Wkurwienie

4.4K 102 3
                                    

**Dylan Pov**

- Ja pierdole - powiedziałam pod nosem, zakańczając rozmowę z naszym szefem.

Po chuja wywiało ją, aż do NIEMIEC!?

- Stary i jak? Co jest? - zapytał Chris z wielką ciekawością a ja spojrzałem na niego i przeczesałem dłonią włosy.

- Stary... ona jest kurwa w Niemczech - oznajmiłem a chłopak wyszczerzył oczy - kurwa - powiedział szybko wybiegając  z pokoju.

*****Chris POV*****

Wybiegłem z hotelu i szybko złapałem taksi po czym do niej wsiadłem.

- Na lotnisko - powiedziałem szybko wyciągając ze spodni telefon i sprawdzając najszybszy samolot do Niemiec, który miałem za 48 minut. 

- Kurwa, samolot mam za 40 minut, proszę się pośpieszyć - powiedziałem ze strachem na co taksówkarz od razu przyśpieszył.

Sprawdziłem czy są wolne bilety..

Nie było.

- Kurwa! - krzyknąłem po czym taksówkarz jeszcze bardziej przyśpieszył.

*****

- Dzień Dobry, są może wolne bilety na ten najbliższy lot do Niemiec? - spytałem ze zdenerwowaniem.

- Niestety, nie proszę Pana - powiedziała młoda dziewczyna w krótkich włosach i z grzywką. 

- No kurwa mać! - powiedziałem i odszedłem. Spojrzałem na tłumy czekających osób i podszedłem do jednej młodej dziewczyny.

- Hej, lecisz może zaraz tym najbliższym samolotem do Niemiec? - spytałem a dziewczyna na mnie spojrzała i szeroko się uśmiechnęła.

- Tak przystojniaczku a co? - oznajmiła 

- Potrzebuję biletu, proszę mogłabyś odsprzedać? Zapłacę dwa razy więcej - oznajmiłem ze zdenerwowaniem bo za 15 minut miał być lot. 

- Jeżeli coś dla mnie zrobisz - powiedziała i przybliżyła się do mnie bliżej. -  Przeruchamy się - oznajmiła na co odepchnąłem ją lekko. - pojebało cię?! - krzyknąłem na dziewczynę.

- Czemu by nie?  To chociaż się przeliżmy - dodała po chwili na co odszedłem od dziewczyny.

W mojej głowie jest tylko Olivia. Przelizanie to nic takiego, ale nie mogę. Ja myślę tylko o Olivii.

- Do you speak English? - zapytałem jakieś dziewczyny około 24 lata.

- Yes - odpowiedziała i patrzyła ciągle w telefon.

- I urgently need a ticket to Germany, could you sell me? ( Pilnie potrzebuje biletu do Niemiec, mogłabyś mi sprzedać?) - zapytałem błagalnym tonem dziewczyny. - Please, I will pay as much as you want. It's really important ( Proszę, zapłacę tyle, ile zechcesz. To naprawdę ważne) - dodałem i tylko wyczekiwałem na reakcje dziewczyny, która dostała w tym samym czasie sms i spojrzała na telefon.

- Make your day. Wait from your computer and your good. You succeeded. (Aby twój dzień. Zerkaj ze swojego komputera i swojego dobrego Udało ci się.) - spojrzałem na nią z uśmiechem i mocno ją uścisnąłem.

- Do not worry. You will find the love you deserve.  (Nie przejmuj się. Znajdziesz miłość na jaką zasługujesz.) - próbowałem pocieszyć dziewczynę, a ta wręczyła mi bilet i ponownie się wtuliła.

Uśmiechnąłem się, że udało zdobyć mi się bilet na ostatnie minuty przed lotem. 

***********************

Życie jest zaskakująceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz