Dobra, jestem gotowa - powiedziałam przyjaciółce i wyszłam z garderoby, ponieważ tam się przygotowywałam.
Miałam na sobie krótkie spodenki z wysokim stanem, krótkiego topa białego i kurtkę,krótką zamszową którą zabieram też czasem na motor.
Włosy upięłam jak nigdy, w koka, który wyraźnie podkreślał moje rysy twarzy, a przodu wypuściłam kosmyki włosów. Usta pomalowałam ciemną pomadką i zrobiłam wyraziste brwi.
- WHOO - rzekła przyjaciółka
- I tak włosy rozpuszczę na imprezie po jakimś czasie - uśmiechnęłam sie i zeszłam na dół
**********************************************************************************************
- 4 shoty, poproszę - powiedziałam do barmana, gdy od razu weszłam do klubu i zasiadłam przy barze gdzie podawali alkohol.
- Proszę - podał 4 kieliszki wypełnione przeźroczystym płynem.
Wypiłam na raz.
Stwierdziłam, że pójdę poszukać przyjaciółki i tak też zrobiłam.
***************Alice Pov**************************
Oliwia od razu po wejściu do klubu, poszła do barmana i zaczęła pić, ja poszłam na parkiet i tańczyłam z kim popadnie.
Nagle jakiś facet zaczął tańczyć ze mną w rytm muzyki.
Przyciągnął mnie do siebie, pomimo że tego nie chciałam i tańczył ze mną jak nigdy niby nic. Próbowałam go odepchnąć ale on bardziej trzymał mnie swoimi rękami i zaczął całować po szyi, bałam się.
******************Olivia Pov***********************
Byłam przy parkiecie bo jestem pewna że tutaj znajdę moją przyjaciółkę. Próbuje ją szukać w tym tłumie wijących się osób w rytm muzyki i nic.
Przeciskałam się przez ludzi by znaleźć Alice.
*****************Chris Pov*******************
- Patrz, Olivia tu jest - powiedział Dylan
- I chuj mnie to - powiedziałem i zacząłem szukać ją wzrokiem.
Znalazłem, siedziała przy barze i piła shoty.
Po czym wstała i zaczęła iśc w stronę parkietu szukając kogoś wzrokiem. Przepychała się przez ludzi..
- Stary, coś się bedzie dzialo - powiedział Dylan
- Kurwa, co ty pierdolisz - powiedziałem
- Czuje to - powiedział i obydwoje szliśmy za nią
**************Pov Olivia*****************
CZYTASZ
Życie jest zaskakujące
Dla nastolatkówWbij, poczytaj nie uciekaj * Olivia White to kapitanka drużyny siatkarskiej, twierdzą, że jest najładniejszą dziewczyną jaką można sobie wymarzyć. Na jej widok praktycznie, każdemu staje. Dziewczyna szczera do bólu, nie pokazująca swoich uczuć, impr...