Nefes:Tahir ne işin var senin burda?
Tahir:Bebeği aldırmadığını söylemiştin.
Nefes:Hocam siz mi söylediniz burda olduğumu?
Osman:Hayır kızım bende yeni görüyorum. Hoş geldin oğlum otur bakalım. Nasıl girdin sen?
Tahir:Buranın yedek anahtarı bende duruyordu. Bugün senin elinde kitabı görünce buraya geliceğini anladım. Bende geldim. İyi ki gelmişim. Yoksa bebeğimi benden saklıycaktın.
Nefes:Reddettiğin bebek mi? Allah aşkına Tahir bana gelip burda duyar kasma.
Tahir:Nefes sen benim çocuğumu benden saklıyordun.
Benim bu hayatta en çok istediğim şey senden bir çocuğum olmasıydı.Nefes:Tahir sen o kadınla giderken "Bundan sonra benim tek bir çocuğum var o da Yiğit." Demedin mi?
Tahir:Yaa anla artık kızım. Bir hataydı geçti gitti
Nefes:Senin için geçmiş gitmiş olabilir. Ama benim için geçmedi. Ben sana her dokunduğumda o kadınında sana dokunduğunu hatırlıycam. Sen çocuğuma sevgi sözcükleri söylerken benim aklıma senin onu istemediğin gelicek. Şimdi söyle bana geçmiş mi?
Tahir:Ben Edayı dokunduğum saattleri unuttum. Tamam mı öyle bir şey yaşanmadı
Nefes:Keşke cümleler geçmişi değiştirse. Ama öyle olmuyor.
Tahir:Olur. Sen istersen olur. Ama ben sana birşey söyliyim mi senin beni sevdiğin felan yok. Allah bilir İzmirde ben yokken kaç kişiyle yatmışsındır.
(Öncelikle sakin oluyoruz. Derin nefes alıyoruz. Ve şimdi saydırıyoruz hadi bakalım.)
Beni neyle suçluyordu. Özür dileyip yalvarması gereken yerde benim onu sevmediğimi söyliyip bana şey muamelesi yapıyordu. Gözlerim yine dolmaya başlamıştı. Ama bu sefer ne ağlayacaktım ne de ordan çekip gidicektim. Artık Tahirin karşısında eski Nefes yok. Fakat ilk önce alıcak bir hesabım var. Elimi kaldırıp sertçe yanağına vurdum. (Kaç bölümdür istediğimizi yapıyor.)
Tahir:Nefes ben özür dilerim.
Nefes:Bir kalbi kaç kere daha kıra bilirsin? Bundan sonra tek ortak noktamız bebeğim. Onun dışında benimle ilgili tek kelime laf bile etmiyceksin. Anladın mı?
Tahir:Buraya mı taşınıyorsun yeniden?
Nefes:Evet şimdi çekilde gidiyim.
Dedim ama o beni kolumdan tuttu. Burunlarımız değiyordu.
Tahir:Nefes unutma sen BENİMSİN ve hep öyle kalıcaksın. Benden istediğin kadar uzak dur. Bu gerçek değişmiycek.
Nefes:Yanılıyorsun ben senin değilim.
❤❤❤❤❤❤
Deren:Yaa yeminlen adam tutup öldürcem bu Tahiri. "Allah bilir kiç kişiyli yitmişsindir." Salak gerizekalı hödük hayvan.
Osman Hocadan çıkıp eve gelmiştim. Olanları Derene anlattığımdan beridir sövüyordu.
Deren:Kız birşey sorcam. Kiralık katil nerden buluruz?
Nefes:Öfff Deren saçmalama.
Deren:Yani tamam öldürmek çok günah olabilir. Ama dövmek daha az günahtır. O zaman ne yapıyoruz? Çok kaslı güçlü insanların olduğu bir gurup buluyoruz. Para veriyoruz ve mutlu son. Tahirin ağzı burnu dağılmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH