Bölüm: 14

1.4K 184 170
                                    

Selam! Çok uzun süren bir ara verdikten sonra bıraktığım ara kadar uzun bir bölümle geri döndüm. Bu arada size madummy tarafından çizilmiş bir Eon da getirdim. Gözden kaçırmayın 💫

***

"Fikrin hiçbir işe yaramaz. Planında çok fazla boşluk var."

"Daha iyisini biliyorsan gel de söyle, piç!"

Gerilen sinirlerinin esiri olarak kendisine karşı çıkan komutanın yakalarına yapışan diğer bir komutanı bıkkınlıkla uyardı Hoseok.

"İkiniz de kesin şunu. Bunun için yeterli vaktimiz yok."

Sesi buz gibi, gözlerindeki bakışlar donuktu. Baş köşesinde oturduğu ve Eon hariç tüm komutanları içeren masada saatlerdir çözüm arayışı vardı. Düştükleri fikir ayrılıkları nedeniyle herkes birbirine öfkeliydi ve sık sık alevlenip kavga çıkarmaya yelteniyorlardı.

Teahean askeri açıdan böyle büyük bir zarar içerisindeyken ordunun kaybettiği güç, inanılmaz yüzdelere tekabül ediyordu. Öyle ki bu kaybın neden olduğu büyük krize saatlerdir hiçbir geçerli çözüm bulunamamıştı.

Hoseok yavaşça arkasına dönüp kralın onları izlediğini bildiği kafesli alana dikkatle baktı. Çiçeğe benzer motifleri olan kafesin arkasındaki oda karanlık olduğundan dolayı içerisini göremiyordu. Jungkook ve Yoongi komutanların toplantısına katılamayacaklarından dolayı onları da krala emanet etmişti, muhtemelen o ikisi de kralla birlikte toplantıyı izliyorlardı.

Bakışlarını yeniden masaya çevirdi. Kendi aralarında fısıldaşmaya başlamış olan komutanların dikkatini çekmek için elini masaya sertçe vururken, kafasında söyleyeceklerini son kez düşünüyordu. Toplantının başından beri planlayıp açıklarını kapattığı çözümünü sunmak üzere ayağa kalktı.

"Beyler, durum düşündüğünüzden çok daha ciddi. Askerlerimizi zehirleyen kişi her kimse bunu keyfi olarak yapmadığı apaçık belli; herhangi bir tehdit karşısında bölgelerimizi savunmakta yetersiz kalabiliriz. Özellikle Orchoia ve Kylorian bölgeleri, geçen seferki ayaklanmada olduğu gibi iki farklı yerden aynı zamanda saldırırlarsa bu çok ciddi sonuçlar doğurabilir. Bu nedenle acil durum esnasında kullanmak üzere geçici bir çözüm önerisinde bulunmak istiyorum."

Bir süre kendini pür dikkat dinleyen kalabalıkta gözlerini gezdirdi. Devam ederken sesi gür ve kendiden emin çıkıyordu.

"Olası acil bir durumda güç dengesi sebebiyle Orchoia ile yükümlü olan Teahean bölgesi, yaşanan durumdan ötürü yetersiz kalacaktır. Bunun önüne geçmek için askeri açıdan en iyi ikinci bölge olan Lyssia ile iş birliği yapılmasını öneriyorum. Lyssia bölgesinin yükümlü olduğu Kylorian da bu süreç içerisinde üçüncü sıradaki Kyria'nın gözetimine bırakılacak, çok ihtiyaç halinde komşu bölgelerinden destek birlikler ona yardımcı olacaklardır."

Komutanların öneriyi aralarında tartışması için sustu. Yerine otururken harfi harfine duyduğu fısıltıları dinliyordu.

Birkaç dakika boyunca sessizliğini koruduktan sonra tok bir sesle yeniden konuşmaya başladı.

"Bu geçici çözüm için itirazı veya sorusu olan varsa lütfen konuşsun. Kalıcı bir çözüm önermeyi arzulayan biri varsa dinlemeye hazırım."

Etrafına göz gezdirip de konuşmaya yeltenen birini göremediğinde başını dikleştirdi. "O zaman yüce kralımızın huzurunda, çözüm önerimi kabul ediyorum. Şimdilik dağılabilirs-"

Duyduğu seslerle çenesini anında kapayıp ayağa kalktı. Komutanlar da sorgulamadan birer birer ayağa kalkarken toplantı odasının kapısı büyük bir gürültüyle açıldı.

Teahean // YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin