17 Temmuz 2018... Hayallerim için ilk adım attığım tarih. Yeni umutlar yeşerteceğine her an inandığım serüvenimin başlangıcı. Siz kendi maceranıza ne zaman başladınız?
Hiçbir hayat görüldüğü gibi mükemmel değildir çünkü zorluklar her koşulda, her durumda vardır ve karşınıza çıkabilir. Beklediğiniz bir anda ya da beklemediğiniz bir zamanda. Sizi yoklarken sizden izin almaz, daha önce size sormaz ve asla umursamaz. Bu bazen bir kişi bazen de bir olay olabilir. Öyle biri çıkar ki karşınıza, tüm hayatınızı alt üst eder. Ya da öyle bir şey yaşarsınız ki bir daha nefes almamak, bir sonraki güne uyanmamak için dua edersiniz. Ama tüm bunların karşısında en önemlisi her şeye rağmen güçlü kalabilmektir.
Hayatının zor günleri onu çağırdığında Elissa daha on beş yaşındaydı. Onun da güzel bir hayatı, güzel bir ailesi vardı ve arkadaşları ile yan yanaydı. Ama tek bir eksiği vardı. Hayat ile mücadele etmeyi bilmiyordu. Çünkü daha önce zorluklar onu hiç yoklamamıştı. O da yaşadıklarından sonra güçlenecek, onlardan kaçmak yerine daha çok üsteleyecek ve her şeye rağmen pes etmeyecekti. İleride ona yardım eden ve ölene dek yanında kalacak dostlar edinecekti.
______________________________________
ELISSA MILLER: 25 yaşında bir doktor. Çocuk ruhlu bir yetişkin. Küçüklüğünü doya doya yaşayamamış biri, aslında bir mağdur. Hoşgörülü, kibar ve utangaç biri. Sosyal hayatı yok denecek kadar az çünkü hem işleri çok yoğun hem de geçmişte yaşadığı şeyler ona geri planda olmayı aşılamış. Hayat onu yıpratmış ama aynı zamanda dik durmayı, başarılı olmak için inatçı olmak gerektiğini öğretmiş. En yakın arkadaşı Alia. Tek dostu, güvendiği tek kişi, aynı zamanda ev arkadaşı. Ailesini kaybettiği için onu hem annesi hem babası hem de ablası olarak görüyor ama aynı yaştalar. En zor günlerini onunla yaşamış, onunla olgunlaşmış. Onu hayatındaki sevimli dedektif olarak tanımlıyor.
ALIA EVANS: 25 yaşında, tıpkı Elissa gibi doktor. Ama onun aksine olgun ve sahiplenici bir kişiliği var. Her ne kadar sert görünse de içinde daha büyümemiş bir çocuk var. Sadece duygusal tarafını göstermekten hoşlanmıyor. Elissa'ya göz kulak olmak birinci görevi. Genelde insanlar ile arası çok iyi değil, çocuklar hariç herkese şüpheli yaklaşıyor. Tabi bunda hayatın ona kattığı şeyler rol oynuyor. Ailesini iki kişi olarak tanımlıyor. Kardeşi Elissa ve büyükannesi. Modadan, alışverişten hoşlanan bir ajan olarak tanımlıyor kendini. Elissa'nın ona taktığı bir isim de var, Dedektif Topuklu Ayakkabı.
RYAN CARTER: Bir doktor, Elissa ve Alia'nın iş yerinden arkadaşı. Sadece iş yerinden değil, üniversiteden beri arkadaşlar. Başarılı bir kariyeri var ve hayatta en çok sevgiye önem veriyor. Arkadaşları onun için önemli ve sevdiği insanlar için her şeyi yapabilecek bir potansiyele sahip. Elissa'nın yaptığı kahve aromalı limonlu kurabiyeleri çok seviyor. Sadece kurabiyeleri değil, yaptığı pek çok tarifi seviyor. Arasında özel bir çekim olduğunu düşündüğü insanlar ile kolay iletişim kurup onları direkt olarak anlayabildiğini söylüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜK
General FictionBu bir masal değil belki, rüyalar kadar sihirli cümleler, büyülü sonlar yok hayatta ama onun hayatı masallara konu olabilecek kadar hisli. On beş yaşı onu yokladığında başına neler geleceğini bilemeyen Elissa hiç beklemediği zamanlarda beklemediği ş...