20. Bölüm DEĞİŞİK

3.1K 150 3
                                    

     Ayşe ve Hatice günden güne büyüyor, neşeleri ile evlerine huzur katıyordu. Hatice masmavi gözlerini babasından almış, bembeyaz tenini de annesinden almıştı. Ayşe ise zümrüt yeşili gözlerini annesinden almış, asaletini de babasindan almıştı. İki kız babası olan Şahin Bey şükürlerle yavrularini gece oldu mu herkes uyuduğunda öpüp, kokluyor ve alışılagelmiş olan "babalar çocuklarını sevdiklerini göstermez, gösterirse çocuk şımarır" düsturu ile hayatlarına devam ediyordu.
       Anneleri Sultan hanım ise çocukları ve ev işleri ile ilgileniyor, yüreğinde erine erkek evlat verememiş kadın ezikliğini her gün daha fazla hissediyordu. Biliyordu ki ilk fırsatta eve bir kuma gelecek ve tüm huzuru bir anda yerle bir olacak ve hiç itiraz edemeyecekti. O zaman gelinceye kadar sancıli bekleyiş devam ederken, Şahin Bey'in ablası bu duruma son noktayı koydu. Artık kuma gelecekti. Hem de acıların en acısı ile...
  Sultan Hanım Şahin Bey ile evlendiğinde Sultan Hanımın ailesi ile ilgili kararlar bile Şahin Bey'in onayından geçmek durumunda idi. Sultan Hanım'ın evlenmemiş 2 tane kiz kardeşi ve 1 de erkek kardeşi vardı. Sultan Hanım'ın kız kardeşi Ayşik'i isteyen aile başlık parasını veremeyince DEĞİŞİK  denilen takas yoluna gidildi. Ayşik'e talip olan aileden başlık parasi alınmayıp, onun yerine o aileden bir kız alınacaktı. Peki bu kız kim ile evlenecekti ve kaç yaşında idi?
  Diğer bölümde görüşmek üzere...

Gönlümün Sultanı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin