Amikor kinyitottam a szemem, először nem láttam semmit, csak jópár pislogás után lett a homályos kép egyre élesebb. Valami keményen feküdtem. Körbenéztem, félhomály volt. Fel akartam magam tolni a padlóról, de a kezeim össze voltak láncolva.
A redőny le volt húzva a szobában, de a résein átszűrődött a nappali fény. A zsebemhez nyúltam - mindkét kezemmel -, de nem találtam a telefonomat.
- Ezt keresed? - szólalt meg egy hang mögöttem. Odakaptam a fejem. Az egyik srác a telefonomat lengette, majd zsebre rakta. - El kell, hogy szomorítsalak téged. Senkinek nem hiányzol - fonta karba a kezeit.
Szó nélkül feltápászkodtam, és az ablakhoz mentem. Két kézzel megragadtam a redőnyzsinórt.
- És mi van a barátnőddel? - kérdezte. Rántottam egy nagyot a zsinóron, mire fény árasztotta el a szobát. Kinéztem az ablakon. Sajnos nem volt ismerős a környék.
- Nem válaszolsz? - hallottam, hogy csikorog a szék lába a padlón, ahogy feláll. Szembefordultam vele.
- Pedig szerintem beszélni fogsz - sziszegte. - Csak a megfelelő módszert kell alkalmaznom - eresztette ki a karmait. A szemei vörösen izzottak.
- Mit akarsz? - kérdeztem rezzenéstelen arccal.
- Azt, hogy McCall megbűnhődjön. A csaja már el van intézve, most a legjobb barátja következik - karolta át a vállam az egyik kezével "haverian".
Leráztam magamról, és hátrébb léptem. Kulcscsörgés hallatszott az ajtónál, majd belépett a testvére. Megfigyeltem, nem zárta kulcsra az ajtót.
- Beszél? - kérdezte.
- Majd fog - nézett a szemembe gonoszul.
- Miről is kéne beszélnem? - kérdeztem meg, hogy eltereljem a figyelmüket a heves szívdobogásomról.
- Hogy a csajodnak milyen képességei vannak. Értékes lehet nekünk. Meg nem utolsó sorban még dögös is - mondta kihívóan vigyorogva.
Ekkor éreztem úgy, hogy az önvédelmi órákaon tanuktakat kamatiztatni tudom. Kirúgtam a lábammal erősen, pont hasba találtam az egyik srácot. Megdöbbenve hajolt előre a fájdalomtól. A másik elindult felém, mire megragadtam az összeláncolt kezeimmel egy széket, és feléje dobtam, de ő egy karcsapással széttörte a levegőben.
Nem törődtem semmivel, az ajtó mellé ugrottam, és felrántottam. Lerohantam a lépcsőn. Az utcára kilépve elkezdtem rohanni. Nem tudtam, merre menjek, de csak rohantam előre. Teljesen kihalt volt minden. Lépteket hallottam magam mögött, de nem fordultam meg.
- Bátor egy hülyegyerek vagy - lökött meg erősen az egyik iker, mire felbukfenceztem a betonon. Gyoraan talpra ugrottam.
- Nem eresztehtjük el. McCall egy idő után keresni fogja. Elvezeti hozzánk - vigyorodott el a másik. - De most azt hiszem, meg kell büntetni - gyűrte össze a mellkasomnál az ingemet, ahogy megragadott. Felemelte és ökölbe szorította a kezét. Erősen tartott az ingemnél fogva, csak azért nem estem el a fejemet érő nagy ütés miatt. Ebből kaptam mégegyet, meg egy harmadikra is emlékszem, de az utána történt dolgok már kiestek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Örökkön örökké
Fiksi Penggemar"Az én hősöm" folytatása Stiles, Luca és a többiek egyetemre mentek, és új kihívásokkal kell szembesülniük a szerelemben, barátságban és az életben egyaránt.