Part 13

7.3K 194 3
                                    

POV Romy

Met barstende hoofdpijn word ik wakker. Gister heb ik echt teveel gedronken. Ik kijk naast me en Mandy ligt nog te slapen. Het is kwart voor acht en 9 uur moeten we al op school zijn. Snel maak ik Mandy wakker. 'GOEIE GENADE' schreeuwt ze en ze kijkt geschrokken. Ik lig helemaal dubbel van het lachen. 'Ohja jij bent hier,Jezus Romy je liet me schrikken' zegt ze weer en nu moet zij ook lachen. 'We moeten opschieten,we hebben nog een uurtje en dan moeten we weg'. Zeg ik. Meteen klinkt Mandy uit der bed en gaat zich omkleden. Ik grinnik,wat is ze toch een gek kind. Ik besluit me ook om te kleden. Ik doe wat meer make up op dan normaal want ik wil me wallen bedeken. Echt,ik heb wallen van hier tot Tokio. Nadat we klaar zijn zoek ik me fiets. shit hij staat nog bij die gozer van gisteravond. Ik besluit na school daar heen te gaan en ga nu achterop bij Mandy. Eenmaal op school aangekomen zien we dat we net optijd zijn want de bel gaat. We lopen lachend naar het lokaal maar mijn glimlach verdwijnt meteen als ik Mike zie. Ik moet wel langs hem lopen om naar me plek te gaan. Ik kijk hem niet aan en loop snel maar helaas,Mike pakt me pols. 'Romy het spijt me echt,ik had het gevoel dat jij het was..' Zegt hij. 'Het zal wel Mike.' Zeg ik en loop naar me plek. Ik voel de ogen van Jordy ,Rik en Stefan branden. Ik kijk ze aan,ze draaien meteen allemaal om behalve Rik die glimlacht naar me. Ik doe een fake lachje terug naar hem. 'Zo klas, we gaan her vandaag hebben over seksualiteit.' Zegt de docent. Iedereen zit stom te lachen maar ik snap het niet,waarom is het eigenlijk zo grappig? Het is serieus.. Na wat gebrabbel vraagt de docent Mike wat ' nou Mike hoe ver ben jij al is gegaan met een meisje of misschien wel een jongen!' Zegt de docent. Ik hoor een paar jongens 'gay' roepen. Wat een debielen. Mike kijkt eventjes naar mij maar waarom geen idee. We hebben niet meer gedaan dan dan zoenen en beetje aan elkaar zitten. ' komt er nog wat van?' Vraagt de docent. 'Eh ja gewoon zoenen enzo' zegt Mike terug. 'Enzo?' Zegt de docent. 'Pff ja enzo,wat boeit het.' Zegt Mike en hij rolt met zijn ogen. 'Goed meneer Mike. Ik ga der vanuit dat jij het bed al hebt gedeeld met een meisje' zegt de docent weer. 'Nou wel gedeeld ja maar ik heb geen seks met haar gehad hoor?' Zegt Mike een beetje verbaasd. Mike kijkt naar mij waardoor ik moet blozen. 'Dus het meisje was Romy.' Zegt hij. Wat een zak is het ook,ik heb hem nooit gemogen,hij vind het heerlijk om me sen voorschut te zetten. Ik voel alle ogen op mij gericht. ' ik denk niet dat ze het in bed hebben gedeeld maar eerder gewoon buiten in het openbaar HAHAHAHAHA' zegt Max. Wat een vervelende etter. Ik voel dat ik nog roder word. 'Zozo in de buitenlucht dus' zegt de docent en hij grijnst. Ulgh. 'We hebben godverdomme niks gedaan! Alleen zoenen !' Zeg ik hard. Net op het moment dat de docent nog iets wilt zeggen gaat de bel. Gered door de bel. Ik loop snel de klas uit. Wat gezeik toch allemaal. 'Geef me nog een kans' hoor ik opeens Mike zeggen die naast me is komen lopen. 'Hoeveel fucking kansen moet je nog hebben?!' Zeg ik. Mike zijn ogen worden waterig en zegt ' eentje..' 'Pff waarom zoende je haar eigenlijk,eerlijk!!' Zeg ik. 'Ik dacht dat het jou was..' Zegt hij zacht. 'Jaman en daarom koos je ook meteen het mooiste meisje uit' zeg ik en rol met me ogen. 'Romy ik heb er godverdomme spijt van!! Ik ben er echt kapot aan!' Zegt hij. 'WAT DENK JE WEL NIET VAN MIJ? DAT IK NIET KAPOT BEN? IK ZIE EEN FUCKING JONGEN ZOENEN DIE IK LEUK VIND MET EEN ANDER MEISJE,IK HAD HOOP DAT JE ME ECHT LEUK VOND!' Schreeuw ik. Een traan verlaat zijn oog. Het is even stil tussen ons maar ik begin weer te praten 'ik weet het gewoon niet meer Mike..'. 'Laat me je bewijzen dat ik wel goed ben! Alsjeblieft Romy..' Zegt hij smekend.

'Oke dan..' Zeg ik. Hij loopt naar me toe en knuffelt me,laaaaang. Niet dat ik het erg vind want ik had het gemist. Ik voel me schouder nat worden en ik stop de knuffel. Ik kijk hem aan en heel zijn gezicht is nat door de tranen. Ik ga met me hand zijn gezicht droog maken waardoor een heel lief klein lachje op zijn gezicht te voor zijn komt. Ik geef hem een klein kusje op zijn mond maar dat veranderd al snel in zoenen. Dan besef ik me dat we in de school zijn en dat iedereen ons kan zien. Ik stop de zoen en fluister in zijn oor ' niet hier in school' ik bijt in zijn oor waardoor ik een klein kreuntje uit ze mond hoor komen. Ik grinnik. ' wat doe je toch met me Romy? Fluistert hij deze keer in me oor en bijt der ook in. Ik moet me inhouden om ook niet te kreunen. 'We moeten gaan' zeg ik tegen hem en we lopen naar het klaslokaal. Engels,wat een feest.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu