Bakugo Pov.
Fáradtan nyitogattam ki kora reggel a szemeim, az ablakon az épp felkelő nap fénye világított be. Mellettem Shotot pillantottam meg. Még egyenletesen szuszogott, a szemei csukva voltak. A Szempilláit figyeltem meg. Először néztem meg jobban, a szokottnál nagyobbak voltak.
Leperegtek a szemem előtt az éjjel történtek ahogy végignéztem rajta. A takarón az élvezetünk néhány cseppje volt megfigyelhető. Fülig vörösödtem mikor belegondoltam hogy mit tettünk, pedig ez olyan alap dolog lenne egy kapcsolatban.
Talán.. többet is engednem kellett volna. Akartam, de egyszerűen nem ment. Kiakartam mondani hogy próbáljuk meg.. hiszen neki is jobb érzés lett volna. De akárhányszor szólásra nyitottam volna a szám ezzel kapcsolatba eszembe jutott az az éles fájdalom amit Dabi miatt éreztem.
Ez talán.. egy életre megbélyegzett. Elrontott valamit rajtam. Beidegződött hogy ez rossz... még ha tudom is hogy ő sohasem engedné hogy bármi fájjon, ő nem Dabi.
Mire észbe kaptam már a könnyeim csöpögtek, azonnal letöröltem őket és szorosan a mellettem fekvőhöz bújtam.
Lassan felnyitódtak a szemei, álmos tekintettel figyelt engem ahogy a lehető legközelebb férkőzök hozzá.
-Katsuki..-Szólt rekedtes hangon.-Jó reggelt..-Megsimította a hajam és egy puszit adott a homlokomra.
-Jó reggelt.-Viszonoztam a köszönését.
-Nem szeretnél lefürödni?..-Felkönyökölt az ágyon.
-De.. és.-Mutattam rá a takaróra.-Ezt is ki kellene mosni.
-Oh.. igaz.-Felelte majd kikelt az ágyból. Végignéztem a teljesen csupasz testén, megszólalni sem mertem. Ő csak lerántotta rólam az összepiszkolt takarót és összegurigázva lerakta a székre. Végignéztem magamon is és a kezeimmel takargattam a takarhatatlant.-Csak azt ne mond hogy ezek után te szégyenlős vagy.-Felnéztem rá.
-Dehogy vagyok.. idióta.-Mormogtam és felkeltem az ágyból. Todoroki szekrényéhez sétáltam és kivettem belőle két köntöst, az egyiket magamra vettem a másikat Shotonak nyújtottam. Ő is magára öltötte a ruhaanyagot.
Shoto megfogta a tusfürdőjét, a samponját és egy szivacsot, ezután kimentünk a szobájából és elindultunk a fürdő felé. Időközben elhaladtunk Eijiro és Iida mellett.
Hirtelen utánunk szóltak.
-Todoroki!-Szólt Iida. Amint meghallottam a mellettem álló nevét azonnal hátrafordultam.
-Nem érdekel a kritikátok!-Köptem oda.-Őszintén leszarom mit gondoltok rólunk.-Már éppen fordultam vissza mikor Eijiro odasétált hozzám és megérintette a vállam.
-Katsuki..Mi régen barátok voltunk.-Lelöktem magamról a kezét.
-Ameddig nem csatlakoztál az idiótákhoz.
-Bocsánatot akarunk kérni.-Kicsit távolabb lépett majd meghajolt. Iida is odalépett mellé és megtette ugyanezt.-Nem kellett volna egyetértenünk az osztállyal. Erről beszélgettünk tegnap éjjel.. Urarakával és Tsuyuval is. Ők még alszanak.. de az ő nevükben is. Sajnáljuk..
-Hé.. Elég.-Szólalt meg Shoto.-Egyenesedjetek már fel..
-Tch.. Gondolkozz előbb.. hülye Eijiro.-Belebokszoltam a vállába ezzel jelezve hogy annyira mégsem vagyok mérges rá mint amennyire mutatom. Megfogtam Todoroki kezét és mentem a fürdőszobába.
-Megbocsájtod nekik?..-Kérdezte már mikor beértünk a fürdőbe és bezárkóztunk az egyik káddal rendelkező mellékszobájába.
-Előtted csak ő állt velem szóba úgy hogy el is viselte a természetem. Egy jó barátom volt.. Csak az események miatt így alakult. Nem akarok Eijiroval haragban lenni. A többiek meg.. semlegesek.
-Értem.-Levette a köntöst és felakasztotta, odasétált hozzám is és rólam is lesegítette. Ezután megengedte a kádba a vizet és a dugót is bedugta. Belelépett a vízbe utána a kezét nyújtotta.-Gyere.. Annyira nem meleg.
Megfogtam a kezét és beléptem én is a kádba. Leült mögöttem én pedig a lába közé. Nekidöntöttem a hátam a mellkasának. Jó érzés volt ahogyan a vízszint fokozatosan emelkedik és ellepi a testünk. Mikor a kád tele lett Todoroki elzárta a vizet.
-Megmoslak..-Jelentette ki és a tusfürdőjéből a kezébe folyatott egy kicsit és már meg is éreztem a hátamon a hideg folyadékot.
-Hé..! Megy egyedül is!-Akadtam ki teljesen.-Nem valami gyerek vagyok!Hallod?-Akármit magyaráztam neki csak kenegette a hátamat.-Jégcsap! Figyelj már..
Az egész levegőnek.. Shoto illata van.. ahogy a tusfürdőjének az aromája szétárad a légkörbe.. és most már nekem is olyan az illatom. Szeretem ezt az illatot.
Mire végeztem a gondolkozással már át is mosta a hátam és a kezembe is nyomott még a tusfürdőből hogy mosakodjak meg elöl is. Így is tettem, beledörzsöltem a bőrömbe a jó illatú folyadékot. Így már az egész testem olyan illatú lett mint ő.
Ő is megmosakodott ezután kihúzta a dugót. Addig pihegtünk ott míg leengedett a víz, utána kiszálltunk.
Megtörölköztem utána magam köré csavartam az anyagot. Odasétáltam az egész testes tükörhöz és belenéztem. A tegnap éjjel nyomait láttam magamon. Sok-sok szívásnyomot. Kicsit szétnyitottam a törölközőt és a mellkasomon is rengeteg piroskás vagy lilás foltot találtam.
-Bocsánat..-Lépett oda mellém Shoto.-Kicsit durva voltam..-Megérintette az egyik lilásabb részt a kulcscsontomnál.
-N..-Megláttam a tükörben a hátát és a karját, a nyakát oldalt és hátul. Azonnal mögé mentem.-H-Hülye!..-Hozzáértem a karmolásokhoz a hátán, felszisszent rá.-Basszus!...-Átöleltem hátulról.-Miért nem szóltál? Komolyan csak te lehetsz ilyen idióta!-Teljesen kiakadtam rá és lehordtam. Ő pedig csak annyit reagált az egészre hogy megsimogatta az őt ölelő kezeim.-Rohadt jégcsap! Szólj ha fájdalmat okozok!
-Nem fájt..
-A faszt nem!.. Hozzá érek most és meghalsz csak ettől.. Akkor ott még rosszabb volt.
-Mondom hogy nem fájt.. Nyugodj már le. Nem arra figyeltem hogy bármi fáj-e. Fogsz ennél durvábbakat is csinálni, és ne mond hogy nem mert fogsz. Ezekről sem tudtál.. Ezek ugyanolyanok mint a rajtad lévő nyomok.. rajtad is vannak karmolások, szívások. Fájnak?
-Nem..-Mondtam halkan.
-Látod? Nekem se, ha van néhány ami igen, elmúlik..
-Jó..-Magamhoz szorítottam.-Menjünk..
Kimentünk a fürdőből és ugyanazon az útvonalon mentünk vissza ahol belebotlottunk Eijiróba ismét.
-Katsuki, beszélhetnénk veletek?
[Csoda történt.. átolvastam és nem érzem összecsapotnak *O* Uhw. Amúgy már éppen kezdtem kifogyni a cuki képekből.. aztán tegnap mentettem le még vagy harmincat 😂]
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...