Bakugo Pov.
Másnap már megelégeltem hogy folyamatosan azt mondják azért nem találkozhatok Shotoval mert még pihen. Megfogtam magam és felkeltem az ágyamból. Kitéptem a kezemből az infúziót is és a földre hajítottam.
Kisétáltam a szobából. A kórház folyosóján az ápolók félve néztek rám. Az összes szobát átnéztem de nem találtam, össze vissza sétáltam az emeleten majd megláttam azt ahol a Todoroki Shoto név szerepelt az ajtón.
Be akartam kopogni. Nem tettem, csak lassan lenyomtam a kilincset. Egy elhúzott függönyös ágyat láttam meg. Odasétáltam és a kezemmel elhúztam a függönyt és beléptem rajta. Todoroki háttal állt az ágya mellett és vette át a kórházi pólóját mindennapira. Vagyis vette volna fel a mindennapit ha nem megyek hozzá oda.
A karjaimmal körbefontam a testét és a fejem a vállára helyeztem.
-Megjöttem..-Súgtam a fülébe mire sokkolt arccal felém fordult.
Azonnal átölelt, a fedetlen mellkasomon éreztem a könnyeit. Nem hibáztattam.. belőlem is kitörtek. Szorosan fogtam őt.
-Mikor felőled kérdezősködtem sosem válaszoltak.. azt hittem azért mert meghaltál.
-Mikor azt mondtam ide akarok jönni azt mondták pihensz és nem lehet..
-Akkor.. hogy kerülsz ide?-Fogott még mindig szorosan. Elvigyorodtam.
-Nem szeretem a szabályokat..-Erre csak rám nézett amolyan hülye vagy? Fejjel.
Shoto leült az ágyára, én is így tettem. Ő csak a mellkasomat pásztázta.
-Mi van?-Kérdeztem kicsit bunkóbban mint akartam.
Csak rám nézett sajnálkozva és a mellkasomra tette a kezét. Végighúzta az ujjait az égett seben.
-Ugyan..-Feleltem.-Hagyd már.. nem fáj.
-Ott voltam veled. Mégsem tudtam semmit kezdeni a helyzettel.
-Te hülye vagy? Te fagyasztottad le a gonoszokat.
-Nem az összeset. Az apám még szabadlábon van.-Sóhajtott.-Anyám nála van. Megöli.
-Hogy mi van?!
-Hagyd.. nem érdekes, bánt mert az anyám, de az évek során csak bántott.-Mosolyodott el hamisan.
-De múltkor azt mondtad..
-Igen.. szeret, vagyis szerintem. Mióta Dabi képbe került csak egy mocskos kölyöknek tart. Nem a fiának. Nem érdemel ezért halált de már a végleteimen vagyok. Nem tudok többet tenni.-Nem szóltam semmi csak átöleltem.-Önző vagyok.. és megelégszem azzal ha te itt vagy..-Ez a pár szava, örökre beleégett a fejembe. A szívemet is.. képesek voltak megdobbantani. Bár erre alapból csak ő képes. Senki más.
[Ez a kép maga a fangörcs fogalma.]
YOU ARE READING
𝓣𝓮𝓼𝓽𝓸𝓻 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Elengedsz?-Kérdezte ridegen. -Nem tudlak...-Leszegeztem a tekintetem. -Miért?-Tette fel tényleges érdeklődéssel a kérdést. -Nem tudom... Vagyis!-Felnéztem rá, a szemeim kissé könnyesek voltak.-Nem akarom hogy visszamenj oda nélkülem... ott annyian...