Todoroki Pov.
-Az én leszek!-Széles vigyorral sétált oda felénk a szőke hajú akit védenem kéne erre ő jön ide megvédeni.-Maga max harmadik lehet. A drága testőröm lesz utánam. Ő fedezi a seggem... ha maga van utánam még megsérülhetek.-Vigyorodott el.
-Te szemtelen!-Apám Bakugo felé fordult izzó kézzel. Tüzet gyújtott, meg akarja égetni.
-Valaki ideges...-Kuncogott Bakugo.
Te idióta...! Miért provokálod?
-Szeretnél te is egy sebet?... A szemed köré?!-Az apám elindított egy tűzcsóvát Bakugo felé. Hirtelen minden lelassult. Őrült sebességgel kezdtem felé futni. Előrenyújtottam a kezem és jeget indítottam el. Elértem a tüzet, eloltottam.
Ezután másodpercekig háttal álltam apámnak, Bakugo felé fordulva bámultam a földet. Majd felnéztem. Olyan éles és rideg tekintettel fordultam apám felé amilyennel még sosem néztem. Kinyújtottam oldalra a két kezem majd megszólaltam.
-Hozzá ne merj érni te szörnyeteg!-Ordítottam. Az egyik oldalamból lángok csaptak elő, a másikból pedig jég.
-Todoroki...-Szólalt meg mögülem Bakugo, ezután elhallgatott. Lépteket hallottam magam mögül, Bakugo megindult felém. Mellém állt és átkarolt e jegesebbik felemről. Arról már nem használtam a képességem. Belesúgott a fülembe.-Tudtam hogy úgyis megállítod.-Kuncogott.
-Fiam!.. Egy ilyen legalja fiúval foglalkozol? Egy ilyet védesz?
-Drága apám... ő távolról sem olyan rohadt belülről mint amilyen te vagy.
-Minden rendben?-Odasétált hozzánk Eraser az igazgatóval.
-Persze.-Szólaltam meg.-Csak egy kis családi viszály...-Még mindig fenyegetően néztem apámra.-Mi most mennénk is ha nem gond...-Ránéztem az igazgatóra, meghajoltam és a szobámba indultam. Bakugo követett.
-Miért próbálsz menőnek tűnni...-Kérdeztem miközben leültem az ágyra.-Tudod hogy az apám nem viccelődik.
-Mint mondtam.. tudtam hogy megállítod azt a tüzet. Nem lehetett bajom...-Ő is helyet foglalt, bár ő inkább kifeküdt az ágyamon, bámulta a plafont.
-Szóval beadtad a derekad és nem lázadsz az ellen hogy a testőröd vagyok?..
-Felesleges lenne. Már nem érzem kényelmetlenül magam veled..-Válaszolt kissé bizonytalanul.-Hasonló helyzetbe voltál mint én. Azt hiszem azért.
-Akkor..-Ránéztem.-Nem hagyom.. hogy bárki..-Nyeltem egyet, a szemeibe nézem.-Bántson..-Lenéztem az ajkaira.-Téged...-Újra visszanéztem a szemeibe.
Mi ez...?
Ledermedtem, a testem nem mozdult, csak tartottam a szemkontaktust, néha rátévedt a szemem az ajkaira is. A szívem ütemesen kezdett gyorsulni az idegességtől.
Az egyik kezem így is a feje mellett volt, mert mellette ültem míg ő feküdt. A másik kezem is a feje mellé helyeztem így fölé hajoltam. Csak bámult rám szótlanul. Nem kizárt hogy egyikünk sem értette túlságosan hogy mi folyik itt.
Bakugo felemelte az egyik kezét és a hajamba vezette.
Bakugo Pov.
Elmondtam neki hogy vele nem érzem magam kényelmetlenül, úgy tűnik ő sem velem. Todoroki akadozva beszélt, eközben furcsán nézett rám.. ami belőlem is furcsa érzést váltott ki.
Mit akar...?
Sokáig csak nézett a szemeimbe. Nem szakítottam meg a szemkontaktust. Azután hirtelen felém hajolt.
Mi mégis... mit csinálunk?
Felemeltem a kezem és megsimítottam a haját... puha volt.
Mégis.. én mit csinálok?!
Hirtelen teljesen összezavarodtam ahogy tovább képzeltem kicsit a történteket. Az egész arcom lángolni kezdett majd hirtelen felültem. És, véletlen lefejeltem a felettem hajolót aki hátraesett az ágyról.
Lenéztem a földön fekvőre aki ugyanolyan vörös arccal nézett rám mint ahogy én rá. Mindketten azonnal elkaptuk a fejünket a másikról.
-Szóval...-Kezdtem el.-M-Miért jött az apád ide...?
[Hellou! Hát öhm, köszi hogy elolvastátok ne nyírjatok ki. -> Ez a kép ez cuki.]
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...