Part 45

5.3K 189 9
                                    

POV Romy

'Oke om bij het begin te beginnen,je weet dat Mike en ik samen bij het zelfde bedrijf werken. Ik heb hem echt proberen te negeren maar het lukte niet. Het is zó verwarrend luke. Een ex die je jaren niet hebt gezien en die opeens voor je neus staat. Een ex waar je nog niks mee heb afgesloten. Een ex waar je eigenlijk nog iets voor voelt. Ja luke,ik voel nog wat voor hem en ik snap dat je kwaad bent want dat zou ik ook op jou zijn maar verplaats je is in mij. Hoe zou jij je voelen? Geloof me,ik vind dit ook echt niet leuk. En die zoen met Mike..het gebeurde gewoon. We wouden praten en toen ja..je weet wel.' Zeg ik. Hij kijkt me emotieloos aan.

Doet het hem dan echt niks? Hij staat op en loopt de kamer uit. Hij slaat de deur achter zich dicht en even later zie ik hem buiten lopen. Hij slaat met zijn handen hard op de muur en schreeuwt. Een traan rolt over mijn wang. Waarom doe ik dit luke aan? Hij is zo lief voor me. Ik verdien hem niet..

Ik sta op en pak een leeg blaadje en begin te schrijven.

POV luke.

Ik wist het. Ik wist gewoon dat ze nog iets voor hem voelde maar nu heb ik het uit haar mond horen komen en doet het me zoveel meer pijn. Ergens had ik hoop dat ze misschien over hem heen was. Hoe kon ik zo fucking dom zijn.

Misschien is ze wel bij mij gebleven omdat ze niet alleen wou zijn? Of uit medelijden voor mij? Misschien was alles fake. Onze hele relatie. Ha het is niet wat je een relatie kan noemen. Ik wou oud met haar worden maar zij? Zij wou volgens mij gewoon iemand hebben om bij te zijn. Waar moet ik nu heen?

Ik besluit om even naar 'huis' te gaan om wat spullen en geld te pakken. Ik kom aan bij 'ons huis' en loop naar binnen. Ik luister even of ik iemand hoor maar ik hoor niks. Zou ze weg zijn? Misschien is ze wel naar Mike. Ik voel meteen woede opkomen.

Ik loop naar de woonkamer en zie niemand. Ik wil naar de keuken toe lopen maar ik zie een briefje op tafel liggen. Ik pak het op en begin het te lezen.

Lieve luke,

Wat ben jij een geweldige jongen. Je hebt me in deze jaren zo goed laten voelen. Je betekent zo veel voor mij. Ik verdien jou niet,jij bent veelste goed voor mij.

Ik doe je alleen maar pijn en ik kan het niet meer aan. Ik weet namelijk hoe het voelt als een geliefde je pijn doet en dat doe ik nu ook bij jou.

Je moet weten dat ik echt van je hou maar ik hou ook van Mike. Ik ga voor een tijdje weg want ik zit echt in de knoop met mezelf.

Ik hoop dat ik als ik weer terug naar huis kom dat ik binnen mag komen. Ik snap als je me niet binnen laat en dat je me nooit meer wilt zien maar denk er alsjeblieft goed over na.

Ik hou van je.

Liefs Romy.

De nieuwe jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu