Medya:Nefesin yemekteki kıyafeti.
Sabah gözlerimi açtığımda çok terlemiştim. Yavaşça kalkmaya çalıştım ama kalkamadım. Çünkü Tahir bana ahtapot gibi sarılmıştı. Derin bir nefes aldım ve itmeye çalıştım. Ama olmadı.Nefes:Kedicik uyan kalkmam lazım.
Tahir:Kedicik şuan ayı oldu ve kış uykusuna yattı.
Nefes:Yaa Tahir kalkar mısın?
Tahir:Offf çok kötüsün bir uyutmadım.
Dedi ve kalktı bende kalkıp hemen banyoya gittim. Soğuk bir suyla elimi yüzümü yıkadım
Nefes:Tahir hadii gidelim.
Dedim Tahirde hazırlanınca çıktık. İlk işimiz eve gelmek oldu. Çünkü uçağa 1 saat vardı. Annem ile vedalaştık ve havalimanına gittik. Klasik işlemler felan derken uçağa bindik. Yerimize geçip oturduk. Yan tarafa baktığımda iki kız Tahire bakıp fısıldaşıyorlardı. Benim kediciğim ise müzik dinliyordu. Kızlar birbirine göz kırptıktan sonra kızın biri Tahiri dürttü.
Cansu:Merhaba rahatsız ettiysem özür dilerim. Ben dinlediğiniz şarkıyı soracaktım.
Tahir:Sendendaha güzeli dinliyordum.
Cansu:Aa benim en sevdiğim şarkıdır.
Nefes:Bende çok severim.
Cansu:Biz şuan beyfendi ile konuşuyoruz.
Nefes:Senin beyfendi dediğin benim altın kalpli hödük sevgilim. Şimdi biraz daha sevgilime yazarsa seni bu uçaktan atarım.
Dedim kız korku dolu bakışları ile önüne döndü. Tahir ise bana bakıp sırıtıyordu
Nefes:Bir daha seni İstanbula getirmiycem.
Tahir:Neden?
Neges:Çünkü bütün kızlar sana yazıyo. Valla hepsine bulaşıcam diye canım çıktı. Bak herkes sana bakıyo.
Tahir:Sen biraz kuruntu yapıyo olabilir misin?
Diye sordu. Göz devirdim ve kollarımı önümde birleştirdim. Trabzon'a indiğimizde ağlayan Berrağı onu sakinleştirmeye çalışan Deren ve Fatihi gördüm.
Nefes:Sence babamın gittiğini öğrenmiş olabilir mi?
Tahir:Sanmıyorum hadi gidelim
Dedi onların yanına gittiğimizde Berrak bana sarıldı
Arkadan Deren ve Fatihe kaş göz yaptım. Derende rahat olmam gerektiğini söyleyen bir bakış attı.Berrak:Ablam seni çok özledim.
Nefes:Bende seni canım. Hadi eve gidelim.
Dedim bizim eve geldiğimizde Fatih ve Tahir gitmişti.
Nefes:Kızlar biz Tahir ile sevgili olduk.
Deren:Nasıl? Ne zaman? Nerde?
Diye sordu. Anlatmaya başladığımda ikiside çok mutlu olmuştular.
Deren:Darısıda Murat ile benim başıma.
Berrak:Kızım siz hiç görüşmüyorsunuzki. Birlikte olduğumuz zaman anca.
Nefes:Evet Berrak haklı. Tahir ile bana baksana biz nerdeyse her gün görüştük.
Deren:O da sizin anormalliğiniz
Dedi koluna hafifçe vurdum.
Berrak:Kızlar ben kaçar. Eve gidicem daha.
Derrn:Valla itiraz edicek halim yok gidebilirsin. Kapıyı biliyosun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Fiksi PenggemarSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH