Part 52

4.4K 206 29
                                    

POV Romy

'Jordy?' Hij zegt niks en loopt naar me toe. Ik zie even medelijden in zijn ogen maar dat verdwijnt al snel. 'Waarom koos je voor Mike?' 'Ik..' 'Waarom koos je voor Mike?!' Zegt hij nu harder. Een traan van angst glijd over mijn wang. 'Omdat ik van hem hou.' 'Hield je van mij?' 'Jordy dat was tienerliefde..ik wist nog geeneens goed wat houden van iemand betekende.' 'Dus je hebt nooit van me gehouden?' 'Het was anders!' Zeg ik hard. Jordy kijkt geschrokken naar me maar daarna verstrakt zijn gezicht weer. 'Wat willen jullie van me?' 'Je gaat werken voor ons als hoer. Gelukkig kan je dat al heel goed. En ik ben je eerste klant. Gewoon om je even uit te proberen.' Ik kijk hem geschrokken aan. Gaat hij me..verkrachten? 'Doe het alsjeblieft niet Jordy. Ik smeek het je.' 'Waarom niet?' 'Omdat..ik het niet wil.' 'Ik wil ook wel eens dingen niet.'

POV Mike

Romy had hier al 2 uur geleden moeten zijn. Zou ze ruzie hebben gehad met luke? Ik pak meteen de auto en rij naar het huisje van luke.
De deur wordt opengedaan door een verbaasde luke. 'Wat doe jij hier?' Zegt hij nogal bot. Maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen. 'Is Romy bij jou?' 'Nee? Ze ging toch naar jou?' 'Ja maar ze is er nog steeds niet en ik dacht misschien hebben jullie ruzie gehad.' 'Nee dat hebben we niet. Ik had er nog een lift naar jou aangeboden maar dat wou ze niet. Ze ging lopend met 4 koffers.' 'Straks is er iets gebeurd?' Ik raak meteen in paniek. 'Vast niet,maak je niet zo druk. 'Maak je niet zo druk? Hoe kan je dat nou zeggen?' 'Ik snap niet dat Romy iets in jou ziet.' 'En ik snap niet dat Romy ooit iets in jou heeft gezien.' We kijken elkaar boos aan. 'Oke weetje laat maar,als jij Romy niet wilt helpen zoeken doe ik het wel alleen.' Ik draai me om en loop weg. 'Wacht!' Hoor ik luke schreeuwen. 'Ik ga mee helpen zoeken. Maar dat doe ik niet voor jou,dat doe ik voor Romy.'
Na een uur gezocht te hebben zijn we niks opgeschoten. 'Waar kan ze in godsnaam zijn?' 'Ik heb geen idee.' Zegt luke. We hebben gezocht in de bibliotheek,haar favoriete restaurant,het werk,het park,het bos en nog een paar random plekjes maar nergens is Romy te bekennen. 'Misschien is ze bij Stefan?' Vraagt luke. 'Ik heb zijn nummer nog,ik bel hem wel even.'
Stefan: hallo?
Ik: yo Stefan,is Romy bij jou?
Stefan: nee hoezo?
Ik: ze is weg en we hebben haar zowat overal gezocht.
Stefan: misschien heeft ze wat tijd voor haarzelf nodig. Maar als ik iets van der hoor laat ik het weten.
Ik: thanks man

'En?' Luke kijkt me vragend aan. 'Ze is niet bij hem en hij weet ook niet waar ze kan zitten.Wat moeten we nu?' 'Laten we morgen veder zoeken.' Stelt luke voor. 'Maar..pff oke.' 'We houden contact.' 'Yoo..' En we lopen beide een andere kant op.
Heb ik eindelijk Romy weer voor me alleen is ze uit het niks verdwenen. Het begint weer goed in onze relatie. Er moet altijd wel iets zijn.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu