Ertesi sabah erkenden uyanıp üstümü giydim.
Kızlar ile kahvaltı yaptıktan sonra okula geldik. Ders çıkışı Berrağın beraber olduğu adam gelmişti. Galiba Balımı alıcaktı. Onu görünce hemen koştum.
Nefes:Merhaba ben Nefes. Balımın öğretmeniyim.
Fatih:Bende Fatih amcasıyım. Aa siz o gece....
Nefes:Hııı işte o geceden artık bir çocuğun var çünkü Berrak hamile.
Fatih:Neyyy amcam sen arabaya git. Dedi ve o sıra koşa koşa Berrak geldi.
Berrak:Bak istersen DNA testi yaptıralım. Çünkü bu çocuk senden.
Fatih:Tamam yaptırırzda. Çocuk benum çıkarsa evlenecek miyiz?
Berrak:Yani kısa bir süre için evet. Çünkü ailem bunu duyarsa çok kızar
Fatih:Benim ailemde kızar. Ee şey yapalum evlenelum boşanalum. Dedi onlar kendi aralarında konuşurken bende Tahiri düşünüyordum. Neden aklımda bu adam?
Fatih:Yenge bu arada Tahir abim eğer görürsen ona telefon numaramı ver dedi. Al bu telefon numarası.
Nefes:Ben senin yengen değilim
Dedim ve numarayı aldım. Eve geldikten kısa bir süre sonra tekefonum çaldı. Arayan Tahirdi. İlk önce açmadım ama ikinci aramasında açtım
Tahir:Senu almaya geliyorum Hazurlan dedi ve kapattı. Hödük işte resmen hödük. Neyse kızlara söyledim. Pek ilgilenmediler çünkü Deren dizi izliyordu Berrak ise Fatih ile yazışıyodu. Kapının önüne çıktım ve Tahiri gördüm. Beni arabaya bindirdi ve kayalıklarla dolu olan bir yere getirdi.
Nefes:Neden buraya geldik?
Tahir:Susda geç işte. Dedi gözlerimi devirdim ve oturdum
Tahir:Kardeşlerimiz evleniyo
Nefes:Hıhı ne yapsınlarki başka?
Tahir:Haklısun aman boşver onları biz bize bakalum.
Nefes:Biz kim?
Tahir:Sen ile ben. Bak Nefes ben birşey sorcam bakirekiliğini bana vermedin di mi?
Nefes:Seni ilgilendirmez.
Tahir:Bal gibi ilgilendirir. Eğer bana verdiysen senin ile evlenmek zorundayum.
Nefes:Peki söyliycem ve gidicem HAYIR. Dedim ve kalktım sevinmişti. Ama benim gittiğimi görünce beni çekti ve dudaklarımız değdi. Beni öpmeye başladı. Karşılık vermedim ama itmedimde alt dudağımı emdi. Sonra dudağını çekti ve bana baktı.
*Tahir
Nefese karşı içimde gram birşey yoktu. Ama onu görünce benim olmasını istiyordum.
Tahir:Seni sevmiyorum.
Nefes:Senden nefret ediyorum.
Tahir:Biliyorum ama tutamayrum. Seninle olmak istiyorum.
Nefes:Ben senin kullanıp kullanıp atacağın bir kız olmak istemiyorum. Bu sondu. Dedi ve gitti.
*Nefes
Eve geldiğimde kızlar uymuştu. Bende odama gidip uzandım. Tahiri seviyor muydum? HAYIR
O beni seviyor muydu? HAYIR. O zaman artık aklımdan çık Tahir çık. Gözümden bir damla yaş süzüldü ve uyuya kaldım. Saat 4:24 gibi mesaj geldi. Açıp baktığımda Tahir mesaj atmıştı.
Mesaj:Nefes bi iki dakika gelsene dışardayım.
Umursamadım ve yatmaya devm ettim. Fakat kısa bir süre sonra cam kırıldı. Uyanıp baktığımda Tahir gördüm.
Nefes:Ya sen manyak mısın? Gitsene oğlum git.
Tahir:Nefes hayde gel bi.
Nefes:Tahir birşey diycem senin kafa gidik. Çocuk bugün biz demedik mi birbirimizi sevmiyoruz diye?
Tahir:Evett ne alakası var be kızım gel şuraya. Dedi camı kapattım ve dışarı çıktım.
Tahir:Hele şükür.
Nefes:Ne diyceksen de.
Tahir:Nefes sevgilin var mı?
Nefes:Hayır da sen niye soruyosun?
Tahir:Canım istedi. Hayde ben cevabımı aldım. Hayurlu sabahlar. Diyip gitti. Deli adam ya. Arkasından sırıttım ve odama çıkıp yattım.
*Tahir
Bana ne oluyodu? Nefesi sevmiyordumki. Yani hem bağa ne kızun sevgilisinden. Hem artuk Nefeslede konuşma merak ettiğin sorularun cevabunu aldun. Bir daha kızun karşısuna çıkma. Ama o BENİM
Hayır değil. Hem alt tarafı bir sevişme. Gerçi namus meselesu tabi ama. Off Tahir sus artuk. Kalbim ve mantığım ile savaşa savaşa eve geldum. Odama geçip uzandum. Sonrada uyuyup kaldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH