Todoroki Pov.
Tűzhányó: Hé... átmehetek?
21:10Me: Miért?
21:10Tűzhányó: Mert.
21:12Me: ?
21:13Tűzhányó: Hiányzol...
21:13Tűzhányó: Kamuztam..
21:15Tűzhányó: Nehogy komolyan vedd!
21:16Me: Kihúztam az ágyat.
21:17Tűzhányó: ?
21:17Me: Gyere már..
21:18Látta 21:19
Hevesen dobogó szívvel vártam az ágyamon fekve hogy a szőke belépjen a szobámba.
Pár perc múlva ez meg is történt. Volt nálla egy párna és egy vékonyabb takaró.Amint belépett az ajtót kulcsra zárta és leoltotta a villanyt. Ezután befeküdt mellém nem sokkal távolabbra tőlem.
-Az ajtó...-Szólaltam meg.
-Nem érzem magam biztonságban ha nyitva van.
-Ah.. értem.-Motyogtam oda neki, erre pedig 2 perc némaság lett úrrá rajtunk.-Nekem is hiányoztál.-Szólaltam meg mielőtt beállt volna a teljes csend. Akármilyen sötét volt, a kintről beszűrődő fény pont elég volt ahhoz hogy lássam Katsuki már piroskás arcát amint engem kémlel.-Reméltem hogy ezt fogod mondani..-Szólalt meg zavartan de erős hangszínnel.
-Hiányzik az a hely. De csak ezek az esték miatt...-Közelebb húztam magamhoz. A kezeivel átölelte a derekam.A szívem egyre hevesebben dobogott amint magamhoz vontam a szőkét. Sokszor aludtunk már így el de akkor barátok voltunk. Vagyis... most is azok vagyunk, kivéve azt a tényt hogy én rádöbbentem arra hogy nem éppen barátian tekintek rá.
Teljesen beállt köztünk a csend. Már-már úgy tűnhetett neki hogy alszok. Nem így volt.. most sehogy sem tudtam volna álomra hajtani a fejem.
A gondolataim csak úgy cikáztak át rajtam.
Mocskosabbnál, mocskosabb gondolatok.A mellettem fekvő fiú mocorgásba kezdett és kissé megemelkedett. Gondoltam, megfordul. Nem fektettem rá nagyobb hangsúlyt.
Mikor megéreztem egy enyhe szuszogást az arcomba kinyitottam a szemeim. Egy csukott szemű Bakugoval találtam magam szembe aki vészesen közel van az ajkaimhoz.
De mintha habozna.Kellett nekem ennél több? Kaptam a lehetőségen, felvezettem a kezem a tarkójához és hozzányomtam a fejét az enyémhez. A kívánatos ajkait pedig azon nyomban falni kezdtem.
A szőkének reagálni sem volt ideje. Fel sem fogta hogy mi történik, csak másodpercek után kapcsolt és csókolt vissza.
Az eddigi csókjainkban nem volt érezhető ekkora szenvedély.
A derekán lévő kezemet lejjebb vezettem és belemarkoltam az egyik feszes gömbe amitől a felettem fekvő egy halk sóhajt hallatott. Elvált kissé tőlem.-Mit művelsz..?-Kérdezte, a lélegzetvétele heves és gyors volt.
-Megmondtam.-Kezdtem bele.-Ne művelj furcsaságokat velem... míg alszok.
-De.. te voltál az aki..
-Én csak elkezdtem amit te nem mertél.-Beletúrtam a hajába.-Megint megpróbáltál megcsókolni, mert azt gondoltad alszom.-Belemarkoltál a kibaszott seggembe!-Emelte fel a hangját.
-Mint mondtam, figyelmeztettelek hogy ne művelj furcsaságokat... ahogy arra is hogy nem undorodom a férfiak érintésétől. Ahogy látom te sem.-Ezt most nem teljesen értem..
-Tudva hogy ez a baráti csókod.. hatással lehet rám, gondolkodás nélkül tetted volna meg. Megfordult a fejedben, hogy esetleg olyat tehetek veled ami talán nem tetszene?
-Te.. miről beszélsz?
-Csak Dabival voltál nemde?
-Te most.. meg akarsz fektetni vagy mi a fasz?-Nézett rám kissé undorodva ami teljesen kiverte a biztosítékot.-Nem, szóval ne kezdj el úgy csókolgatni éjszakánként mintha erre vágynál! Jóéjt.
Éreztem ahogy a paplan megemelkedik mellettem és a mellettem fekvő felkel onnan.
-Idióta faszarcú jégcsapgeci!-Kinyitotta az ajtót és kiviharzott a szobából.
Nagyszerű.. megutált a személy akit a világon a legjobban szeretek.
[Ügyes ez a Todoroki gyermek :o]
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...