Sabah Tahirin yüzüyle açtım gözlerimi. Sessizce biriyle mesajlaşıyordu. Uyuyo numarası yaptım ve arkamı döndüm. Acaba kiminle yazışıyordu. Off Nefes sana ne arkadaşıdır belki. Ben bunları düşünürken Tahirin telefonu çaldı. Hemen sessize alıp
Tahir:Efendim canum.
Tahir:Şu an arkadaşımun yanındayum merak etme bugün gelicem.
Tahir:Bende seni çok seviyorum.
Dedi ve kapattı. Bana arkadışım demişti. O telefondaki kimse bizi bilmiyordu demek. Yoksa beni aldatıyor mu? Ayy içim içimi yer benim. Tahirin tekrar telefonu çaldı.
Tahir:Birşey mi oldu?
Tahir:Hee tamam o zaman bizim cafede buluşalım. Sobe kafe varya orda.
Tahir:Tamam ben seni saat 3'de alırım. Hadi görüşürüz.
Dedi ve kapattı. Bende bugün okulda 1'de çıkıyordum. Tabiki Tahiri takip edicem. Hayde Nefes. Yeni uyanmış numarası yaparak kalktım.
Tahir:Günaydın sevgilim.
Nefes:Günaydın canım.
Dedim alnımdan öptü ve kalktı. Bende kalktım hazırlanmaya başladım. Tahirler evden gidincekoşarak Derenin yanına gittim.
Nefes:Deren bugün ajan olucaz.
Deren:Neyy? Birşey diycem Demir sana ilaç milaç mı verdi? İyi misin kızım? Ne ajanı yaa.
Nefes:Bırak o şerefsizi. Tahir bugün biriyle konuştu. Dediki canım bende seni seviyorum. Bugün gelicem. Birde en kötüsü dün arkadaşımda kaldım dedi. 3'de buluşacaklar. Bizde takip edicez.
Deren:Hii tamam tamam dur. Berrağada haber verelim. Bugün üçümüzünde az dersi var zaten.
Dedi kafamı salladım. Yarım saat sonra okula geldik ve Berrağa olanları anlattık.
Berrak:Vay be ben yokken neler oluyo. Valla sizi kıskanıyorum.
Nefes:Bir piskopatın evine gelip seni öpmek istemesini mi istiyorsun?
Berrak:Yani ordan bakılınca öyle. Neyse ben hormonlardan ne dediği mi biliyor muyum. Üçüzüm var benim.
Deren:Aman herşeyide bebişlere at zaten.
Dedi güldük ve takip hakkında konuşmaya başladık. Ders zili çalınca sınıflara geçtik.
❤❤❤❤❤
Deren:Nerde kaldı bu kız. Geç kalıcaz.Nefes:Geliyo geliyo.
Dedim Berrak gelince hemen yola koyulduk. Kafeye geldiğimizde Tahir orda oturuyordu.
Nefes:Ee bu ben seni alırım demişti. O zaman kız nerde?
Berrak:Demek ki almadı.
Deren:Sessiz olun duycak şimdi.
Dedi susutuk ve çalıkların arkasına geçtik. 10 dakika sonra bir erkek geldi. Tahirle sarıldılar ve oturdular.
Deren:Nefes hani kızla buluşacaktı?
Nefes:Ne biliyim ben.
Berrak:Benim aklıma birşey geliyo ama.
Deren:Benimde geliyo.
Nefes:Benim gelmiyo. Söylesenize be geliyo aklınıza.
Deren:Kızım Tahir gay olmasın.
Berrak:Bende öyle düşündüm.
Nefes:Saçmalamayın o zaman benle ne işi var?
Berrak:Belki senle sevgili olduktan sonra böyle bir karar aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH