16. Bölüm❤❤

4.1K 133 10
                                    

Zeminde kendime nefretle bakarken Deren beni kaldırdı.

Deren:Nefes hadi lütfen kendine gel.

Nefes:Söylemesi kolay. Bunu anca yaşayan bilir.

Deren:Aynısını bende yaşamadım mı? Hasan öldüğünde bende aynılarını yaşadım.

Dedi haklıydı üzgün bir şekilde ona baktım. Çok uykusuz kaldığım için vücudum çok halsizdi.

Berrak:Abla istersen sana bir serum taksınlar.

Nefes:T tamam.

Dedim Berrak ve Derenin koluna girdim. Hemşire bana serumu taktı. Ben yatakta sadece tavana bakıyordum. Sonrada dalmışım.
Birden sıçrayarak uyandım. Etrafıma baktığımda yine hastanedeydim kolumdada serum vardı. Herşeyin bir rüya olmasını istemiştim. Başımı mutsuzlukla tekrar yastığa koydum. Tavana bakıp olanları düşünürken kapı çaldı.

Nefes:GEL

Dedim kapıdan Tahir girince korktum.

Nefes:Tahir sen hortladın mı?

Tahir:Nefes düşerken kafanı bir yere felan mı çarptın? Ne hortlaması?

Nefes:Yaa Tahir sen öldün. Ben senin ölünü gördüm. Sonra ben halsiz düştüğüm için bana serum verdiler.

Tahir:Güzelim sen rüya görmüşsün.

Nefes:Gerçekten mi? O zaman ben neden hastanedeyim?

Tahir:Ben seni eve bıraktıktan sonra sen bayılmışsın. Ben işte tam gidiyorken Derenin sesini duydum. Evin kapısı açıktı içeri girdim. Sen bayılmışsın işte hastaneye getirdik.

Nefes:Ben o zaman kabus gördüm. Yaa Tahir çok kötüydü. Baya bir uzundu kabus.

Tahir:Merak etme seninle evlenmeden ölmem.

Nefes:Evlenincede ölme.

Dedim gülümsedi ve yanıma kıvrıldı. Yaa Allah'ım o nasıl bir kabustu. Ölüyordum resmen.

Nefes:Tahir ben neden bayılmışım?

Tahir:Aç kalmışsın çünkü. Burdan çıkınca 1 kilo alana kadar yemek yiyorsun.

Nefes:Tamam tamam. Hadi gidelim.

Tahir:Serumun bitmedi.

Nefes:Ben kendimi iyi hissediyorum hadi gidelim.

Dedim ve serumu çıkartmaya çalıştım. Biraz acıdı ama çıktı. Yerimden doğruldum ve çantamı aldım.

Tahir:Nefes bende sen bayılınca şey sandım.

Nefes:Ne sandın?

Tahir:Hamilesin sandım.

Nefes:Tahir biz seninle daha dün yaptık bir günlük çocuk mu olur?

Tahir:Kızım ben ne biliyim. Baba olmak istiyorum.

Nefes:Baba olman için evlenmemiz lazım.

Tahir:Evlenelim o zaman.

Nefes:Ayy Tahir çok romantiksin. Hastanede evlilik teklifiçok duygulandım.

Dedi güldü ve bana doğru yaklaştı. Tam öpücekken içeri Deren girdi.

Deren:Nefes iyisin galiba. Ayaklandığına göre. Hadi gidelim. Sende bırak kızı fırsatçı.

Tahir:Yemeduk kankanu al.

Dedi ben onların atışmalarına gülüyordum. Atışmaları bitince hastaneden çıktık. İlk önce lokantaya geldik. Yemek yedikten sonra Tahir bizi eve bıraktı.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin