***17***

7.2K 176 24
                                    

******Olivia Pov*******

Pakowałam torbę, na dzisiejsze treningi w szkole dzisiaj mam ich w sumie 5 godzin plus wszystkie lekcje matma, angielski i inne gówna.  A później od razu, po szkole jade na siłownię a jutro zaczynam trenować kickboxing bo jestem już zapisana. Jak to ogarnę? Dam radę, sport to moje życie, ale taki zapierdol w szkole jest że to hit. Każą nam zostawać do wieczora by w chuj dużo trenować i odjęli nam mniej ważniejsze lekcje takie jak, religia na którą nie chodziłam, polski i jeden dodatkowy język, mieliśmy tylko angielski po 2 godziny dziennie. Spakowałam drugą wielką sportową torbę, tym razem na siłownię. Spakowałam adidasy, krótkie dresowe spodenki, i topa  z nike oraz słuchawki. A do torby na treningi spakowałam, ochraniacze na nadgarstki i kolana oraz adidasy i gumkę do włosów. 

Zgarnęłam klucze do samochodu, wzięłam torby i plecak bo czas jechać do szkoły.

***************7 godzin później******************

zaczynałyśmy już 2 drugi trening , teraz trener wybierze kapitankę drużyny, każdy twierdzi, że będę to ja ale zobaczymy. Szczerze, to na to liczę. 

Zaczął się trening, od razu mieliśmy 1,5h rozgrzewkę, a potem pokazywaliśmy swoje umiejętności, zaczęła się walka.

Wychodzimy na boisko i tam sprawdzę wasze umiejętności.


- Okej, teraz każda z was po kolei, będzie próbowała zrobić 100 pompek. Która nie da rady, odpada. 

Najpierw zaczęła robić, Martha i nie dała rady. Następna była Vanessa i też nie dała rady.  Potem była Alice, która również sobie z tym wyzwaniem nie  poradziła.  

W końcu nastąpiła moja kolej. Zrobiłam 112 pompek.  Wygrałam konkurencję.

****************Pov Chris**************

Dziewczyny z drużyny siatkarskiej, wyszły na boisko, gdzie mieliśmy akurat różne konkurencje na wybór kapitana. Przelustrowałem wzrokiem dziewczyny i znalazłem, ją. Uśmiechnąłem się od razu i zacząłem patrzeć co robi. Przymierzała się do pompek.  A akurat teraz ja, musiałem zacząć konkurencję z żonglerką. Zrobiłem 329  i spojrzałem na dziewczynę, która właśnie podniosła się z ziemi. 

Kurwa ona tak długo robiła pompki? Dziewczyny nie umieją zrobić 5 dokładnych a ona je robiła tak długo? O kurwa, dobra jest. Po jej instagramie widać, że w chuj dobrą wyrzeźbioną ma figurę.  

O czym ja myśle. Chris, zajmij się treningiem. 

Patrzyłem na cały czas  w kierunku, dziewczyny co robi. Tylko gdy ja miałem jakąś konkurencję przestawałem patrzeć. 

Robiła teraz, odbicia sposobem dolnym, później  górnym i robiła je jak najdłużej ze wszystkich dziewczyn. Następnie były serwy, które miała bardzo dobre, wygrywała wszystkie konkurencje. Akurat, teraz jak ich trener miał wybrać kapitankę drużyny. my musieliśmy iść na sale sportową. 

- Kapitanem, drużyny zostaje Chris - powiedział trener, a moja drużyna wzięła mnie na ręce i wyszliśmy tak z sali sportowej.

Akurat z sali, wychodziła ona, brunetka o dużych czekoladowych oczach, wychodziła cała spocona, a mimo to i tak wyglądała w chuj ładnie. A pierdolić ją, ostatnio wiecznie mam ją w głowię ale to wszystko przez to, że udajemy zakochanych.. 

******Pov Olivia******

Zostałam kapitanką. Dziewczyny mocno mnie przytuliły.  Jeszcze 3 dni pieprzonego zapierdzielu, i weekend  czyli imprezka. Potem tydzień przygotowań i do 21 w szkole i wyjazd. 

Życie jest zaskakująceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz