34. Bölüm

1.9K 80 8
                                    

*Nefes
Hastaneye gelmiştik. Yaklaşık üç saattir bekliyorduk. Doğuma Fatih'te girmişti. Masal Burak ve Balım uyuyorlardı. Hepimizde hem heyecan hem korku vardı. Sonunda doktor çıktı. Maskesini indirip yanımıza geldi.

Doktor:Müjdemi isterim. Anne de bebekler de çok sağlıklı. Anneyi normal odaya alıcaz. Uyandığı zaman görebilirsiniz.

Herkes birbirini sarılıp tebrik ediyordu.
Sonunda Berrak uyanmıştı hepimiz odaya doluşmuştuk.

Berrak:Bebekler iyi mi?

Fatih:Hepsi çok sağlıklı. Minicik elleri var.

Berrak:Ne zaman görücem?

Fatih:Beklemen gerekiyo.

Nefes:Ablacım iyisin di mi?

Berrak:Evet iyiyim.

Doktor:Oo hepiniz girmemeliydiniz. Annenin dinlenmesi gerekiyo. Lütfen dışarı çıkın.

Dedi güler yüzle. Bizde çıkıtık ve bebekleri görmek için yürüdük. Camın ardından izlemeye başladık.

Tahir:Can kesinlikle benim gibi yakışıklı olucak.

Nefes:Ceren ve Cemre'de benim gibi güzel olucak.

Fatih:Ee bize ne kaldı?

Hepimiz gülümserken bir yandanda bebeklerin her hareketini izliyorduk. Çok tatlılardı. Hepsi renkli gözlüydü. Doğal olsrak zaten öyle olmaları gerekti.
Sabaha doğru bebekleri Berrağın yanına götürmüşlerdi.

Berrak:Ayy çok güzel değiller mi? Yerim sizi ben.

Asiye:Ayy darısı Muratlar'la Tahirler'in başına.

Nefes:Amin abla.

Asiye:Gerçi Deren kilo alıcam diye çocuk yapmaz.

Deren:Aşk olsun abla.

Asiye:Tabi senin çocuğun olsa bakıcıya verirsin. Altını bile değiştiremezssin.

Deren:Aa neden canım? Kendi çocuğuma kendim bakarım. Kalbimi kırdın.

Dedi Asiye Abla omuz silkti ve Mustafa Abinin koluna girdi. Deren'de Murat'ın koluna girdi.

Asiye:Canım eltilerim Berrak ve Nefes sizi çok seviyorum.

Deren:Murat ben dışlanan gelin mi oldum?

Murat:Galiba evet.

Deren:Ben niye sevilmiyorum yaa.

Murat:Ben seni seviyorum ya yeter.

Fatih:Kılıbık olan bendim di mi?

Mırat:Dua et baba oldun o yüzden öldürmüyorum seni.

❤❤❤❤❤❤❤❤

*Nefes

Doğum olduktan sonra 1 hafta geçmişti. Tatil için planlar yapıyorduk. Berraklar gelemiycekti. O yüzden üzülsem de Burak ve Masal ile ilk kez tatile gitmenin sevinci vardı.

Kalp:Birde Tahir'le ilk tatilimiz unutma.

Nefes:Haklısın.

Dedim ve mutfakta ki işime devam ettim. Derenler bizim evdeydi ve salonda otel bakıyorlardı.

Deren:ALLAH BULDUM. OHH OHH OTEL BULDUM. OHHHH

Masal:Anne teyzem çıldırdı.

Diyerek mutfağa koşarak gelen Masal'a baktım ve ardından son bulaşığı yıkayıp omuzlarından tutarak salona geldim.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin