Medya:Nefesin kampın 1. Günü yani geldikleri gün giydiği kıyafet.
Doktor:Berrak Hanımın durumu gayet iyi.Fatih:Bebeğimiz?
Doktor:Onlarda çok iyi.
Fatih:Onlar derken?
Doktor:Bizim yaptığımız kontrollerde bebekler birbirinin arkasına saklanmış. Müjdemi isterim üçüzünüz oluyo.
Dedi hepimiz çok sevinmiş ve şaşırmıştık.
Nefes:Doktor Bey içeri girebilir miyiz?
Doktor:Hepiniz değil 4 kişi girsin.
Dedimbaşımızı salladık. Ben Tahir Fatih ve Deren birlikte içeri girdik.
Berrak:Fatih bebeğim yaşıyo mu?
Fatih:Hıhı çok iyiler.
Berrak:İyiler derken? Neden çoğul konuştun?
Fatih:Bizim bebekler birbirinin arkasına saklanmış yani üçüzümüz oluyo.
Berrak:Ayyy çok sevindim. Acaba cinsiyetleri ne olucak?
Nefes:Sağlıklı olsunlarda.
Dedim herkes başını salladı. Fatih ile Berrak içerde yalnız kalsın diye biz çıktık. 10 dakika sonra Fatih geldi.
Fatih:Hayde siz gidun. Çok yoruldunuz zaten. Sabaha çıkaruz biz.
Mustafa:Tamam koçum. Birşey olursa heber ver.
Murat:Abi biz Nefes yengem ile Dereni eve bırakalum.
Asiye:Sen bırakma. Bizumle gel.
Dedi hepimiz sırıtırken Murat ise üzgündü. Hep birlikte hastaneden çıktık ve Tahirin arabasına bindik. Evin önüne geldiğimizde Deren indi.
Tahir:Güzelum şimdi senu sorguya çekme vakti
Nefes:Ne sorgusu?
Tahir:Bu kıyafetin sorgusu. Hiç giymeseymişsin.
Nefes:Ama Tahir... Bende düşündümki yarın sen ben Murat ve Deren hep birlikte kampa gidelim.
Tahir:Ne kampı?
Nefes:Böyle bir festival gibi. Yaylalarda oluyo. Böyle ateşin etrafında şarkılar. Sonra çadıra giriliyo uyunuyo.
Tahir:Ee iyi gidelum.
Dedi konuyu kaynatmıştım. Dudağından öptğm ve sarıldım. Sonrada eve girdim.
❤❤❤❤❤❤❤
Nefes:Nereye koyduysan ordadır.Deren:Hatırlamıyorum Nefes.
Dedi sabah kamp için hazırlanmaya başlamıştık. Fakat Deren kulaklığını bulamıyordu.
Deren:Buldum hadi çıkalım.
Nefes:Tamam zaten kapıda ağaç olmuşlardır.
Dedim gülümsedi ve çıktık. Bir karavanın içinde bir camda Murat bir camda Tahir el sallıyorlardı.
Nefes:Aşkım bu çok güzel.
Tahir:Kamp içun uygun olsun istedum. Neyse hayde arabaya.
Dedi koşarak içeri girdim. Tam kampa gitmelikti. Yol boyunca şarkılar dinledik. Kamp alanına geldiğimizde çok yorulmuştuk. İnsanlar çadırlarına çekilmiş dinleniyorlardı. Kendi çadırımızı aldık ve kurmaya başladık. Çadırlar tamam olunca sıra yatma düzenine geldi
Tahir:Ben Nefesimle yatıcam.
Deren:Ben Muratla yatmam.
Murat:Kalbimi kırdun. Ayruca zamanunda birlikte otelde....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH