oke.' Het liefst had ik wel gewild dat hij me een lift gaf want dit gaat echt niet lukken met 4 koffers. Maar ik ben bang voor de ongemakkelijke stiltes en gesprekken.
Ik loop nu al een kwartier te slepen met de koffers en het lukt totaal niet. Ik heb ze al zowat 1000 keer laten vallen. Ik heb gewoon geen goede tactiek hoe ik 4 GROTE koffers kan tillen.
'Fack.' Hoor ik iemand sissen. 'Hallo.?' Zeg ik redelijk bang. Ik hoor niks meer,ach het zal vast niks zijn. Ik hoor voetstappen achter me. Ik draai me om maar zie weer niemand. Of er is wel iemand of ik wordt gewoon gek. Ik hoor weer iets en begin nu sneller te lopen. Al van kinds af aan ben ik al bang om alleen door het donker te lopen. Ookal is het nu niet heel donker maar er is ook niemand in de buurt dus als je wordt aangevallen is er niemand om je te helpen.
In een seconde tijd wordt er iets voor mijn ogen gedaan en iets in mijn mond gedaan. Ik voel ook dat ik hard wordt vastgebonden. Ik voel me langzaam duizelig worden en alles wordt al snel zwart..

Ik word wakker in een eh ja wat zal het zijn? Een kelder? Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Iets houd me tegen. Beelden van vanavond schieten weer naar boven. Ik ben ontvoerd. Ik raak meteen in de stress. Ik kijk om me heen en zie dat ik vast ben gebonden aan een paal. Ja een paal. Er zitten kettingen aan vast die aan mijn polsen vast zitten. Waarom doet iemand mij dit aan? Heb ik iets verkeerds gedaan?
De donkere ruimte wordt verlicht door een deur die opengaat. 'Ah ons meisje is wakker geworden.' Ik kijk naar de brede man die in de deur opening staat. Hij loopt naar me toe en legt zijn hand op mijn kin. 'Hij had inderdaad gelijk,je bent mooi.' 'Blijf van me af vieze klootzak.' Ik spuug in zijn gezicht. Meteen voel ik een harde klap op mijn wang. ' je moet weten dat ik zulk gedrag niet tolereer. Volgende keer krijg je ergere straffen. Prinses.' Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. 'Wat moet je van me?' Sis ik. 'Je gaat voor ons werken.' 'En als ik dat niet doe?' 'Dat wil je liever niet weten. Prinses.' 'Kap met mij prinses te noemen.' Zeg ik kwaad. 'Mag alleen je vriendje dat? Oh wacht..wie is je vriendje eigenlijk? Luke of Mike? Ach wat maakt het ook uit,je wordt nu van mijn klanten.'Ik kijk hem vies aan. Wat moet die kerel van me. Ik doe me nu groot voor maar van binnen ben ik een bang muisje. 'Er komt zo een klant voor je. Je zal je vast op je gemak bij hem voelen.' Hij verlaat de kamer.
Een paar minuten later wordt de deur weer opengedaan. Mijn mond zakt open. Wat doet hij hier?
|heeeey, sorry dat het zoooo lang duurde voordat er weer een hoofdstuk kwam maar ik voelde me echt klote. Ik heb het gevoel dat alles tegen zit en thuis en op school gaat het ook niet bepaald goed. Ik heb hele erge ruzie gehad met mijn beste vriendin waardoor ik me ook klote voelde. |Ik had dus echt geen zin om te schrijven en als ik zou schrijven zou ik toch alleen maar down shit schrijven. Gelukkig gaat het nu wel iets beter en ik voelde me zo schuldig tegen over jullie. Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven! Wie denken jullie trouwens dat in de deur opening staat? Laat het achter in de reactie's . Liefs Anouk.|

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu