*Nefes
8 ay sonra Mart AyıTahir:Bak çok ayakta durma tamam mı?
Nefes:Tamam tamam. Hadi geç kalıcaksınız.
Tahir'in yanağından öpüp ceketini giymesinde yardımcı oldum.
Nefes:Masal okulda kavga çıkarmak yok tamam mı?
Masal:Söz veremem.
Nefes:Masal!
Masal:Öff tamam kavga yok.
Nefes:Hadi gelin öpiyim sizi.
Masal ve Burağı öpüp çantalarını Tahir'e verdim.
Onlar gittikten sonra ben de koltuğuma uzanıp televizyonu açtım.
Odadan telefonumun sesi geliyordu. Yavaş yavaş yürüyerek telefonu aldım ve açtım.
Zeynep(Şeyma):Alo Nefes
Nefes:Zeynep nasılsın?
Zeynep:İyim Nefes sen?
Nefes:Hamilelik işte zor geçiyo biliyorsun.
Zeynep:Biliyorum tatlım zor tabi. Eğer müsaitsen sana geliyim oturur sohbet ederiz.
Nefes:İyi olur.
Zeynep:Tamam tatlım görüşürüz.
Nefes:Görüşürüz.
Telefonla salona geri döndüm ve koltuğa yine aynı şekilde uzandım.
1 saat sonra
Tık tık
Korkuyla uyandım. Koltukta uyuya kalmıştım ve her yerim tutulmuştu.
Gelen kesin Zeynep'tir diyerek kapıyı açtım.
Zeynep(Şeyma):Oh, tatlım hamilelik sana pek yakışmış.
Nefes:Herkes öyle diyor.
Zeynep:Yüzünde gülüyo ama birazdan söyliyceklerime üzüleceksin.
Nefes:Ne oldu?
Zeynep:Geç içeri.
Beni itip içeri geçti ve kapıyı kilitleyerek anahtarı göğüslerine sakladı.
Nefes:Zeynep sen ne yapıyorsun?
Zeynep:Zeynep değil Şeyma. Tahir'in sevgilisi Şeyma.
Nefes:Ne saçmalıyorsun sen?
Gülerek salona gitti ve oturdu. Yerimden karnımı tutarak kalktım ve koltuğa oturdum.
Şeyma bana bir sürü fotoraf göstermişti. Tahir ile olan fotoraflarını.
Nefes:Bunlar yaşanmış olabilir ama hepsi eskide kaldı. Şimdi defol git evimden.
Şeyma:Yanılıyorsun Tahir ile ben hala sevgiliyim.
Nefes:Sana inanmıyorum.
Şeyma:Hatta yaptıklarımızı saklayan kişi de Deren.
Nefes:Deren ve Tahir böyle bir şey yapmaz.
Şeyma:Tahir, benimle yatarken Deren seni oyalıyordu. (Yalancı😡😡😡)
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Kendimi çok kasıyordum. Derin derin nefesler almaya başladım.
Şeyma:Tahir ile aramızda ki tek engel sen ve lanet olası bebeğin. Ama ben bugün ikisinizide yook edicem.
Nefes:Hiç bir şey yapamazssın.
Şeyma histerik bi gülüş attı ve mutfağa gitti. Ben de o sıra ayaklandım ve telefonumu aldım. Korkudan ellerim titiriyordu. Rehbere girip *Adamım."a tıkladım.
Tahir:Alo güzelim.
Şeyma elinde bir bıçak ile gelmişti. Bıçağı karnıma dayayıp Tahir'e bir şey söylemem gerektiğini anlatan bakış attı.
Tahir:Nefes, orda mısın?
Nefes:Tahir beni gerçekten sevdin mi?
Tahir:Sevdim tabi. O nasıl bi söz?
Nefes:Ben de seni çok sevdim. Seni, Deren'i, Burağ, Masal'ı, Berrağı, Fatih'i, Murat'ı... Herkesi çok sevdim.
Tahir:Nefes sen iyi misin?
Nefes:İyim, sadece duygusal bi film izleyip duygulandım o kadar.
Tahir:Kıyamam sana.
Nefes:Tahir, akşama ne yemek istiyorsun?
Tahir:Kendini yorma dışarda yeriz.
Nefes:Sen en çok karnıyarık seversin. Masal'da tavuk sever. Burak ise her şeyi. Eğer bana bir şey olursa sizin bu istediğiniz her şeyi yapabilecek bir kadınla evlen olur mu?
Tahir:Nefes kızıyorum. Hatta dur sana ceza vereyim. Akşam karnıyarık ve börek yap.
Nefes:Hıhı.
Tahir:Aşkım benim toplantım var. Kapatmam gerekiyo.
Nefes:Seni seviyorum Tahir.
Nefes:Seni seviyorum Kadın
Telefonu kapatır kapatmaz hıçkırıklara boğuldum.
Şeyma:Yeter be. Zırlama
Beni duvara fırlatıp yere çökmemi sağladı. Çantasından ip çıkardı ve yanıma geldi.
Ellerimi ayaklarımı bağladıktan sonra çekmeceleri kurcalayarak bir bant buldu. Ağzımıda bantlayıp iyice etkisiz hale gelmemi sağladı.
Şeyma:Senle Tahir'in odasını tamamen boşaltıp orayı Tahir ile benim odam yaparım. Sonra şu salonu yenilerim. Çok spor böyle. Ben daha şık yaparım. Çocukların odası kalsın ha birde sizin yeni doğacak bebeğiniz için yaptığınız odayı da zamanı gelince ben kendi çocuğum için yaparım. Harika şimdiden kafamda her şey oturdu.
Nefes:Manyak ruh hastası. Burası Tahir ile benim evim, hiç bir zaman senin olmayacak.
Şeyma:Siz daha bebeğin cinsetini bilmiyorsunuz tabi. Sürpriz olsun istediniz. Ama ben sizden daha meraklı olduğum için gidip öğrendim oğlunuz olduğunu.
Bi oğlum olucaktı. Tahir kadar yakışıklı, merhametli, benim gibi sakin, dürüst bi erkek.
Şeyma:Öff ben sıkıldım artık bu oyundan. Nerde bıçak?
Sehpanın üzerinde duran bıçağı alıp yanıma eğildi ve ağzımı açtı.
Nefes:Şeyma lütfen lütfen bırak bizi.
Şeyma:Ah, çok duygulandım.
Nefes:Bırak bizi lütfennn
Şeyma ağzımı tekrar kapatıp bıcağı elinde gezdirdi. Allah kahretsinki kendimi kasmaktan sancılarım başlamıştı.
Şeyma:Sen doğruyorsun. Ne yazık ki bebeğin doğmasını engelleyen bir bıçak var.
Bıçağı karnımın kenarına sapladı ve çıkardı. Çantasını ve montunu alarak evi terk etti. Acım çok fazlaydı. Ikınamıyordum bile. Tek yapabildiğim derin derin nefesler almaktı. Kendimi kasıyordum doğurmamak için ama fayda etmiyordu. Kan ter içinde kalmıştı. Kesinlikle bu bebek doğacaktı. Suyum bile gelmişti.
Allah'a dua edebiliyordum sadece.
Artık son raddeydik karnımdan kanlar akıyordu.
Siz şimdi sanıyorsunuz ki Nefes'in bebeği ölmiycek. Hahaha yanılıyorsunuz. Size ölmiyceğini söyledim ama ben Masal ve Burak ile mutluyum. Yeni çocuk istemiyorum. Yani Nefes'in bebeğinin yaşamasını istiyorsanız bu bölüme 60 oy istiyorum. Aksi takdirde bebek ölür.
Şaka şaka.
Bebeğin ölmesi benim ve sizin isteğinize bağlı. Yorum yapınki bileyim.Bir sonraki bölümün çabuk gelmesi için 60 oy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH