5.Fejezet

2.5K 252 44
                                    

Todoroki Pov.

-Ne! Anya!-Szerető anyám felé nyújtottam a kezeimet könnyes szemekkel. Ő ugyanígy tett. Rángatózott a férfinak a kezei közt aki fogta őt.

-Shigaraki Tomura, nemde?-Kérdezte apám mellettem.

-Jól tudja a nevem...-Mondta a férfi akinek egy kéz takarta el az arcát. Csak az a széles mosolya látszódott ki.

-Apa... Elviszi anyát...-Sírtam.-Segíts anyának...-Belekapaszkodtam apám ingujjába.

-Milyen szép ez a gyermek szeretet...-Odasétált egy varratos férfi amellé a Shigaraki Tomura nevű mellé.

-Megjöttél? Dabi...-Elmosolyodott majd a fejével az említett felé hajolt és összeérintette az ajkaikat. Undorító volt. Mindkettő kidugta a nyelvét amiket kőrbe-kőrbe forgattak.

-Elnézést, a fiam még csak a tizenkettedik életévét töltötte be, az ilyesmit talán undorítónak találhatja.

-Semmi gond...-Elmosolyodott Dabi és leguggolt hozzám.-Szia Shoto-chan. Mi ketten nagyon jóban leszünk ám.-Megfogta a kezeim.

-D-Dabi?...-Dadogtam és a kezemre néztem.-Hová..?

-Elkísérsz minket és anyukádat. Megmutatom mit kell tenned akkor ha látni akarod majd édesanyádat rendben?-Kérdezte mire én csak bólintottam.

Elindultunk a házunkba. Azon belül az alagsorba, ott megálltunk egy ajtó előtt ahová bevitték anyát is és engem is. Anyát bevezették egy rácsos helyiségbe ahonnan tökéletesen látott engem.

-Shoto-chan, figyelsz rám?-Mosolygott Dabi, én pedig szótlanul bólintottam. Leguggolt hozzám.

-Mit... szeretne?-Kérdeztem bátortalanul, amire elmosolyodott ismét.

-Milyen udvarias fiú vagy te.. Shoto-chan. Nyisd ki a kis szádat.-Tettem amit mondott.-Jó fiú..-Odahajolt hozzám és velem is megtette azt amit az előbb azzal a Shigaraki Tomurával tett. Összeérintette a nyelvünket és lassan mozgatni kezdte az övét.-Bizsergő érzés kerített hatalmába.

-Azonnal hagyjátok abba!-Ordított az anyám.-A fiamnak ehhez semmi köze!

-Kuss...-Rászólt Tomura.-Az apjától engedélyt kaptunk arra hogy a száját igénybe vegyük minden egyes alakomkor ha látni akarja az anyját.

-A számat?...-Kérdeztem miután végzett Dabi az első csókommal. Az arcom ki lehetett pirulva. A szívem is zakatolt.

-Pontosan... Shoto-chan.-Kikapcsolta az övét, most, hajolj szépen ide.

-Fejezd be!-Felordított az anyám.

Hirtelen felriadtam az álmomból. Ismét... megint ez, mintha tegnap lett volna. Minden egyes alkalom után.. ha Dabi itt jár ezt álmodom.. az elsőt amikor megszégyenített. Pont mint hajnalba. De így meglátogathatom anyámat...

Hányinger kerített hatalmába amint belegondoltam abba hogy az éjjel mi is volt a számba és kirohantam a mosdóba. Végig futottam a folyosón és mikor beértem a két kezem a wc ülőke két szélére raktam és odahajoltam. Hánytam.

-Todoroki?..-Odajött hozzám a szőke hajú akit védelmeznem kell.-Minden rendben?-Kérdezte, én pedig ráemeltem gondterhelt tekintetem.

-Igen.. semmi baj.-Sóhajtottam egyet és lehúztam a wc-t. Odasétáltam a csaphoz és kiöblítettem a számat.

-Biztos..?

-Igen... Várj meg. Felöltözök és megyünk enni.-Kijelentettem hogy velem kell ennie. Szuper.

-Veled kell kajálnom is?... Jó hogy nem akarsz esténként velem pancsikolni... 

-Háháhá... vicces..-Mondtam komoran majd kimentem a mosdóból vissza a szobámba, Felöltöztem közben gondolkoztam.

Endeavor... már nem az apám. Eladta anyámat... gyakorlatilag. És engem is, ha látni akarom.. ki kell elégíteni Dabi beteg vágyait. Endeavor a második legerősebb hős. Vagyis.. már az első, hiszen All Might nem beszámítható.. ha az emberek tudnák hogy valójában kicsoda is ő.. még hogy hős? Ő az aki a gonosztevőkkel szövetkezett.. ő adja ki a hősökről az infót... miatta támadtak meg minket, miatta vitték el Bakugot is.. az én hibám amiért nem tudom őt elárulni.. De hisz, az anyám a tét.. ha bármit mondok meghal...

-Todoroki?-Bejött Bakugo a szobámba.-Haladj már basszus... mit kínlódsz idáig?-Megfogta a vállam.-Hé.. Todo-

[Oh YEAAH konfliktus. Nincs több hozzáfűznivalóm. Ja de, szeretnék visszatérni a régi jómagamhoz aki sok sok drámát írt bár azt ereribe. De esküszöm ebbe könnyebb. Remélem most nem mondok hülyeséget. Na hellou.]

(Amúgy... most jutott eszembe h mindig voteolom magamnak a könyvet XD Olyan hülyeség h lehet ilyet XDDD)

 most jutott eszembe h mindig voteolom magamnak a könyvet XD Olyan hülyeség h lehet ilyet XDDD)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•Where stories live. Discover now