*Nefes
Nefes:Deren kızım boğulcan yavaş ye
Deren:BON YOVOŞ YOYOROM
Berrak:Dedi ağzındakini daha yutamayan Deren. Deren lokmasını yutup içeceğinden bir yudum aldı.
Deren:Hamileyim ben. Hem Berrak yerken iyi di ben yiyince mi kötü oldu?
Nefes:Şuan hamile olduğunu bizden başka kimse bilmiyor farkında mısın?
Deren:Kız zaten iki gün sonra evleniyorum. Evlenince söylerim.
Nefes:Birşey diycem acaba kız mı olucak erkek mi?
Deren:Ben müneccin değilim geleceği göremem.
Berrak:Hiç böyle içine de mi doğmuyo?
Deren:Kızlar ben seçilmiş insan değilim. Böyle şeyleri anlayamam.
Diyince Nefes-Berrak kardeşler olarak göz devirdik ve önümüze döndük.
İki gün sonra
Nefes:Anncim hadi artık uyan. Bir yandan küpe mi takmaya çalışırken bir yandan Masal'ı kaldırmaya çalışıyordum.
Masal:Depresyondayım anne. Aşık olduğum adam evleniyo.
Nefes:Kızım o senin amcan. Aa tamam şaka felan güldük eğlendik ama artık yeter. Şimdi kalkıp sana çıkardığım elbiseyi giy.
Masal:Öfffffffffff
Nefes:Öfleme anneye.
Diyerek odadan çıktım. Tahir'de Burağın papyonunu takıyordu. Masal'da üstünü giyip yanımıza gelince hep beraber çıktık.
Arabada Masal'ın isteği üzerine Depresyondayım şarkısını açmıştık.Masal:Depresyondayım unutuldum aldatıldım.
Tahir:Geldikkk. Diyerek el frenini çekti.
Hepimiz arabadan inip salona yürdük. Girişte Asiye Abla, Mustafa Abi ve Sevim Teyze (Hatırlamayanlar için Sevim Deren'in annesi) misafirleri karşılıyorlardı.
Asiye:Hoşgeldunuz
Nefes:Hoşbulduk ablam. Deren'le Berrak nerde?
Asiye:Gelin odasındalar hadi git yanlarına.
Burak:Balım Abla nerede?
Asiye:Bak orda üçüzlerin bakıcısı varya bütün kuzenleriniz orda.
Masal:Teşekkürler Asiye Yenge. Onlar koşturarak giderken ben de gelin odasına gittim.
İçeride Deren'e makyaj yapılıyordu. Berrak'da yanında konuşuyordu.
Deren:Beyfendi ben dudaklarıma bir inşaat yapılmasını istemiyorum. Şu ruju sürün bitirin.
Adam:Hanfendi öyle şık durmaz.
Deren:Dudağıma gizli bir yapı inşaat edince güzel durcak mı? Adamgibi sür şunu.
Nefes:Deren, kuzum iyi misin?
Deren:Heyecanlıyım. Evleniyorum sonundaaaa
Berrak:Sonunda, hepimiz evlendik bir sen kaldın.
Deren:Nazar değmez inşallah.
Nefes-Berrak:Amin.
Adam:Evet hazırsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH