18. Bölüm😂😔

3.3K 121 2
                                    

*Nefes
Biraz daha yetimhanede vakit geçirdikten sonra arabaya binip yola çıkmıştık.

Tahir:Nereye gidiyoruz?

Nefes:Çivraya gidelim.

Tahir:Bana uyar.

Dedi ve burnumu sıktı. Yarım saat sonra gelmiştik. Arabadan inip kayalardan birine oturduk. Başımı omzuna koydum ve gözlerimi kapattım. Çok geçmeden yanımıza birisi geldi.

Eda:Tahir?

Tahir:Eda senin ne işin var burda?

Eda:Ben Trabzona yerleştim. Bu kız kim?

Nefes:Ben Nefes Zorlu sen kimsin?

Eda:Tahirin eski sevgilisi.

Eski sevgilisiyim diyince meraklı gözlerle Tahire baktım. Yere bakıyordu.

Eda:Merak etme Nefes. Dizilerdeki gibi sizi ayırmaya çalışmıycam. Sadece sana bir uyarıda bulunmak istiyorum. Tahirden evlenmeden hamile kalma.

Bana bu sözleri söyledikten sonra gitti. Kendimi o kadar saf hissediyordum ki hiç birşey anlamamıştım.

Nefes:Tahir o kız ne demek istedi?

Tahir:_______

Nefes:Tahir cevap versene.

Tahir:Anlatıcam ama kızmak yok. Eda benim üniversiteden sevgilimdi. Biz ilişkinin üçüncü aylarındayken bana hamile olduğunu söyledi. Bende git aldır dedim işte çocuk aklı. Sonra Eda bana bağırdı çağırdı ve ayrıldık.

Nefes:Sen küçük bir bebeğin canına mı kıydın? Sen k katilsin

Tahir:Saçmalama Nefes. Çocuktum diyorum ne yapsaydım?

Nefes:Evlenebilirdin o kızla. Mesela ben o gecede hamile olsaydım ne yapardın. Gerçeği söyle.

Tahir:DNA testi yaptırırdım. Çocuk benim çıkarsa evlenirdim.

Nefes:O bebeğin ne günahı vardı?

Tahir:Nefes o zaman 19 yaşındaydım. Ne yapsaydım?

Nefes:19 yaşındayken yapmayı biliyorsun ama.

Tahir:Ya bak geçmiş geçmişte kalmış uzatmayalım.

Nefes:Sen bir çocuğu öldürceksin sonra geçmişte kalmış.

Tahir:Nefes bak sabrımı zorlama.

Nefes:Zorlarsam ne yaparsın? Kusura bakmada Kaleli senden ne eş ne de bir baba olur.

Tahir:Öyle mi Nefes? Peki o zaman benden hiç birşey olmaz ama şunu unutma senden sevgili olmaz.

Dedikleri üzerine gözlerim dolmuştu. Oturduğum yerden kalktım ve yürümeye başladım. Hem küçük bir bebeğin katili oluyor hem senden sevgili olmaz diyor. Yazıklar olsun Kaleli.
❤❤❤❤❤❤

Deren:Allah'ın cezası Kaleliler.

Berrak:Benim kocamı katma.

Deren:Sus bak şurda zaten kız ağlıyor. Tamam hadi güzelim ağlama artık.

Nefes:Yaa çok koydu. Benim çocuğuma babalık yapacakken onun çocuğuna aldır diyor. Bu affedilemez.

Berrak:Abla sende katil matil ağır olmamış mı?

Deren Nefes:Sus Berrak.

Berrak:Sustum.

Dedi ve koltuğa gömüldü. Derenin omzunda ağlıyordum saatlerdir. Akşam olmuştu. Berrak biraz daha oturduktan sonra kalkmıştı.

Deren:Nefes kuzum yemek yemeyi düşünmüyor musun?

Nefes:Canım istemiyor.

Deren:Kızım yarın okul var. 6 saat nasıl ders anlatıcaksın?

Nefes:Yemiycem işte yaa.

Deren:Açlıktan tekrar bayıl o zaman.

Nefes:Bayılırım sana ne.

Dedim ve odama geçtim. Resmen ergenliğime dönmüştüm. Derende annem olmuştu. Ben yatakta heykel gibi yatarken aklıma babam geldi. Yarın oraya gidicek miydim? Tabiki Hayır. Siz beni salak mı zanneddiniz. Hem Demir doğruyu söylüyo olsa bile o adam bizi terk etti. Onunla görüşüp işleri çıkmaza sokmanın bir anlamı yok.
❤❤❤❤❤❤
2 hafta sonra
Ne Tahir beni arıyordu ne de ben Tahiri. Bitmiştik artık biz neftah yoktu. Nefes ve Tahir vardı. Ayrı ayrı. Yüzümde büyük bir mutsuzlukla çocukların sınavı bitirmesini bekliyordum. Yavaş yavaş kapıtları teslim ettiler. Tenefüs çalınca nööbetçi olduğum için bahçeye çıktım. Yere bakarak yürürken çocukların kavga ettiğini gördüm. Hemen onların yanına gittim.

Balım:Hiçte bile benim amcam senin çirkin ablanla evlenmez.

Hamza:Benim ablam çirkin değil ismi gibi güzel.

Balım:Hııı tabi tabi. Benim amcamın sevgilisi var hem.

Hamza:Salak salak salak.

Nefes:Aaaa Hamza salak denmez arkadaşa. Ayrılın bakıyım. Büyüklerin işi sizi ilgilendirmez. Hadi arkadaşlarınızın yanına.

Onlar uyarımı dinleyip ayrılmuşlardı. Ben ise aklımda gerçekten Tahirin Mercan ile evlenebileceği düşüncesi vardı. Evlenirse evlensin bana ne? Ama onu seviyorsun diyen iç sesime söverken kalbimde onu destekliyordu. Ohh sonunda son zil çalmıştı. Son dersime girip gidicektim. Sınıfa çıkarken hocayla konuşan Tahiri gördüm
Neden gelmişti. Galiba Balım için. Neden ama neden niye Fatih Murat değilde Tahir. Kader bana bir oyun oynuyosunda hadi hayırlısı.
Ve işte o an.... İki haftadan sonra ilk defa gözlerimiz buluştu. Ben 'Issız Adam'ın' son sahnesindeki gibi birbirimize sarılıp ağlamayı beklerken ikimizde birbirimize sinirle bakıyorduk. Kötü olan moralimi iyice kötüleştirdim ve sınıfa girdim. Şansın böylesiki dersim Balımlaydı. Hemen anlatmaya başladım. Dakikalar hızla geçsin okuldan eve gidiyim istiyordum.
Dırırıırıı dırıırırıırı
Zil çaldı ve bütün çocuklar gibi bende sevinçle sınıftan çıktım. O da ne Tahir yanında Balım ile bana doğru geliyo

Tahir:Hocam iki dakika müsadeniz var mı?

Hocam ben hocaydım di mi ya? Hiç Nefesim ya da onu geçtim nefes yok. Hicam iki dikikiniz vir mi? 4 yıl boyunca aldığım eğitimler sayesinde gerçekten bir velisinin yanına giden hoca gibi onların yanına geldim.

Nefes:Buyrun.

Tahir:Balımın dersleri hakkında soru sorcaktım.

Nefes:İngilizcesi gayet iyi. Kelimeleri doğru tellaffuz edebiliyor ve cümlede gerektiği yerlere getirebiliyor. Fakat sınavları dersteki performansına göre düşük. Çünkü kendisi yüzlük bir öğrenci ama 80 alıyo. Sınav heyecanını yenmesi gerekiyor. Derslerde de gayet akkılı ve uslu duruyor.

Tahir:Sağolun HOCAM. Hadi amcam gidelim. Tekrar teşekkür ederim.

Nefes:Asıl ben teşekkür ederim. Buyrun.

Dedim ve elimle merdivenleri gösterdim. Bence gayet bir öğretmen gibi konuştum.
Sana bu gerçeği nasıl söyliycem bilmiyorum ama sen zaten öğretmensin. Sağol iç sesim bilmiyordum. Hızlı bir şekilde merdivenleri indim ve kızları beklemeye başladım. Yanımdan geçen Tahiri umursamamaya çalışırken vücudumun birden bayılacağı tuttu.

Selam arkadaşlar ben geldim. Komik üzüntülü bir bölüm ile karşınızdayım. Şu an saat 02:34. Ve ben bölüm yazıyorum. Sizi çok bölümsüz bırakmak istemediğim için yazdım. Umarım beğenirsiniz.
❤❤❤❤❤❤

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin