31. Bölüm

2.4K 124 8
                                    

Selam kuzucuklarım. Bölümü okumaya geçmeden size birşey söylemek istiyorum. Çok az oy geliyor. Yani okunmaya oranla çok az oy var. Ben emek verip yazıyorum ama siz oy vermiyorsunuz. Yani tabi ki verenler var ama çoğunluk vermiyo. Böyle giderse bölüm sıklığını azaltıcam. Lütfen sadece sizden istediğim bölüm sonunda oy vermeniz. Çok birşey değil yani. Neyse hadi bölüme geçin kuzucuklar.

*Nefes
Sabahın ilk ışıkları odamdan içeri girerken ben bütün gece yaptığım gibi tavanı izliyordum. Annemi doğacak bebeğimi Masal ve Burak ile kurduğumuz hayalleri. Ve Tahiri... Belki onu suçlamamalıydım ama o gereksizce hız yapmasaydı frenlerin tutmaması pek önemli olmayacaktı. Peki frenleri kim bozmuştu? Bu işin peşini bırakmıycam. Hayallerimizi yıkan kişiyi bulucam.

Deren:Günaydın kuzum. Kahvaltı hazır gel hadi.

Nefes:Yemek istemiyorum.

Bana doğru geldi ve yanıma oturdu.

Deren:Nefes açsın bak kaç gündür yemek yemiyorsun.

Nefes:İçimden gelmiyo.

Deren:Bugün Muratlar polise gidiceklermiş. Bizde gideriz diye düşündüm.

Nefes:Frenleri kimin bozduğunu öğrenmek için mi?

Deren:Evet ama eğer sen oraya gidersen halsizlikten sadece oturursun.

Nefes:Yokk ben hemen yerim birşeyler.

Dedim ve fırladım. Tabi bu karnımı acıttı ama pek bozuntuya vermeden banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa ilerledim. Berrak çatalla tabağında ki zeytinle oynuyordu.

Nefes:Günaydın ablacım.

Berrak:Günaydın abla.

Deren:Hadi otur Nefes. Birazdan gelirler.

Nefes:Ler ekini niye kullandın? Sadece Murat gelmiyor mu?

Deren:Şey o iş şöyle.

Mırın kırın ederek oturdu ve çayından bir yudum aldı.

Deren:Tahir ve Fatih'de geliyor.

Nefes:O zaman ben taksiyle gelirim. Tahir'in yüzünü görmek için henüz erken.

Berrak:Ben hiç gelmem. Benim artık o adamla ortak tek konum. Bebeklerim.

Deren:Berrak sen zaten gelme. Karnın burnunda birde karokol koridorlarında perişan olma. Nefes sende itiraz istemiyorum bizimle geliyorsun.

Nefes:Deren

Deren:İtiraz istemiyorum dedim. Hadi şimdi susunda kahvaltınızı yapın.

Berrak:Ben yemiycem midem bulanıyo.

Deren:Çok zeki canım arkadaşım. Acaba miden aç olduğundan dolayı bulanıyor olmasın?

Berrak:Hııı kesinlikle.

Dedi ve önüne döndü. Bende tabağımdaki yumurtayı bitirmeye çalışıyordum.

Deren:Efendim Murat. Geldiniz mi? Hazır değiliz kahvaltı yapıyorduk. Tamam gelin isterseniz. Açıyorum kapıyı.

Telefonu kapattığında masum bir şekilde bize öpücük attı ve kapıya koştu.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin