Todoroki Pov.
-Elutasítottad.. a csókom.-Dadogott össze vissza. De, mégis milyen csókról beszél?.. Ő meg akart? Ahogy belegondoltam kissé elvörösödött az én fejem is ami neki is feltűnt.
-Te.. Meg akartál..?
-Nem! Nem.. felejtsd el..-Kelt volna fel a földről de visszahúztam.
-Nem akarom.-Mondtam elképedve.-Elfelejteni.-Erre csak egy érdekes fejet kaptam reakciónak.-Szerintem.. félreértettél. Fogalmam sem volt arról hogy ez volt a célod.. Azt hittem hogy le akarsz lökni az ágyról és ezért csináltam én is.. hogy ne próbáld többet.-Mondtam még mindig vörösen.
-De azt mondtad ne csináljak veled furcsa dolgokat míg alszol...
-Neked az nem furcsa ha valaki feléd mászik? Az jött le először belőle hogy nem bírsz a földön aludni, és le akarsz lökni az ágyról.
-Akkor... nem utasítottál el?-Kérdezte nagyra nyílt szemekkel.
-Nem...-Válaszoltam neki miközben megsimítottam a fejét.
Fogalmam sincs mikor kezdtem így érezni.. mikor még a kollégiumba voltunk, és volt az a pillanat köztünk. Már tudom mi volt az. Tudtomon kívül de meg akartam csókolni. Ő pedig.. azóta éjszakánként.. ez a gondolat, eléggé beindító..
Most is, úgy érzem hogy meg akarom csókolni, túl közel van ahhoz hogy ne tegyek semmit.
-Katsuki.-Mondtam ki a nevét.
-Igen..?-Kérdezett vissza egyből. Minden egyes betűt halkan és lassan ejtett ki a száján. Figyelte a szemeimet, ahogy én is az övéit. A távolság közben egyre jobban szűnt meg köztünk. Majd ő szépen lassan elkezdte lehunyni a szemeit. A nyakára vezettem a kezem onnan pedig a füle mögé a hajába markoltam. A másik kezemmel megfogtam a derekát és az ölembe húztam. Mindent engedett. A kezeit áttette a nyakam körül.
Nekitámasztottam a homlokom az övének ő pedig ismét kinyitotta a szemeit. Másodpercekig csak szemezgettünk a másikkal. Mindkettőnk teste forrt. A homloka forró volt, az arca pedig teljes egészében vörös.
Hirtelen oldalra fordította egy kicsit a fejét és hozzányomta az ajkait az enyémhez. A nyakam kicsit erősebben szorította meg. Én pedig belemarkoltam a csípőjébe. Lehunytam én is a szemeim ahogy ő is tette és mozgatni kezdtem az ajkaim
Katsuki kidugta a nyelvét és végignyalt a felső ajkaimon, ezután én is így tettem. A csókunk immáron nyelves csókba mélyült. Teljesen közel húztam őt magamhoz. Az ölembe ült és átölelt, közben egyre szenvedélyesebben és durvábban csókolt. Néha belemart a hátamba vagy meglökte kissé a csípőjét.
A telefonom hangos csörgésbe kezdett de nem fektettem rá nagyobb hangsúlyt. Csak csókoltam az ölemben lévő fiút... akinek éreztem, minden porcikája vágyik rám.
A kezemmel benyúltam a felsője alá és a hátát kezdtem simogatni, a csókot viszont egy pillanatra nem szakítottam volna meg vele. De mikor már 10 perce folyamatosan csörgött a telefon elváltam tőle.
-Az a kurva telefon!-Szólt rekedtes hangon Bakugo.-Nem tudom melyik hív de biztosan kettéfejelem..
-Én is..-Átöleltem majd felkeltem a földről. Ő közben kifeküdt ott. Én a nappaliba sétáltam és felvettem a telefont.
-Hé! Nem jókor hívsz!-Ordítottam bele.-Hogy.. mivan? Kofuyu.. eltűnt? És az egész bolt fel van dúlva? Hol vagytok?! Jó indulunk.-Leraktam. Bakugo már fel is kelt a földről és vette fel a cipőjét. Ő is kivette a beszélgetésből hogy baj van.
[Oh.. azért ne legyen már annyira boldog vég :C]
Egyébként köszönöm a biztató kommenteket és voteokat. Sokat jelentenek <3 És segítenek abban hogy írjam a folytatásokat napról napra ^^
Na meg, néha jókat beszélgetek 😂
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...