Bakugo Pov
Hátradöntöttem a fejem, így a fának támasztottam. a légzésem heves volt a könnycseppek pedig folytak le az arcomon. A tekintetemmel Todorokit kerestem aki eltűnt onnan ahol még ez előbb volt. Körbenéztem mikor hirtelen egy kart éreztem meg a vállamnál. Azonnal odakaptam a fejem és szemben találtam magammal az előbb említettet.
-Fel tudsz kelni?-Kérdezte közben a karom áthelyezte a vállán.
-Mi a faszt csinálsz...? Húzzál el!
-Csak gyere.. mindenki téged keres.
-Visszatudok menni egyedül is. Úgy ahogy egyedül jöttem el.
-Jah, azért is talált meg Dabi.
-Mi a..?
-Tudok mindent.-Felsegítette a földről a testemet amiből az előbb ért félelem hatására az összes erő kiszállt.
-Miről...?-Meghökkent arccal néztem egyenesen a szemeibe, amelyek mindig olyan hidegséget árasztanak.. de egyben teljesen át is égetnek.
-Tudod hogy miről beszélek.-A tekintetét belém égette.-Mától melletted leszek. Ne tűnj el, ne menj el sehova ha nem szólsz.
-Mégis! Minek nézel te engem?! Valami óvodásnak?-Teljesen kiakadtam az utóbbira.-Nincs szükségem felügyeletre.
-Ezt kaptam feladatomnak.
-Az a rohadt! Eraser volt mi?! Csak érjünk vissza és szétrobbantom!
-Hé.. meg ne próbáld.
-Ne parancsolgass nekem jéggyerek! Nincs szükségem őrizetre! Megtudom magam védeni!-Próbáltam magamtól ellökni mivel ugye felsegített a földről.
-Állj le.-Mozdította a lábát és gyomron rúgott, erre összecsuklottam és majdnem a földel egyenesbe találtam magam de Todoroki megtartott.Átcsúsztatta a kezeim a nyaka körül és a hátára vett. Erőtlenül tettem le a fejem a vállára.
-Ezért... még kinyírlak!.. Te rohadék!-Kissé rekedtesen beszéltem hozzá.
-Akarsz még egyet? Maradj nyugton és hagyd hogy vigyázzak rád.-Ennyivel befejezte a mondandóját és sétált az U.A felé.
Most.. komolyan el kell viselnem hogy ez koslatni fog utánam? Mi ez a rendszer már... A házi csivavám lesz vagy mi a szar? Jönnek a gonosztevők és megharapja őket...? Ez olyan hülyeség. Mit tudna ő tenni amit én nem? Egyedül többre megyek.
-Hé..-Szólaltam meg pár perc csend után mikor már majdnem a sulinál voltunk.
-Mi van?
-Ha így valaki meglát.. szétverlek.
-Nem fog senki nyugodj le.. hátulról megyek be.
-Ajánlom is...
-Milyen egyéb kívánságaid lesznek még? Ha a tanár nem kért volna meg erre a feladatra már rég lerúgtalak volna a hátamról.-Elkezdtem lecsúszni a hátáról ezután emelt egy kicsit rajtam.
-Nem muszáj ám vinni...-Félrenéztem kicsit. Zavart hogy tartozom neki ezért hogy elhozott.-Nehezebb vagyok mint te.. szerintem.
-Nem hiszem.-Csak ennyit mondott és vitt tovább. Mikor odaértünk a hátsó bejárathoz bementünk ott. Todoroki gyorsított a léptein de halkan haladt. Hallottam a többiek beszélgetését és hogy keresnek.-Mit fogsz nekik mondani hol voltál?
-Semmit.. nem mintha bármi közük lenne hozzá.-Erősen kapaszkodtam az engem tartó fiúba beszéd közben mert úgy éreztem hogy egyre gyengébben tart.
-Hé! Srácok.. Hátul néztétek már?-Meghallottam az épp erre tartó Deku hangját.
-Basszus...-Suttogtam. Mire észbe kaptam már egy bokorban hevertem.-Mi a fasz?-Felemeltem a hangom.
-Maradj csendben....-Szólt a hátam mögül Todoroki.
Hogy a francba került mögém..? Nem én voltam a hátánál? De.. végül is berántott a bokorba... szóval lehetséges.
-Irritál hogy ilyen közel vagy...-A hátam a mellkasának volt dőlve a bokorban lévő helyhiány miatt.
-Hidd el, én sem díjazom.-Ismét elég szűkszavúan válaszolt. Éreztem a hátamnál a lélegzetvételét, és a szívverését. Ideges.
A fejem hátrahajtottam a vállára.
-Mit csinálsz?...
-Pihenek.. Dekuék egy darabig úgyis itt lesznek.. szóval egy ideig itt maradunk. És fáradt is vagyok..-Ásítottam.
-De..
-Azt mondtad a testőröm vagy nem?... Akkor nincs ellenedre ha alszok és vigyázol rám.
-Milyen hangulatingadozásod van neked?-A hangjába egy kis gúnyt lehetett felfedezni.
-Lerobbantsam a fejed a nyakadról?-A mondatomba is tettem egy kis gúnyt, így vissza adva az előzőt.-Hagyj pihenni..
[Íme a harmadik fejezet C: Remélem tetszett. Igyekszem részletesebben leírni majd ennek a kettőnek a kapcsolatát nem csak úgy belevágni hogy akkor na xD... Remélem sikerülni fog. Nos, további szép napot hellou.](Elnézést hogy csak most hoztam de gyötör a másnaposság 😂)
~Cedari
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...