19. Bölüm

3.2K 124 17
                                    

*Tahir
Nefesi takmadan okuldan çıkarken çığlık sesi duydum. Arkamı döndüğümde Nefesin bayılmış olduğunu gördüm. (Bu Nefeste ne çok bayılıyo yaa😂) Tabi bütün herkes toplanmıştı Nefesi kucağıma aldım ve Berraklara döndüm.

Tahir:Berrak sen Balımı eve götür. Deren sende benimle gel.

İkiside kafasını sallayınca okuldan çıktık ve arabaya bindik. Nefesi arkaya yavaşça koydum ve öne geçtim.
❤❤❤
Nefese bir kaç test yapmışlardı. Şuan Nefesin serumunnun bitmesini bekliyorduk.

Tahir:Deren Nefes sence neden bayılmıştır?

Nefes:Sana ne. Ya da dur ya senin yüzünden yemek yemedi kaç gündür ondan olmasın.

Doktor:Nefes Hanımın yakınları siz misiniz?

Deren:Benim.

Tahir:Bende yakınıyım.

Deren bana kötü kötü bakışlar atarken onu takmamaya çalıştım. Doktorun yanına geldiğimde sırttığını gördüm.

Doktor:Nefes Hanım iki haftalık hamile.

Deren:Neeee?

Doktor:Tam olarak iki hafta iki günlük.

Tahir:Aaaa çocuk benden.

Deren:Kafanı kırarım seni. Çocuk tabiki senden olucak gerizekalı.

Tahir:Ben şimdi baba oluyorum di mi? ALLAH BABA OLUYORUM. DUYANLAR DUYMAYANLARA SÖYLESİN BABA OLUYORUM.

Ben etrafımda delice çığlıklar atarken herkes bana deliymişim gibi bakıyordu. Bir dakika biz küstük. Şu an bunun ne alakası var. Çok alakası var. Var yok var yok. Susun ula riv riv. İçimdeki sesler bağrırken ben sakinleşmeye çalışıyordum.

Deren:Allah Allah nasıl anlamadıki bu kız? Neyse içeri girebilir miyiz doktor bey?

Doktor:Tabiki buyrun. Tekrar hayırlı olsun.

Deren ile içeri girdiğimizde Nefes yeni yeni uyanıyordu. Deren hemen yanındaki koltuğa oturdu ve Nefesin alnına düşen saçları yukarı attı. Ben ise hala babalığın vermiş olduğu sevinçten dolayı donuktum.

Nefes:Ne olmuş buna neden ölü görmüş gibi?

Deren:Ben çıkıyım siz konuşun.

Dedi ve çıktı. Ben de Derenin oturduğu yere oturdum ve Nefesin ellerini avcumun arasına aldım. Elini geri çekmeye çalıştı ama ben daha da sıktım.

Tahir:Nefes hala bana kızgın mısın? 

Nefes:Evet.

Tahir:Yaa Nefes bak eğer ben o çocuğa babalık etseydim hayatım biterdi. Okuyamazdım, genç yaşta evlenmek zorunda kalırdım. Hem öyle olsa ben çocuğuma nasıl olgun bir baba gibi davranabilirdim ki?

Nefes:Bilmiyorum Tahir. Ama sana bir şans daha vermek istiyorum.

Tahir:O zaman kalbini dinle ve bize bir şans ver.

Nefes:Bunu kalbim söylemiyo aklım söylüyo. Kalbim o bir katil diyip seni kötülüyo.

Tahir:Nefes bak bana ikidir katil diyorsun ses etmiyorum sıktı.

Nefes:Sıktı mı Tahir Bey. Tabi gerçekler canını yaktı. Bundan sonra karşıma çıkma.

Tahir:Bebeğimiz ne olucak o zaman?

Nefes:Ne bebeği?

Tahir:Hamilesin iki haftalık.

Nefes:G gerçekten mi? Anne mi oluyorum ben Allah'ım sana şükürler olsun.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin