Bakugo Pov.
Az erősen felhevült testem csak a víz hidege hűtötte. A szemeimet Todorokin tartottam, az ölében ülve éreztem valami keményet, és a tekintete sem éppen azt sugározta hogy nyugodt állapotban van.
-Katsuki..-Szólított meg hirtelen, a rekedtes hanga hallatán teljesen kirázott a hideg.
-Mi van?-Kérdeztem vissza, de a szemeimmel ugyanúgy az övéit pásztáztam.
-Szeretlek.-E szó hallatán kétszeresére nőttek a szemeim, és legalább háromszor visszacsengett a fülemben maga a szó, és a hanglejtés amivel kimondta. Belepirultam a saját gondolataimba.
Ezt... most miért? Azért mondja mert fel van izgulva igaz? Mi ez így hirtelen? A tekintete komolynak tűnik.. amitől a szívem majd ki tudna ugrani a helyéről. De mégis, valahogy.. mégsem tudom elhinni. Egyszerűen nem tudom komolyan venni.
-Katsuki.-Ismét a nevemen szólított, megremegtem.-Szeretlek.-Mondta ki még egyszer.-Szeretlek.-És még egyszer.-Azt kérdezted..-Szólalt meg ismét.-Hogy önmagam adom e neked. Vagy, elmondok-e neked mindent. Azt feleltem rá, nem. Most elmondtam.
-M-Mit?..-Csúszott ki a számon.
-A titkom, amit eddig nem tudtál.
-Amit.. az előbb?
-Igen, amit az előbb mondtam.-Hunyta le a szemeit és kifújta a levegőt.
-Ez nem..-Nevettem el magam kínosan.-Biztosan viccelsz..-Odakaptam a szám elé a kezem.-Mindketten fiúk vagyunk. Nem mondhatod komolyan.. annyi lány van akit megkaphatsz, idióta. Ne viccelődj már ilyenekkel.-Felálltam az öléből és visszaültem volna mellé de elkapta a karom, ránéztem.
-Hé.. Azt mondtam szeretlek.-Visszahúzott az ölébe.
-D-de..-Vágtam hülye pofát.-Ne szívass már hülye...-Nevettem el magam. Ő sóhajtott egyet, a homlokát pedig az enyémnek döntötte, a tekintetét az enyémbe véste.
-Emlékszel már valamire arról az estéről? Amikor ittál.
-Nem igazán..-Feleltem zavartan.
-Akkor miattam ittál? Azért mert veszekedtünk?
-Mi? Dehogy is! Ne képzeld magad nagy embernek te kibaszott jégcsap!-Ordítottam le, jellemző.. ha összezavarnak valami ilyesmit fognak hallani.
-Katsuki!-Emelte meg a hangját mindent tudóan. Ekkor beugrott mit mondott reggel. Azt hogy mindent tud, de azt akarja hogy én mondjam ki.
-Nah várj.. te most.-Néztem rá mérgesen, ő csak elmosolyodott.-Mindent.. elmondtam igaz?-Vakartam meg a fejem, ő pedig bólintott egyet.
-Úristen.. Ez marha gáz.. Mennyit tudsz?
-Pont eleget.-Felelte.
-Akkor.. ezért kellett most ezzel szopatni? Hogy a tudtomra add hogy kurva idióta vagyok? És hogy hülyét csinálj belőlem? Hee? Beverjek egyet te köcsög?
-Állj le. Miről beszélsz?.. Valami baj van odabent?-Utalt az agyi bajokra.
-Te képes voltál azt mondani hogy szeretsz! Ekkora köcsögöt mint te..
-Komolyan mondtam.
Megdobbant a szívem. Ismét belestem a hibába hogy elhittem amit mondott. Ha egy kis ideig is de belegondoltam hogy igaz lehet.
-Tch..-Elnéztem a másik oldalra.
-Annyira.. nehéz eset vagy. Emlékszel bármire arról az estéről? Egy mondatra.. bármire?
-Talán.-Mondtam.
-Mondjuk.. Arra mikor azt mondtam neked hogy haverral nem szokás csókolózni?
-Jah.. valami ilyesmi rémlik.-Néztem még mindig oldalra, a kezével az állam alá nyúlt és vissza fordította a fejem így ismét a szemeibe néztem.
-Akkor mi a kérdés?
-Heh?
Másodperceken belül eljutott az agyamig ennek a mondatnak a jelentősége..
-Azt mondtam, haverral nem vagyok hajlandó csókolózni. De te már nem egy haver vagy.. te is így érzel nem?
-Héhéhé.. ha úgyis tudod, nem fogom még egyszer kimondani? Hülyének nézel?
-Honnan tudod hogy igazat mondtam és tényleg tudtam mindent?-Vigyorodott el én pedig teljesen elpirultam.
Azaz.. most lehet hogy magamat árultam el? És eddig nem is tudta?
-Te szemét!-Markoltam bele a hajkoronájába és már készítettem elő a kezem hogy beverjek neki egyet.
-Nos.. Érzel bármit, barátságon kívül?
-Én..-Leemeltem a kezeim magam mellé.
-Tedd már félre azt az óriási önbecsülésed!-Emelte fel a hangját.-Magától nem oldódik meg ez.. az ilyeneket szokás megbeszélni! De veled elég nehéz..
-Sz-szeretlek..-Vágtam bele a szavaiba suttogva, majd félve felemeltem a szemeim a vízről és rápillantottam.
(Nos még egy vallomásnak lehettünk szemtanui kedves hölgyeim és hölgyeim, feltételezem úrak nem olvassák ezt de ha mégis akkor üdvözletem 🖐🏼❤🦄)
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...