44.Fejezet

2.1K 188 74
                                    

Todoroki Pov.

-Nekem nem szokott fájni semmi..

-Az fájdalom.

-Nem fogom kimondani!.. Csak.. enyhítsd..-Elcsuklott a hangja.-Csak te vagy erre képes.

A szívem őrülten verni kezdett, a tény hogy kimondta hogy csak én tehetek meg számára egy ilyen fontos dolgot felért egy őszinte, egy tényleg őszinte szerelmi vallomással.

A fiú aki az ágyon feküdt vöröslő, de összetört tekintettel várta hogy odasántikáljak hozzá. Ezt meg is tettem. Hamarosan már az ágyon tartózkodtam. Bakugo háttal a falnak támaszkodva, a két lábával karolta át a derekam. Ő a combjaimon foglalta el a helyét így teljes közelségben volt hozzám. A fal és az én fogságomban volt.

Mindenünk érintkezett a másikéval. Szoros ölelésbe fogtam őt, a sírása már kezdett abbamaradni. Belefúrta a fejét a mellkasomba és mozdulatlanul ült. Talán.. a hevesebbnél hevesebb szívdobogásom hallgatta.

Egy apró csókot leheltem a fiú fejére aki már percek óta nem mozdult és azt gondoltam hogy már alszik. Mozdulni akartam hogy lefektessem, de nem engedett. Szorosan fogott.

-El ne merj menni!-Felemelte a fejét, így megláthattam a teljesen kisírt szemeit. De ezt sem sokáig csodálhattam mert lehunyta őket majd az ajkait az enyémnek nyomta. A kezeivel átkarolta a nyakamat. Elkezdte mozgatni az ajkait az enyémeken, lágyan és lassan. Az első csókunk volt ez, ami nem vadságot árasztott magából.

Fokozatosan haladtunk, egyre gyorsabban és hevesebben csókolt. Néha a nyelvét is megéreztem a számnál, én is végigsimítottam néha az ajkait vele. Majd a pillanat hevében találkozott a kettőnk ízlelőszerve. Onnantól a csókunk egyre vadabbá vált.

A kezeimmel belemarkoltam az engem csókoló derekába, megkerestem a pólója alját és felfelé kezdtem húzni. Egy pillanatra elváltak az ajkaink, akkor levettem róla a ruhaanyagot és a földre dobtam.

Mihelyt elhagyta a ruha a kezem, Bakugo az egyik kezével megfogta a nyakam és kicsit erőszakosabban mint kellett volna magához húzott. Apró csókokat adott a szám szélére, az arcomra. A tenyerét az arcomra helyezte, gyengéden végigsimított az ujjaival rajta, majd a hajam is felszántotta velük. Belemart a hajkoronámba és ismét egy csókba forrtunk.

Az izmos testét simogattam, Bele-bele markoltam az oldalába a csók hevében. Megsimítottam a hasfalát, néhány kockával büszkélkedhetett. Az egész teste meg volt feszülve így a felsőtestén lévő összes izmát megtapinthattam. Felsimítottam a mellkasáig, végighúztam rajta az ujjaim. Felsóhajtott rá, ekkor kihasználtam az alkalmat hogy egy kis ideig elváltak az ajkaink és a nyakát vettem célba. Apró csókokkal és szívásfoltokkal gazdagítottam a testét. Leértem a kulcscsontjáig, ott is hagytam egy méretes nyomot magam után.

A mellkasáig haladtam, és több helyen is kiszívtam a bőrét, így azok helyei piroslottak. Eltértek az eredeti hófehér bőrszínétől. Végighúztam a nyelvem az égési sebbel ellátott mellkasán majd hozzáérintettem azt a mellbimbójához. Összerezzent az érintésre és azonnal a hajamba mart és elrántotta a fejem onnan.

-Ne ott!.. Undorító az a seb..-Felelte vágytól felpezsdült hangon, majd az ajkaihoz rántott, bár előtte még elmormogtam neki hogy nekem semmi sem undorító ami rajta van. Erre csak egy Fogd be választ kaptam. Egy hosszú heves csókba vont, aprókat harapott a számba, majd egy nagyobbat is. Belevájta a fogait az alsó ajkamba, nyomot hagyott maga után. Ezután elváltunk egymástól és ismét a mellkasát vettem célba. Most a másik oldalát. Ismét érintettem a nyelvemmel a bimbóját. A számba vettem, a nyelvemmel pedig simogattam azt. Jóleső sóhajokkal jelzett hogy ez nem kellemetlen neki.

𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•Where stories live. Discover now